Det ble en tur på legevakten

Hei igjen! Det at jeg får skrive på en av Norges største blogger syntes jeg er kult, men samtidig får jeg et lite press på meg. Det er jo så sinnsykt mange som leser og kommenterer bloggen hennes at jeg blir nødt til og gjøre alt perfekt. Ingen skrivefeil noe som er litt vanskelig siden jeg har dysleksi, men jeg gjør så godt jeg kan.

Nå har Martine og jeg kommet hjem fra legevakten som var borte på Majorstua, der tok hun flere tester og blodprøver for å finne ut hva som kan være galt. Jeg satt ved siden av henne og holdt henne i hånden da hun skulle ta blodprøve, hun har jo sprøyteskrekk som bare F#%! så her må jeg stille godt opp. Etterpå det så fikk vi noe piller og en annen hostesaft på resept som vi måtte hente på apoteket. Jeg er jo ikke så kjent her i Oslo så det og kjøre gjennom byen er som og kjøre gjennom Amsterdam, men som kjøre læreren min lærte meg så er det bare til å kjøre rolig så går det alltid bra!

Nå fant endelig Martine ut hva hun ville ha og spise, så det ble en kebab vi kjøpte og tok med hjem. Nå skal vi spise og slappe av litt før jeg stikker på trening. Håper jeg har skrevet riktig og godt nok for dere. Klem Aleks

59 kommentarer
    1. Du er den mest omtenksomme personer jeg vet om!!!!😍😍😍 Klarer ikke å se at du har dysleksi, og du skriver så og si helt perfekt spør du meg!!!!

    2. Naw! Du er så søt Aleks❤️❤️ Det var ingen skrivefeil som jeg kunne se. Du burde begynnne å skrive blogg du også😍 Hils Martine og si god bedring fra meg😊 Jeg håper du og Martine får en super fin framtid sammen❤️❤️Klem

    3. Aleks er den kjekkeste og mest omtenksomsfulle personen jeg vet om her i verden ❤️❤️❤️

    4. Du skriver veldig bra Aleks, spør du meg🤗 ikke tenk på det. Det er så søtt den måten du tar deg av Martine på❤❤

    5. Du er kjempeflink Aleks!! Du skriver helt perfekt og man kan ikke klage på noe❤️ Martine er superheldig som har en som deg. Håper hun blir bedre snart, sånn at du også får en pause;)

    6. Du som skriver at det er veldig mye og/å feil her! Det er noe som stort sett ALLE gjør en feil på! Er helt sikker på at du også gjør det i blant! Det er ikke noe som trengs å kommentere under et blogginnlegg! Alle kan gjøre feil og det står i starten av innlegget at han prøver så godt han kan og da synes jeg ikke det er nødvendig å kommentere slike småfeil som alle gjør…😒 Aleks! Jeg synes du er kjempeflink og spesielt til skrivingen med tanke på at du har dysleksi! Jeg la ikke merke til det🤗 Du er en super god og snill kjæreste som er veldig flink til å passe på Martine siden hund er syk!❤️ Jeg elsker dere begge to og håper det blir flere “aleks takeover” på bloggen etter hvert!😘 Stå på maleks!☺️❤️

    7. Hei Alex du er kjempe flink dette må du gjer oftere i veit korleis det e å ha dysleksi men vist du prøva å ikkje skrive feil så skriv du ikkje feil. Håper dere koser dere og bra at du passer så godt på Martine😍…
      Lurer på om kansje i kan møtte dere i sommer i Oslo unnder norway cup uka – enten på Ekebergsletta eller rush (trampoline parken)..

    8. Aleks ser ut som en blanding av en ung Jared Leto, Chace Crawford og Zac Efron. Du ser ut som en blanding av Alena Shishkova, Julianne Hough og Doutzen Kroes. Hvis dere noen gang får barn kommer de garantert til å bli veldig vakre. Dere matcher så godt sammen! Så omtenksom Aleks er. Ta godt vare på hverandre:)

    9. God bedring Martine! Håper du blir fort frisk. Koselig når du blogger Aleks, du burde garantert begynde med å ha en fast dag i uken hvor du gjesteblogger på bloggen til Martine😄

    10. Aleks du må så strate din egen blogg as, jeg elsker det du skriver. Og måten du skriver alt på😍 elsker deg og Martine, håper hun snart blir frisk. Og håper at du kan lage din egen blogg, du trenger jo ikke å poste vær dag, men når du har tid<3

    11. Søte Alexander❤️😍 Det er bra at du passer godt på Martine💍 Jeg syntes du var kjempe flink til å skrive blogg Alex❤️❤️❤️❤️

    12. Det er kjempesøtt. Alle skriver feil😘
      Det er søtt at du prøver selv om du syntes det er litt skummelt😙😙 mange i min familie har dysleksi også. Jeg syntes du er flink som stiller opp for Martine siden hun er syk. Det er søtt. Hils og si god bedring fra meg❤❤💘💘 go Marlex😚😚

    13. En del småfeil her sier jeg som en 12-åring, men fyfaen så søt du r Aleks! Vet jeg bare r 12, men jeg kunne veldig gjerne hatt en kjæreste som deg! Du passer sååå godt på Martine og hun fortjener d, for hun er ei bra dame!! Men du må jo ikke slite deg helt ut heller da. Jeg høres kanskje ut som mora di eller noe, men jeg mener det! Dere r goals😻💜

    14. Når jeg først sp vloggen Martine oG issa filma så tenkte heg jeg kjenner den fammen jo Hahaha Martine jeg bled også syk etter jeg hadde vært i London bled frisk etter en uke håper det går bedre med deg nå som du har fått noe som burde fungere

    15. Du er så flink! Martine er heldig som har deg, alle jenter fortjener å bli behandlet på den måten du behandler Martine! Dere er goals!😍😍💘

    16. åå!! Martine er kjempe heldig som har deg, Aleks!❤️ jeg bryr meg ikke i det hele tatt om du skriver noe feil❤️ Du er sååå heldig Martine!!❤️ kjempe søtt når Aleks skriver for deg!❤️ håper dere får en kjempe fin framtid sammen ❤️ klem <33

    17. Å så koslig at du tar så godt vare på henne når hun ikke er i form,og det er bra at du er åpen om at du har dysleksi❤️.dere får kose dere masse og hils og si god bedring.
      Veldig koslig av mertine også som lar deg prøve noe nytt ( å skrive innlegg til bloggen hennes)
      Er utrolig glad i dere begge

    18. Du er veldig snill som stiller opp får Martine ❤️Kunne aldri trud at du har har skrive feil❤️Du skriver perfekt du💘🥇ÆLSKER DEG❤️Alle skriver feil noen ganger❤️Men du gjorde d ikke ❤️Start m blogging du å❤️❤️

    19. Ikke bry deg om du har skrivefeil eller ikke. Det er ingen som kommer til å tro noooooe dumt om deg❤️Til Martine. Håper de finner ut hva som er galt❤️ Bli frisk snart❤️ Elsker både bloggen og YouTube kanalen❤️

    20. Elsker at du innrømmer at du har dysleksi! Jeg har deg jeg å men tørr ikke å si det:/
      Elsker dere begge❤️❤️

    21. jeg syntes faktisk disse småfeilene bare er søte!! du må gjesteblogge for martine oftere. jeg smelter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg