Dette trengte jeg skikkelig

Hei dere! 

Jeg skrev jo litt om det tidligere i dag, men jeg tok med Therese i dag for å få en times massasje. Hun hadde bursdag på lørdag, og i og med at begge har vært ganske slitne i det siste tenkte jeg at det ville passe perfekt.

Det var så sykt deilig! Vi var på et sted som heter Daikai, og det stedet kan jeg virkelig anbefale. Dette er forresten ikke sponset, men heller de beste pengene jeg har brukt. Vi tok noe som het kinesisk aromamassasje, og det var helt fantastisk. Vi fikk massasje på hele kroppen, og jeg holdt på å sovne flere ganger. Det er så utrolig fint på Daikai og man føler nesten at man er i et annet land. Skikkelig beroligende og dette var noe vi begge virkelig trengte nå. Det blir nok ikke siste gangen jeg drar på Daikai for å si det sånn. Jeg tror Aleksander ble ganske misunnelig, så jeg får vel bli med han dit også om ikke lenge. Ikke at det gjør meg noe, for det der var helt magisk! 






Dette trengte vi skikkelig begge to, og jeg er så glad for at Therese likte gaven. Vi koste oss skikkelig med jentetid, og jeg gleder meg allerede til jeg skal tilbake! 

4 kommentarer
    1. Kan du lage en video der Aleks sminker deg ver så snill plissss og det hadde betydd så sykt mye de Ane iche

    2. Kan du fortelle om hvordan du og Aleks ble sammen eller liksom bare fortelle den dagen då hvis du forstår det hadde vert sykt koselig og lest det og det har eg veldig lyst å lese og det tror eg mange andre og vil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg