Da vi sjekket ut av Paradise Hotel var det flere som ikke snakket med meg

Hei dere!

Dette har jeg hatt utrolig lyst til å skrive om lenge, men jeg var rett og slett redd for å ødelegge den fasaden noen av de andre hadde satt opp med at vi er så gode venner etter Paradise Hotel. Heldigvis tok Henote det første steget der, og det er jeg veldig glad for. Jeg kan jo skrive litt om dette fra min side tenkte jeg da. 

Det startet faktisk allerede den dagen Paradise Hotel var ferdig innspilt for min del. Jeg merket allerede da at ting fort ble veldig annerledes. Rett etter finalen var spilt inn ble vi kjørt til et hotell litt unna, og der skulle vi bo i to netter. Jeg var selvfølgelig veldig glad for at jeg hadde vunnet, men det var så og si ingen av de andre. På det andre hotellet merket man fort at det ble grupperinger og faktisk litt baksnakking. Det var flere som ikke ville at jeg skulle vinne virket det som, og flere var sure for at jeg valgte å slippe kula. 

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg fikk høre fra flere der inne at enkelte snakket om at jeg ikke fortjente dette og at de mente at jeg hadde blitt leid inn for å være med i programmet. Noe jeg absolutt ikke ble. Jeg meldte meg på som alle de andre, og var gjennom de samme intervjurundene. Jeg ble veldig såret av dette, men heldigvis var det noen få som støttet meg veldig gjennom det. For enkelte av deltagerne oppførte seg ikke særlig snilt mot meg, de snakket faktisk ikke med meg..

Allerede da merket jeg at flere av deltagerne er mennesker jeg ikke kommer til å bli bestevenn med på utsiden. Jeg synes selvfølgelig det var veldig trist og ikke minst sårende i og med at vi hadde hatt det så gøy der inne. Plutselig følte jeg at flere gikk i mot meg og jeg følte meg litt alene selvom jeg hadde noen som var der for meg. Vi bodde på dette hotellet som sagt i to dager, og det var ikke mange av de som snakket med meg de to dagene der. Det var flere som ikke gratulerte meg med seieren og jeg ble selvfølgelig lei meg av dette. 

Processed with VSCO with s2 preset
På flyturen hjem fløy vi jentene sammen, og da hadde jeg jo heldigvis Isabelle. Selvfølgelig hadde ikke hun fått beskjed om å søke om Estavisum, så hun fikk ikke ta fly med oss. Jeg husker jeg håpet på at denne flyturen skulle gå fort, for jeg følte ikke at enkelte av de andre jentene ville være med meg. Jeg vil ikke nevne navn her, men det var selvfølgelig et par som snakket med meg. Jeg husker jeg var så utrolig glad da jeg landet i Oslo, og endelig kunne jeg få litt tid alene. 

Jeg kan jo også nevne en annen ting som gikk veldig inn på meg på finalefesten. Da Kevin og jeg vant fikk vi beskjed om å gå opp på scenen, og det som skjedde da var at nesten alle deltagerne sto å ropte “Kevin, Kevin, Kevin!” Det var nesten ingen av deltagerne som sa gratulerer til meg, og da jeg så gjennom snapchat etterpå så jeg at flere hadde lagt ut bilde og skrevet “Gratulerer Kevin”. Det er faktisk det som såret meg mest av alt etter finalen. Ikke alle hatmeldingene som strømmet inn, men at disse som er vennene mine oppførte seg sånn. 


Det er selvfølgelig koselig å henge med denne gjengen når vi først møtes, men bestevenner er vi nok ikke. Det er selvfølgelig noen jeg har god kontakt med enda og snakker med gjevnlig, så jeg håper de skjønner at dette innlegget ikke er ment til dem. Det er en utrolig fin gjeng jeg fikk være med i Mexico, og jeg skulle ønske vi hadde mye bedre kontakt enn det vi har. Når vi først er samlet har vi det kjempe gøy! Jeg savner Mexico med disse menneskene, og skulle gjerne dratt tilbake med samme gjengen♡

108 kommentarer
    1. Men, Martine. Er det rart? Spill eller ikke – det du gjorde var bedritent gjort av deg! Kevin er en så fantastisk tvers igjennom nydelig gutt, med et hjerte av gull, og du valgte å gjøre det mest egoistiske du kunne gjøre. JA, spill. Men det sier litt om deg som menneske at du fikk til å gjøre noe sånt. Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke vært så sjukt gira på å snakke med deg hvis jeg var en av disse andre deltakerene heller. Du stråler falsk.

    2. helt latterlig å mene at du ikke fortjener å vinne, det var du og kevin som fortjente å vinne fordi dere to var de to som spilte best. jeg forstår godt at du slapp kula, hvordan kan du stole på at kevin ikke skal slippe den, kevin var ikke akkurat en engel han heller og det er et spill. utrolig hvor barnslige folk kan være.

    3. Dette er helt sinnsykt å lese… dette er AKKURAT det samme som skjedde med Ann Marielle og meg i 2014, da jeg slapp kulen. Vi satt ved vårt eget bord og spiste under måltidene før vi dro hjem.. ingen som nesten pratet med oss i det hele tatt. Og alle gikk og pratet stygt om oss til hverandre etter vi kom hjem. Heldigvis hadde jeg noen som støttet meg og fortalte hvordan de andre oppførte seg når jeg ikke var tilstede.
      Skjønner så veldig godt hvordan dette må ha vært for deg! Stå på, det er et spill, og desverre skjønner ikke alle det!

    4. Tror ikke det er noen vits at du prøver og forklare noe for det virker som folk har laget seg en mening som de ikke vil endre på uansett. Men stå på Martine, heiet på deg gjennom hele, og du fortjente å vinne for du spilte godt som alene inne der hele tiden!♥️

    5. Martine! Vet at du ble såret av de andre deltagerne, men ikke bry deg im dem. Hvis ikke de kan være glad på dine vegne så får d bare være sånn. Vet at det føles tøft, men da må du bare stay strong og være ekstra mye med de som støttet deg. PS lurer på hva slags oppdragelse disse personene fikk (de som kun gratulerte kevin, og ignorerte deg på det andre hotellet)

    6. Det er sefølgelig trist at fu behandlet sånn etter du slapp kula men er det så rart egentlig??Du har ikke akkurat rett på sympati etter d du gjorde så synes og skrive et sånn innlegg er for å få oppmerksomhet Sorry ass men kjøper det ikke….

    7. Du fortjente å vinne like mye som de andre, og folk burde skjønne hvis man ikke stoler partneren sin så slepper man kula det hadde de fleste gjort. Og du var tøff

    8. Sykt teit at enkelte oppførte seg sånn, høres ikke ut som en gøy opplevelse. Alle (bortsett fra 2 stk) stemte jo på deg så da var rart de ikke ville du skulle vinne. Du fortjente å vinne minst like mye som kevin! Du virker som en tøff jente, stå på!

    9. Jeg bruker ALDRI å kommentere blogger eller noe som helst. Men jeg får vondt av å lese dette, jeg digga deg fra starten av. Du har alltid vært ærlig og direkte og ikke minst så tørr du faktisk å stå for de valgene du har tatt! Javel så var du kanskje drittsekk og slapp den kula på den måten, men ey credz til deg du tør og slippe den og stå for valget du tok. Du var den som virkelig viste girl power denne sesongen, og jeg elsker det. Du fortjente å vinne, du spilte faktisk spillet, for det er jo nettopp det, det er. Et spill!! Jeg håper disse ordene kan hjelpe deg litt, du vant, du fortjente det.

    10. Sofie og Andrea.. Når du ser måten de snakker på sync inne på paradise, kan jeg ikke si jeg er sjokkert

    11. unnskyld meg, folk må forstå at dette faktisk var et spill… er dere helt duste i hode eller… Dere hadde gjort akkurat det samme dere også, så slutt og driv og sleng dritt til martine hele tiden… Et spill er et spill, legg det bak dere!

    12. Hvis man ikke har noe bra å si, hvorfor kan man ikke bare holde det inni seg. Det er så mye lettere hvis alle bare kan godta og være snille mot hverandre. En trenger ikke å være enig i alt andre gjør, men respektere det. Martine er en nydelig jente, med en personlighet som stråler. Kommenter heller det, enn det dere faktisk ikke vet så mye om. Også er det lov å glede seg over andre. Man trenger ikke alltid å være den som opplever eller får noe. Gled deg over andre. Stor respekt til det at du klarer å balansere blogg, venner, fritid og deg selv. For dine avgjørelser og dine valg <3

    13. Om man ikke stoler 100% på en person så slipper man kula og Martine har skrevet innlegg om det, og syns det er ufint av folk å mene hu ikke fortjener pengene, syns Martine og Kevin spilte ett bra spill og ja seff fortjente begge pengene og begge var mine favoritter ❤️
      Og en ting Martine du er ei rå tøff jente som jeg ser opp til og du er sterk og utrolig flott, stå på videre💝

    14. Jeeeez folkens, DET ER ET SPILL. Det er IKKE “bedritent” gjort av Martine å slippe kula fordi dere synes Kevin er en så ålreit kar. Han sa jo selv av han ville slippe kula, og jeg vedder på at han ikke hadde fått like mye hate i ettertid. Der er bare sånn det er, alle deltagerne er jo inneforstått med at det er fult mulig at kula slippes i finalen. Slutt å bruke så mye energi på å leve dere inn i et meningsløst spill, værsåsnill.

    15. Jeg blir sååå lei meg av å lese det her!! Jeg var kjempe glad da du og Kevin vant, og jeg digga at du slapp kula (selvom Kevin også fortjente pengene, for all del), men du har spilt så bra hele veien og tatt vanskelige avgjørelser, så jeg synes det rett og slett var kult at du slapp kula også, det var SÅ fortjent!!
      Du delte pengene med de som faktisk har vært der for deg hele veien, og det er mye bedre enn at du skulle delt pengene med Kevin bare for at alle andre skulle vært fornøyde! Han har jo fått penger nå i etterkant uansett, (i tillegg til at du tok han med på en tur ut), så jeg håper ikke de andre deltagerne fortsatt er sure for det, for det synes jeg helt ærlig blir for dumt…
      Jeg legger sjeldent igjen kommentarer, men jeg følte jeg måtte nå, fordi jeg synes det er så teit at så mange reagerer som de gjør! Ja, alle er forskjellige og har forskjellige meninger, men å spre hat og være så fæle som det folk har vært mot deg synes jeg er så ekstremt barnslig. Å glede seg på andres vegne er en egenskap få har tydeligvis… Det her er jo et spill, og i likhet med alle andre spill så er jo målet å vinne, og det greide du!! Og at Kevin stod i den finalen sammen med deg kan han jo faktisk takke deg for, for du GA han den plassen, har folk glemt det?? Du kunne gitt finalebilletten til noen andre men du ga den til Kevin, og dere vant sammen.
      Det her ble en veldig lang kommentar ser jeg hahah, men vil avslutte med å si at jeg digger deg såå mye, fikk et helt annet inntrykk av deg etter å ha blitt “kjent med deg” gjennom paradise og ikke bare av å vite hvem du er på Instagram. Du er tvers igjennom herlig, og minst like godhjerta som det Kevin er!! Du tør å stå opp for dine egne meninger, og du virker som en skikkelig god venn og du er så utrolig vakker – både på innsiden og utsiden! Stå på videre <333

    16. Du er utrolig tøff! Veldig bra gjort at du sto for det du følte og mente, og slapp kula! Hvis Kevin hadde sluppet den, vet jeg at du hadde angret! Har alltid heiet på deg! Ikke bry deg om alle andre❤

    17. Håper du forstår at Andrea bare er misunnelig.. det er ingen ting annet enn misunnelse! Og det må du bare heve deg over. Jeg reagerte også veldig på snappene fra finalefesten, spesielt Sofie sin mystory. Det er så umodent å holde på sånn. :/

    18. Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg reagerte ekstremt mye når jeg så at de ropte kevin kevin på alle direktesendingene, fikk virkelig vondt i hjerte, jeg håpte på at du ikke tenkte på det siden det ikke har blitt skrevet noe om det, veldig trist og helt forståelig at du ble lei deg! Veldig respektlaus!! Du må bare forstå at du slapp kula fordi du var redd han skulle slippe <3 du er ikke en dårlig person, jeg digger deg, stå på!!

    19. Så SYYKKTT barnslig folk kan være, og ihvertfall dem på hotellet! Det e et spill og alle e på hotellet får å vinne,sant? Da må man Seffølgelig tåle at i finalen så slepp man kula får å ta pengan. Alle e jo dær får en grunn, og trur ikke akkurat folk e der får å få nye venner eller ha fete fester. Alltid heia på deg Martine og alltid misunnet deg og syns du e HELT fantastisk!❤️ Men jeg tenkte liksom. Hvis Kevin hadde sluppet kula, hadde han fått like mye hate som du har fått? Av de andre på hotellet og folket…

    20. Celina? Unnskyld meg. Tenk litt før du skriver. Martine og Kevin ble et par to dager før finalen, og de hadde ikke rukket å få den tilliten til hverandre ennå. Pluss at hun fikk høre at han kom til å slippe kula. Ikke rart hu blir usikker da. Å uansett dere som ikke skjønner forskjell på spillet å livet utenfor må gå i dere selv. Og Kevin selv er ikke sur engang. Så ikke lag noe større sak en det det er. Ja jeg skulle ønske kula ikke ble sluppet. For jeg mener Kevin og Martine fortjente pengene begge to 😊 uansett, vær snille og greie mot hverandre. Ikke hyggelig av det som ikke snakket med deg og være på den måten. Det finnes viktigere ting her i verden en kuleslipping på Paradise hotel. 😊ta vare på hverandre 😊

    21. Celina? Herregud for en tåpelig ting å skrive. Ja, kevin er sikkert en fin fyr, men det er et spill. Martine fortjener ikke alt det drittet som du og andre kommer med. Hun er ei nydelig jente og hu fortjener de pengene! Hva folk skal henge seg opp i altså… 🙄

    22. Må bare få sagt dette. Syntes det er helt tåpelig at noen slenger dritt om et spill, og er helt enig med dere som støtter Martine, MEN det betyr ikke at vi kan slenge dritt tilbake mot dem som “kanskje” gjorde det:) Håper dette ga mening, haha er dårlig på å forklare.

    23. SÅ TEIT😂 HahHahah, jeg ler. Ikke av innlegget, men det de gjorde. De har seriøst ikke rett til å være sur på deg. Du vant og fortjener ikke det der siden du jobba beinhardt for å komme så langt. At de ikke gratulerte deg og ikke heiet på deg så er de bare rett å slett barnslige. Ikke få dette til å komme inn på deg💞 Du er fantastisk🌺❤

    24. Ærlig folkens, slutt å være så jævla slemme. Martine og Kevin gikk igjennom troskaptesten, og de hadde vært partnere i to dager!(?) Det er ikke nok tid til å få tillit til et annet menneske. Greit nok at de var lenge sammen på hotellet, men det blir noe helt annet. Hva om rollene ble snudd, og Kevin slapp kula – hadde folk hata like mye på han som de gjør på Lunde nå? Tviler.

    25. Håper du ALDRI tar til deg de stygge kommentarene du får Martine! Jeg blir lei meg av å se kommentarfeltene dine, fordi jeg vet at bak disse kommentarene som inneholder hat, sitter det gutter og jenter fra 10 til 14 år.
      Disse guttene og jentene ANER ingenting om nettvett, folkeskikk og fornuft. Aldri aldri aldri gråt eller bli lei deg over slike grusomme kommentarer du har fått, fordi de personene som skiver disse, de vet ikke bedre.
      Jeg blir oppriktig lei meg av oppførselen til enkelte jenter på hotellet. De er mobbere, utestengere og barnslige. Vær sterk Martine, og ta vare på de gode personen rundt deg!
      Vil også fortelle deg at du virker som et helt fantastisk genuint og snilt menneske, som kun fortjener godt <3 aldri noensinne glem deg selv og dine verdier oppi dette kaoset.

    26. Synes det er teit at folk fortsatt skal hate på Martine! Seriøst, at Martine slapp kula på PH er et ikke-problem. Ja Kevin fortjente også pengene, men det var et spill. Om du skal hate på Martine for det hu gjorde så må du også hate på Kevin, for han gjorde også jævlig mye dritt, men det overser dere. Kevin sendte blant annet ut sin bestevenninne der inne, men ingen hater på ham for det? Synes det er teit av dere å klikke dere inn på bloggen til Martine for å spre dritt om hu, som egt bare er en fordel for hu, fordi da får hu mere penger.
      Synes dere bruker energien deres på noe meningsløst!! At Martine slapp kula på ph er jo ingenting. Det er tross alt et spill.

    27. Hadde kevin sluppet kule hadde det vært jubel….. bare drit i de andre!!! De er bare misunnelige på deg ;))) rett og slett 🙂

    28. #teammartine
      Alle ser at du er en oppegående og flott jente – og vi ser også hvem av de andre deltagerne som har virket falske både på skjerm og blogg. Heier på deg!

    29. Klem Martine <3 Heiet på deg hele veien. Husk- De er kun misunnelige. Uansett slik oppførsel de har behandlet deg på er absolutt ikke greit. Du er fantastisk, ikke glem det.

    30. Synes du var den mest fortjente vinneren! Jeg heiet på Kevin og, men han hadde lurt deg også hadde dere ventet lenger! Så synes du var rå og lurte alle trill rundt når alle de andre hadde vært små luringer selv men fikk ikke sjansen😉✌🏻🥂
      Du var knall god og rå!! Kos deg med seieren! Du har mange som støtter deg og, så ikke glem å se de😜

    31. Du må stå for valget ditt og da må tåle at andre syns ikke det va greit. PS få oppdatering på shopping med Kevin rene ?

    32. Eier du så lite selvinnsikt og empati at du ikke skjønner hvorfor flere har oppført seg kaldt mot deg? Skjønner du ikke hva du egentlig har gjort? Jeg syntes helt ærlig at litt kald behandling fra de andre er det _minste_ du fortjente. Du viste virkelig ditt sanne jeg på den finalen, og det inntrykket folk har av deg kommer til å følge deg hele livet. Du vant pengene, men ikke folket. Gratulerer med det.

    33. For det første så fortjener du ikke denne driten. Men du må ikke bry deg om dette, de er sikkert bare missunderelig❤️Det er veldig barnslig av folk og gjøre sån😞Folk kan være så utrolig slemme❤️😞Det var jo du som fortjente mest av alle jentene å vinne❤️Utrulig tøft gjort av deg og skrive om dette❤️Elsker bloggen din😍
      Du er best, og det vet du også. Du har vennner som er mye kulere, snillere osv.

    34. Så på direktesending av finalefesten faktisk, og synes det var kjempeteit at alle ropte kevin! Og at du er egoistisk synes jeg iaff ikke, du beholdt jo bare 100k selv! Heide på deg fra starten, og er såå glad for at du vant!

    35. Det er bra at de ikke gratulerte deg. Gjerrige mennesker som snaker vennene sine, spesielt en godgutt som Kevin fortjener ingen gratulasjoner. Impossible.

    36. Jeg er ikke sjokkert for å si det sånn. Kevin vant Pærra og seernes hjerte pga det du gjorde. Ja det er et spill, men deal med det som skjer nå. Det du gjorde var et “selvmord” for tiden etter paradise.

    37. Det er jo et spill, ikke noe ferie som de tydeligvis tror. Dette blir for dumt. Hev deg over de og drit i det. Både Andrea og Sofie var fæle mot flere (inkludert Kevin).
      Ikke vits å ha kontakt med folk som ikke unner deg noe godt 🙂

    38. “du vant pengene, ikke folket”, har det klikka for deg eller? Det er et TV-program, ikke livet.
      Å til dere så sier Kevin har et hjerte av gull, hvordan vet dere det? Jeg har vært ute med han flere ganger, og han er superhyggelig, men betyr ikke at jeg kjenner han personlig.
      Kevin har uansett fått masse penger av syke, små fans så han kan ikke klage over noe penger.

    39. Jeg tipper Soph (vestlandsdialekta) er en av de, jeg så da Vegard Harm gikk gjennom telefonen hennes og det var en snap av henne med blitz, som åpenbart var for å latterliggjøre Isabelle. Hun har jeg aldri hatt sansen for, og tror ikke jeg hadde hatt sansen for henne i virkeligheten heller.
      Jeg kan se for meg at André er en av “haterne”, muligens Martine. Basically alle du ikke legger ut om på bloggen. Tror Andrea og Sofie kan være litt baksnakkende, men jeg er nesten helt sikker på at Soph er en av de jentene som er falsk AF. Mega baksnakker.
      Dumt at dere ikke kan nevne navn. Det er selvfølgelig forståelig, men nysgjerrigheten tar seriøst overhånd.
      Og husk, folk vokser opp. Dere er fremdeles så unge! Gi det tid 😉 alle har glemt dette innen neste sesong av PH

    40. Sykt dårlig gjort av de. Hva tror de at de er?
      Det var deg eller Andrea av jentene som fortjente å vinne. Sofie gikk ut i uke 9(?) haha, å det var så og si alle som var med på. Skulle fremstille SÅ forferdelig uskyldig å snill på tv, så rett igjennom det fra dag 1. Spesielt det hun sa til Kevin den kvelden, begynte nesten å grine sjæl fordi jeg ble så forbanna. Stå på du Martine, du å Kevin er like gode vinnere. Kevin har fått vipps, så det ordner seg 🙈 Håper de det gjelder tar kontakt og sier unnskyld. Man holder ikke på sånn uansett.

    41. huff, blir nesten irritert av og lese det her. Det er et spill, det er om å gjøre å vinne disse pengene, fult forståelig at du slapp kula! og det at du delte pengene med dine to nærmeste er jo fantastisk snilt gjort! digger deg <3 De andre er bare sjalu, skjønner veldig godt dem blir det når den peneste og kuleste jenta der inne stikker av med seieren 😀 stå på videre, elsker bloggen din!

    42. Dette var trist å lese.. de er nokk bare sjalue, jeg pleier ikke kommentere blogger men å lese alle de stygge kommentarene folk sitter å skriver til deg, får vondt av å lese det på dine vegner. Folk fårstår tydligvis ikke at dette er et spill. Og det at folk sier du er egoistisk er helt feil, jeg synst det lyser gohet fra deg. De som sier du er egoistisk jeg mener det er de som er egoistisk som har samvittighet til å sitte å skrive så mye stygt. All støtte til deg, håper alt ordner seg og dette fortjener ingen ❤️Jeg ville skrive denne kommentaren fordi du treng å høre det positive fra de som støtter deg, og det gjør jeg ❤️

    43. du og Kevin fortjente mest av alle å vinne!!jeg heiet på deg fra dag 1❤️Det var et spill så du var kjempe tøff som slapp kula , du burde heller fått skrøyd!!❤️❤️

    44. Jeg beklager for å blande meg, men synes du at dette er riktig måte å gjøre dette på? Du har jo tidligere fortalt om denne “boblen” dere havner i inne på paradise hotel, men likevel føler jeg at du kanskje mangler litt forståelse for de andre sin? Du sier her i innlegget at dette hendte i dagene rett etter finalen- er det ikke mulig at deltagerene fortsatt var i denne boblen? Det med at det var deltagere som kun gratulerte Kevin på snapchat er kanskje vanskeligere å forsvare, men kanskje det var på grunn av sympati til Kevin? Ikke at det var ment for å såre deg, men som en slags trøst til han? Alle visste jo at du hadde vunnet og stukket av med pengepremien. Akkurat den sliter jeg litt med å forsvare, men jeg tenker at noe sånt kanskje kan være en grunn?
      Det er vel ingen hemmelighet at Kevin var en svært godt likt spiller inne på PH, og da burde det vel kunne forventes at reaksjonene blir kraftige? Reaksjonene har nok kanskje vært litt vel drøye- hvertfall mange av kommentarene, og det syns jeg at er veldig fælt. Derfor er det litt vanskelig å skjønne hvorfor du nå setter noen av de andre deltagerne i et så dårlig lys nå. Selv om du ikke har nevnt navn nå, så er det jo mange som har konkludert med at Sofie og Andrea kan ha vært blant disse, og jeg får sjokk når jeg leser gjennom kommentarene de har mottatt. Jeg synes det er litt rart at du, som har vært et så tydelig offer for disse nettrollene, setter de andre deltagerene i en sånn situasjon. Det er selvfølgelig ikke ditt ansvar hva nettroll skriver, men kanskje du kunne ventet med å poste dette til litt etter denne “paradise-hypen” har gitt seg?
      Slik tenker jeg hvertfall, men innser at det er din blogg- du må få poste akkurat det du vil, og hovedsaklig så syns jeg jo at du er en veldig flink og god blogger, jeg synes bare at dette var litt rart. Ha en fin dag videre 🙂

    45. blir trist på dine vegne – kvinners vegne.
      Hadde kevin sluppet kulen hadde det vært drit bra og ikke synd i deg. Men siden han er gutt, og du er kvinne – har det dessverre seg slik at du blir den store, stygge ulven som spiller skittent og ikke har personlighet eller samvittighet. Det er forskjellen. Og det er så ufattelig teit. Leste ofte gjennom kommentarene dine her og på instagram før finalen og der stod det veldig mye av for eksempel “håper du vinner og slipper kula”, så gjør du det, så får du hat – til og med av samme personene.
      Nei jeg vet ikke, det er så urettferdig og finalen er fortjent. Du vant ikke, Kevin vant ikke, Begge vant. Og det bør folk skjønne. Du var bare heldig som stakk av med pengene, noe kevin hadde gjort om dere hadde ventet litt lengre. Når de andre reagerte slik de gjorde når du slapp kulen så gjennomskuer man de veldig godt. Ingen hadde reagert sånn om de ikke visste de hadde fått penger 😉 ikke sant? Folk lever seg så sinnsjukt inn i paradise hotel og livene til alle dere.
      for å klarere fakta:
      – Begge vant, ikke bare martine og ikke bare kevin.
      – Det er et spill, ikke livet.
      – Man skal spille skittent, hvis ikke så spiller man ikke. (har dere noen gang hørt om noen som vil vinne som spiller fint og ærlig? tror ikke jeg, for det har ikke jeg bevitnet ihvertfall).
      – Slutt å spekuler om hvem som har sagt ditt og datt om martine. Det var flere av de og vi kan alle slutte å spekulere med en gang.
      – Martine har ikke gjort noe galt, ikke kevin, ikke morten, soph, ikke noen.
      DET ER ETT SPILL, takk for meg.
      heier på deg martine og håper virkelig du holder motet oppe selv når livet står i mot pga en kule du slapp i bakken, som ikke betyr noe. <3

    46. Du og Isabell skriver nøyaktig det samme på bloggen, noe som gjør det ekstremt kjedelig for oss lesere å følge videre med.
      For det første tror jeg det valget du tok inne på hotellet er det dummeste du kunne gjort, både for deg selv og for offentlighetens negative oppmerksomhet. Ikke bare må du leve med å vite at du er gjerrig og river vekk 150 k tusen fra en annen person, men du blir sett på som feig og uekte for oss som så på PH 2017.
      Jeg forstår uendelig godt at deltagerne ikke ville snakke med deg i ettertid. Det du gjorde var rottent! Du og Isabell sto sammen 100%, frøs ut de andre og ingen kunne komme imellom dere. Alle dine valg var basert på hva Aleks og Isabell mente. Du er utrolig lett å spinne rundt lillefingeren. Hva gjør egentlig at du ønsker å dele så mye penger med en person du har kjent i knappe 4 uker og en annen person du har kjent kanskje 1 år? Det skjønner ikke jeg.
      Ja, det er et spill.. men sitt deg i Kevin sin posisjon.. Hva ville du følt om han gjorde det samme mot meg? Eller at Isabell var med fra starten av og Kevin knuste kula i finalen? Ville ikke det vært bittert for deg? Det tror jeg. I tillegg er jo hoved saken her at uten Kevin, hadde du fått to stemmer i finalen, Kevin og Isabell. Hadde Kevin stått med noen andre, la oss si Andrea (som han nå i ettertid har skjønt hadde vært smartere) hadde de 2 vunnet sammen og mest sannsynlig ikke kastet kulen i bakken. Du vant ikke PH fordi flertallet av juryen heide på deg, du vant pga Kevin.
      Derfor er det råttent gjort og da må du forstå de andre er sur på deg.

    47. Du er en fantastisk person Martine💟Ikke bry deg om det de andre sier, det er jo bare et spill og det er jo om å vinne å du valgte å slippe kulen og det er ikke noe gale i det❤️Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal si så mye på det å skrive stygge kommentarer❤️

    48. Dette gjør meg trist å lese. Du var en verdig vinner på absolutt alle måter. Jeg heier på deg, og jeg håper at du klarer å holde hodet hevet gjennom dette. Sender kjærlighet!

    49. Martine, tenkt på det sånn at du er mer moden og smart enn mange av de andre som deltok. Oppførselen deres viser jo det… Jeg har så lite respekt for mennesker som oppfører seg sånn mot andre. Det er latterlig! Det er synd at mange som deltar på slike programmer er en gjeng med umodne drittunger. Bare hev deg over det og vis at sånne idioter som dem ikke kan knekke deg. Det er de ekte vennene dine som virkelig betyr noe. HEIA MARTINE!
      PS. Noe av det mest latterligste jeg har hørt til nå, er at folk sender penger til en som taper Paradise. Det er et spill folkens, VOKS OPP…. Bruk penger på folk som virkelig trenger det her i verden.

    50. Det eeeer så drøyt! Jeg liker deg dødsgodt. Håpte at du eller Isabelle skulle vinne. Jeg har sånn skikkelig “fancrush” på Kevin og ville gjort sååå mye for å møte han. Han virker godhjertet og er driitkjekk. Hehe. Men du virker akkurat lik. Du er nydelig og virker godhjertet. Tenk å ha personer som dere to i livet mitt da. Liker dere sååå godt begge to. At du slapp kula brydde jeg meg ikke om. Jeg liker dere begge to like godt uansett.
      Stå på, nydelige deg!

    51. Hei, Marthine Lunde! ❤️ Jeg er helt enig med deg! 🌹 De burde ikke bli sure å begynne og baksnakke deg bare fordi det var du som slapp kula! Jeg hadde nok også sluppet kula, fordi jeg ELSKER penger!😂 Jeg er veldig glad for at det er du og Kevin som vant PÆRRA!🌹 Elsker dere begge to!❤️ (Som personer) Jeg hadde blitt SYKT glad vis jeg kunne ha møtt noen av de på PÆRRA!❤️ PS: du har en veldig kjekk og snill kjæreste!❤️ (Utifra det jeg har sett av han!) og igjen jeg er helt enig med innlegget ditt!🌹

    52. Jeg er så glad dere vant, jeg har heia på dere siden kan ikke huske det enganf, men dere er helt fantastiske og jeg er så glad dere vant.. Selv om du slap kula er jeg så glad på dibe vegne.. Jeg ble jo selvfølgelig litt skuffa i start men jeg er veldig glad hvertfall en av dere vant pengene også.. Men vis de holder på sånn fortjener de deg ikke!!❤ du fortjener så mye bedere enn det. Så gratulerer så mye martine❤

    53. Jeg skjønner ikke at alle må være så bitch mot martine. De e et spill. Ho sto ikke så nært kevin å hun va resd før at kevin sku slippe kula. Å de e mye penger. Men ja de e trist at kevin ikke fikk nåkka penga. Men de er et SPILL å dem stolte ikke 110 prosent på hverandre. Så jeg hadde nok åsså slippa kula i den sitvadjonen😊

    54. Ps. Jeg elsker deg. Heilt sia du kom inn så har jeg heia på deg. Hver gang en sku ryke ut be eg skeptisk. Førr du sku IKKE ryke ut. Da hadde ikke pærra vært like bra😀

    55. Altså kjære Martine. Jeg skjønner alle godt. For det var klart Kevin som vant paradise hotell 2017. Å velge å ta fra han seieren er utrolig grådig. Du vet godt at han var en verdig vinner og at han aldri ville være så egoistisk å sluppet kula. Han har vunnet paradise hotell 2017 i de fleste sine øyner. Han er helt rå! Å så pent som han tok det du ville ropt å hylt som en baby om han slapp kula. skyld deg selv for all hatet. Takk deg selv

    56. Herregud, skjønner ikke hvordan folk orker å bruke tiden sin på og hate. Alt fra de andre deltagerne til folk som kommenterer masse skit i kommentarfeltet ditt. Sinnsykt barnslig. Det er et spill. Det må folk innse.

    57. Det syns jeg er tåpelig gjort av de andre deltagerne, for selv om du slapp kula er begge velfortjente vinnere! Det er kun fordi de er bitre og sjalu at de oppfører seg sånn og hadde de stått der selv og hatt kjæresten sin der og bestevenninnen sin så tror jeg flere hadde tatt samme valg som deg. I tillegg hadde du jo ingen sikkerhet at Kevin ikke skulle skulle kula annet enn hans ord. Folk glemmer bort at dette er et spill og du fortjener virkelig ikke alt dritten du har fått. Stå på, dette fortjener du virkelig ♡

    58. Janteloven står sterkt den vettu Martine! Du spilte kortene dine 100% riktig der inne og fortjente absolutt å vinne!!

    59. Jeg synes det var utrolig tøft av deg å slippe kula, og det er jo et spill. Uansett hvor mye de andre mener du ikke fortjente det, er det dårlig å ikke gratulere deg eller baksnakke deg. Jeg synes du fortjente å vinne og jeg heide på deg hele veien.

    60. Så utrolig trist å lese! Jeg heia på deg gjennom hele perioden. Så sinnsykt kult at du faktisk slapp kula, grlpoower😀👍 Du virker som ei utrolig skikkelig godjente! Verdig vinner😊

    61. Hei 🙂
      Jeg var på finalefesten og sto helt fremst forran ved siden av deg og Kevin. Jeg tok tak i deg og sa at det virkelig var fortjent at dere vant. Da alle i salen begynte å rope Kevin kunne jeg bare forestille meg hvordan det var å stå der oppe… Paradise Hotel er et spill. De andre deltakerne var bare misunnelige. OG det må jeg også si. Du, Aleksander og André var de eneste imøtekommende deltakerne. De andre var rett og slett overlegen og likegyldige. Uansett… Jeg vet ikke om du leser dette, men at du er lei deg for oppførselen til flere av deltakerne skjønner jeg. Men at du fortjente å vinne, det gjorde du 🙂

    62. Beklager å måtte si det Martine – spill er spill og tv er tv – ja det er helt greit! MEN det at du valgte å slippe kula, det sier også litt om deg som person. Det var jo et valg du tok selv og det var et valg som dessverre falt i dårlig smak hos en del.

    63. Fyflate(!), det er helt syykt at du sitter her og syter når du har bedt om det selv, du slapp kula istedet for å la en VERDIG vinner vinne, men desverre er du gold digger og da blir det på denne måten… jaja, han trodde han kunne stole på deg men tydelig vis ikke. Man kan jo ikke stole på en som bare bryr seg om penger

    64. Den personen som skrev “du blir sett på som feig og uekte fra oss som så på PH” eller noe lignende kan skrive det om: fra NOEN som så på ph – men for all del ikke de fleste. Hele vennegjengen min jublet girlpower osv etter å ha sett finalen. Og dette kommentarfeltet viser uansett hva flertallet mener. Så gi litt faen i å putte alle seerne i en boks, Martine har masse støtte fra publikum! 🙂

    65. Eneste grunnen til at du og Kevin vant var pga kevin fikk mer eller mindre alle stemmene, hadde det ikke vært for Kevin så hadde ikke du tjent en dritt og pengene hadde gått Til Sofie og Morten. Isabelle visste at hun ikke hadde en sjangse at all til å vinne, så hun manipulerer deg til å bli med på å dele pengene. Isabelle sa til deg at hun hadde hørt at Kevin kom til å hive kula, såvidt vi fikk se så sa han aldri noe sånnt til noen. Han sa det var fristende først, men før seremonien starter så sa han at han hadde ombestemt seg og kom ikke til å droppe kula alikevell. Dere sto der Du så blikket hans, han nikket til deg “jeg kommer ikke til å slippe” Kevin var ærlig, det var ikke du. Så det er ikke rart at enkelte ikke er så veldig fan av deg atm. Jeg likte deg frem til det punktet, så mistet jeg og MANGE andre all respekt for deg. Håper du har sinnsykt dårlig samvittighet, og at Alex dumper deg når han innser hvor hvilken person du egentlig er.
      Hadde vært bedre hvis du og Kevin delte pengene, så kunne du gitt litt mindre summer til Isabelle og Alex hvis du absolutt skulle gjort det. Du er fake og fortjener å mislikes.

    66. Jeg er en av de som ønsket at du skulle vinne, du og Kevin var soleklart de mest verdige vinnerne på Paradise Hotel.. men syntes det var pill råttent gjort av deg å slippe den kula, greit nok at du følte du ikke kunne stole på Kevin, men det er faktisk helt sinnsykt at Isabelle får penger etter å ha vært der inne i så kort tid mens Kevin ikke sitter igjen med noe som helst.
      Hvem er du til å “rane” 150 000, – fra et annet menneske?
      Hilsen en som virkelig mistet respekten for deg.

    67. Du fortjente faen meg ikkje å vinn!!! Ossen kunn du gjøre dette mot Kevin? FYFAEN eg hadde slott til deg om eg var der

    68. Hvis Kevin hadde vært den ekte vinneren, slik flere påstår her, så burde han ha klart å spilt så bra at han sto med en partner som stolte på ham i finalen. Det gjorde han ikke. Martine forsto spillet. Det er heeeelt sykt at de andre deltakerne ikke skjønner det, og at de oppfører seg som drittunger. Jeg blir lei meg av å lese dette.
      Martine, stå på! Vær sterk og ikke mist troen på deg selv. Du er tvers gjennom god.

    69. U gooo guuurl !! Hadde sluppet kula like for som deg sverger. Var på tide at noen skulle gjøre dt, du fikk penga drit i alle andre de er sjalue af.

    70. Utrolig barnslig av noen av de andre deltakerne. Trist at det blir sånn. Jeg tror fortsatt Kevin hadde sluppet kula om du ikke hadde gjort det! Veldig enkelt for både han og andre å si at han ikke hadde gjort det når man aldri kan få fasiten på det.
      Stå på! Du fortjente å vinne.

    71. Jeg skjønner ikke bæret av de som mener at du ikke var en verdig vinner!!! Kan virkelig ikke forstå det. Har de sett samme sesong som meg??! Kevin klarer seg. Helt forståelig at du slapp kula. Ikke la noen innbille deg om at “folket” er imot deg – det er så langt fra sannheten.

    72. Det er ikke så vanskelig å forstå at det er Andrea var en av dem. Man kunne se at hun var sjalu, og jeg vedder på at hun bare syns det hadde vært kult om det hadde vært Kevin som slapp kula. Vit at det er sjalusien og ikke det du gjorde som driver dem!

    73. haha så jævlig dust opplegg. ALLE sier jo i introen at om de står i en finale slipper de kula, og så blir de så drittunger når noen andre gjør det. Snakk om dobbelmoral. Herregud for en gjeng med tullinger. Jeez videregående er over, please oppfør dere som ordentlige folk.

    74. Du Martine, hvor langt tenker du egentlig? Synes det er rart at du hater på Andrea og Sofie når det er du som starter dette dramaet?

    75. Heii Martine! Du er virkelig en verdig vinner! Blir så lei av å se at folk dømmer deg for å være egoistisk.. det de burde finne ut av før de dømmer andre er hvor like vi mennesker faktisk er. Vi er like mye verdt hele gjengen så det å si at Kevin er bedre enn deg er helt feil og bare latterlig.. Jeg heier masse på deg Martine! Stå på videre! Du har mange som heier på deg her i Stavanger <3

    76. oh snap, you go girl. and to all these bitches who have nada better to do than write hate comments to martine: lord jesus give me strength, like give her a brake. i’m not going to write the Whole bible over here but you haters, you make her famous. and the most of us LOVES her.. xoxo pease out
      I’m dropping the mic

    77. Helt sykt hva enkelte får seg til å skrive det sekundet de kan stille seg bak anonym. Du er en verdig vinner, og du skal ikke finne deg i at enkelte snakker dritt og ikke behandler deg bra for du fortjener alt like mye som alle andre. Håper all hetsen roer seg imot deg!<3

    78. Greit nok, jeg er ikke enig i den beslutningen du tok om å droppe den kulen, og jeg skjønner godt at den umiddelbare reaksjonen fra de andre ble som den ble. -Mistenker vel oxo at du fikk litt extra pes fordi du,iallefall tilsynellatende gjorde gode penger på sosiale medier, og derav på langt nær trengte de pengene på samme måte som en andre 20-åringer. Men når det er sagt finnes det jo grenser, og det er aldri greit å være slem mot folk fordi de har tatt en beslutning en er uenig i..
      Samtidig var dette innlegget ‘kind of refreshing’, fordi det brøt med det fjaset om at en er drit forbannet på hverandre inne på hotellet, oxo er det liksom ikke måte på til forbrødring i det rulleteksten kommer over skjærmene for siste gang. Det blir liksom for søkt.. At en skværer opp, og ting letter i hodet når spillet er over, -ja, men at ALT skalvære fullstendig skrinlagt, for ikke snakke om at en plutselig fremstår som en ikke kan leve uten den/de en kom dårligst overens med så sent som dagen før, er rett og slett for drøyt (he, he)
      Om jeg skulle gitt deg et råd, vil det utvilsomt bli å være deg selv slik du var her. Du er veldig pen, Martine, og dette er oxo levebrødet ditt. Det har faktisk sine sider.. Tro meg. For det første, må du på en måte bevise at du er en intelligent person med meningers mot. Dessuten skal det ingenting til før du får et overfladisk ‘se på meg’ image, -og det kan brått gjøre det vanskelig for deg å komme i kontakt med ‘ekte’ mennesker som vil være der for DEG uansett. -Om du brått veide 100 kg i morgen, ville de gitt faen i det, liksom, fordi de bryr deg om deg.
      Jeg har aldri vært med i noe reality el noe, men etter 10+ år som modell lærer en seg jo å se et visst mønster i ting etterhvert, liksom, så..
      Til slutt vil jeg oxo fortelle deg at det å bli ‘sett’ av en person som deg, kan gjøre enormt mye for en person som vanligvis ikke blir ‘sett’. Når du er ute, -ta en dans med han som er ‘veggpryden’ i skyggen av en populær kammerat, så fer du i øynene deres at du, ved å ofre 3-4 minutter av din tid omtrent har forandret verden demmes..
      Masse Lykke til videre, Martine 🙂
      .

    79. Er enig i en anonym der oppe, syns at dette ble for dumt. Hvorfor kan dere ikke snakke sammen som vanlige mennesker enn å dele det på nettet. Har ikke noe i mot Martine men dette innlegget ble for dumt
      PS: dette er bare en side av saken☺️

    80. Håper du skjønner at folk bare misunnelig og noen klarer ikke å unne andre suksess dessverre. Du fortjente å vinne! 😊 Slike mennesker er ikke verdt å ha i livet sitt. Ser jo hvordan Sofie og Andrea har oppført nå i ettertid. Kvalmt!
      Folk må forstå at dette er et SPILL!!! Du har fått unødvendig mye kritikk og det blir for teit. Ikke la bitre og sjalue mennesker gå inn på deg. Du hsr min fulle støtte Martine 🙂

    81. Seriøst…. Jeg greier ikke å skjønne at du etter alt forventer nærmest fredsprisen for det du gjorde?
      Du tok pengene og derfor kan du ikke være så frekk å forvente noe som helst mer.
      Glad for at folk viste Kevin kjærlighet, for det du gjorde var å stjeler penger som de andre ønsket å gi han. Du hadde aldri vunnet om det ikke hadde vært for at Kevin var der.
      Ferdig med saken.. det er ikke synd på deg.

    82. Du fortjente helt klart å vinne❤ selvfølgelig skulle jeg ønske at kula ikke gikk i bakken siden det var Kevin som sto der, men du fortjener alt god, stå på 😊❤

    83. Jeg syns ikke det er så rart at folk ser på Kevin som vinneren av Paradise Hotel. Han var “på” og spilte allerede fra starten, visste hva han ville og jobbet for at det skulle bli slik. Mens du seilte gjennom mesteparten av oppholdet sammen med Aleks, hang deg på andre og lot deg dytte rundt (ikke på noen måte vondt ment, altså), og begynte først å spille mot slutten av oppholdet. Kevin blir dermed regnet som en større spiller enn deg, og virket dessuten som en veldig morsom og hyggelig fyr, som satte litt større fotspor enn det du gjorde.
      Når det er sagt, jeg likte dere begge veldig godt, og av de jentene som var igjen mot slutten var det du jeg håpet skulle vinne. Når du først begynte å spille var du ganske god, og jeg syns absolutt ikke du fortjener noe hat for at du slapp kula. Viktig å huske at dette var et spill, og min personlige mening er at det ikke er hvem som sitter igjen med pengene som er viktigst. Although, om du nå virkelig så på Kevin som en verdig vinner og syntes han fortjente pengene, så kunne du vel strengt tatt bare sluppet kula og så delt pengene med ham.. Så hadde dere begge stått igjen med premie uten at du nødvendigvis hadde trengt å stole på ham. Men som sagt, det har strengt tatt ikke så mye å si. Føler meg litt gammel nå, men herregud, de pengene sløser dere vel vekk på tull i løpet av noen uker uansett, så hvem de havner hos har vel ikke så mye å si. Vurderte faktisk å vippse Kevin noen kroner bare på gøy, men da jeg så at han hadde tenkt å bruke pengene på tatoveringer (i stedet for SPARING, som er det åpenbare man bør gjøre med penger som ramler inn når man er såpass ung), så er jeg glad for at jeg ikke gjorde det ;D Jeg vil ikke sponse andres sløsing.
      Gratulerer med seieren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg