En dårlig bloggperiode

Hei dere!

Dere har sikkert merket at bloggingen min har vært utrolig dårlig de siste dagene? Jeg har stresset så mye over bloggingen de siste dagene, men motivasjonen har virkelig ikke vært der. Jeg ble nesten litt umotivert da jeg logget meg inn på blogg.no og så alle kommentarene, og så og si alt var negativt. Heldigvis har dette snudd nå, og det virkelig som at flere og flere har forståelse for mitt valg om å slippe kulen. Så jeg beklager så mye for dårlig blogging de siste to dagene, men nå er jeg tilbake igjen og motivasjonen er på topp. Isabelle og jeg har blant annet en utrolig kul nyhet å fortelle dere, men det får dere først vite om imorgen. Vi skal spille inn et par videoer til dere etterpå, og i en av disse videoene skal vi fortelle dere om nyheten.

Processed with VSCO with s2 preset
I tillegg reiser jeg til Stavanger med Aleksander imorgen, og jeg gleder meg til å oppleve den byen også. På fredag allerede reiser jeg et nytt sted og på tirsdag neste uke reiser jeg igjen. Så det blir mye reising fremover, men det gjør absolutt ikke noe for meg. Jeg har også fått kjøpt meg et nytt kamera som gjør alt mye lettere for meg, jeg kan nemlig få bildene rett inn på telefonen noe som er perfekt for de dagene jeg ikke har mulighet til å ha med meg macen overalt. Det filmer også utrolig bra, så jeg tenkte å vlogge litt på alle reisene jeg skal på fremover. 

Og igjen må jeg bare si tusen takk til alle dere fine mennesker som sender meg meldinger. Jeg setter så utrolig stor pris på det!♡

28 kommentarer

Siste innlegg