Nye klær i postkassen

SPONSET KLÆR

Heey!

Jeg har fått noen nye plagg i posten som jeg tenkte dere ville se? Sist jeg la ut et sånt innlegg var det mange som likte det, så da tenkte jeg å gjøre det igjen. Alle klærne er fra Junkyard og de har så mye fint for tiden! Her er hvertfall mine favoritter♡


Denne genseren har et utrolig deilig stoff og jeg har brukt den veldig mye etter jeg fikk den. Samme med buksen, jeg har lenge sett etter en svart bukse med hull, og denne passet sykt bra. Og skoene, de er så sinnsykt fine!

Genser finner dere HER – Bukse finner dere HER – Sko finner dere HER


Denne genseren er så utrolig søt! Den har en kjempefin beige/peach farge og silkebåndene på armene og i halsen gjør den litt mer spesiell. Denne genseren finner dere HER.


Dere har vel sikkert lagt merke til at jeg sjeldent bruker farger? Det går for det meste i svart, men denne gangen tenkte jeg å være litt crazy. Haha! Derfor tok jeg også denne genseren i rød, og jeg har aldri eid en rød genser før. Denne elsker jeg, og den er så deilig å gå med. Skoene dere ser på bildet har jeg ønsket meg lenge, og når jeg så disse som er helt svarte ble jeg nesten forelsket. Jeg elsker svart, og jeg har aldri sett helt svarte Birkenstocks før. Derfor ble jeg veldig glad når jeg så disse! Dere finner genseren HER og sandalene HER

Jeg er veldig fornøyd med alt jeg fikk fra Junkyard denne gangen også, og alt passet perfekt. Til dere som lurer så er størrelsene helt normale hos Junkyard, så om jeg var dere ville jeg bestilt den størrelsen jeg vanligvis bruker. 

Jeg har også fikset en rabattkode til dere fra Junkyard♡ Bruk koden “MARTINEL15” for 15% rabatt ved kjøp over 500kr. Denne rabattkoden gjelder ikke salgsvarer, og den varer frem til fredag 23.juni. 

 

17 kommentarer
    1. Hadde vært utrolig gøy å se deg lage en video hvor du (og eventuelt Isabelle) “reacter” til Tommylife’s Paradise Hotel 2017 Parodi 🙏🏼❤

    2. Hei! Må virkelig bare si at bloggen din er dødsbra, og det ser ut som du jobber hardt med den. Du fortjener virkelig ikke all hatet du har fått i det siste så håper du klarer å fokusere vekk ifra det! Håper du og Isabell koser dere i Stockholm, ooog at det kommer en vlogg av turen på kanalen deres, hahah!

    3. Anonym: Hei du! Jo, det gjorde jeg 🙂 Isabelle fikk 250.000 inn på kontoen, så hun satte over til meg og Aleksander. Jeg hadde aldri beholdt alle pengene selv 🙂

    4. Dere som kommer for å kommentere på hvert innlegg at hun kun poster sponsete ting, dere kan jo la være å stikke nesen innom bloggen hennes hvis dere ikke liker det hun poster.

    5. Lurer veldig på hvordan du hadde sett ut med litt kortere og gyldnere blondt hår og lett og luftig, glødende feminin sminke. Mer edgy og tidløs klesstil også. Typ som Bella Hadid på Cannesfestivalen i 2016. Herregud, glem Taylor Hill og Sara Sampaio – du hadde vært den nye supermodellen. Føler du kan se normal ut med den stilen du kjører, noe du så absolutt ikke er. Du har ekstremt vakre trekk, ikke gjem de bort. Litt teit kommentar kanskje, du skal selvfølgelig kjøre din egen greie slik DU føler deg komfortabel med. Klem!!

    6. Hei Martine!
      Jeg forsøker å bruke rabatt-koden, men det står at det ikke er gyldig ?? 🙁
      Du er skjønn, btw ;* <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg