Jeg vurderer å anmelde flere av dere

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei til Holmsbu, for i dag skal vi feire bursdagen til mamma. Jeg gleder meg, og det blir nok veldig koselig selvom ikke været er på topp. Jeg som trodde det skulle være dødsfint vær fremover, men neida..

Forresten så vurderer jeg å anmelde flere av dere som har skrevet stygge kommentarer og meldinger til meg. Noe av det som har kommet inn er så sinnsykt drøyt, og det er absolutt ikke greit å skrive sånn til en person uansett hvor mye man misliker personen. Det å sende drapstrusler er ikke greit, og jeg er helt i sjokk over hvor mye dritt jeg har fått de siste dagene. Jeg tar meg heldigvis ikke nær av det, men vurderer sterkt å anmelde. Greit nok at dere synes jeg er stygg, men drapstrusler er noe helt annet.

Jeg har screenshot av alle de verste kommentarene, og det må jo være utrolig flaut for flere av dere om foreldrene deres får en telefon fra politiet om at du har skrevet grusomme ting og ikke minst sendt drapstrusler til en person. Får bare håpe at dere det gjelder får dere en skikkelig lærepenge, og skjønner at dette ikke er greit. For flere av dere er yngre, og da er det dessverre sånn at det er foreldrene deres som får telefonen fra politiet. Så får heller foreldrene deres ta denne snakken med dere, selvom dere burde fått en sånn snakk for lenge siden om at det her ikke er greit.

Og til dere som sender så mye positivt og fint til meg, tusen tusen takk♡♡ Dere er best!

251 kommentarer
    1. Martine du er så flott . Digget deg i pardise og digger deg som ei person😀 stå på og du fortjente å vinne. 😀 Lykke til med alex😀 dere passer så sammen😀 hilsen stor fans av deg og alex😀

    2. Synes det er helt uaktuelt at folk gjør dette. Det har gått for langt. Du er bare helt perfekt og legende! Elsker å lese på bloggen din !♥️♥️♥️

    3. Jeg syntes absolutt du burde anmelde det. Noen eier ikke skam, å de tenker at nettet er et trykt sted å kunne si å gjøre hva enn de vill.
      Det er en grense som ikke skal krysses og drapstrussler er LANGT over den streken. De trenger å lære seg en lekse.
      Hvis ikke du som er et offentlig menneske gjør det, hvem skal da sette ned foten?

    4. Anmeld, la de få seg en skikkelig lærepenge:) kansje de lærer…
      Du er utrolig flott martine❤️ Folk er bare så sinnsykt sjalu!

    5. Du bør anmelde de som har kommet med drapstrusler. Payback is a bitch! Du fortjener ikke de meldingene❤❤

    6. Ikke vurder å anmeld – anmeld! De som skriver så mye alvorlig må også få kjenne på konsekvensen av det. Ha det koselig i bursdagen 🙂

    7. YEEES!! Bare å anmelde i vei, så de som har skrevet alle de stygge tingene får smake sin egen medisin😂 payback is a bitch!

    8. Forstår ikke hvorfor folk er så frekke du er dødsfin og fortjente virkelig å vinne. Heiet på deg helt siden du kom inn💛 Forstår 100% valget ditt ❤️❤️❤️

    9. Anmeld det. Er så lei av drittslenging, sjalusi og all hate rundt omkring. De fortjener å bli ydmyka på den måten. Hvordan skal de ellers lære, eller stoppe? Eller send bilder av det de skriver til foreldrene, det e og morsomt 🙂

    10. Er helt enig at du skal anmelde de personene, det er ikke greit i det hele tatt. Jeg digger deg jævli mye, u go girl

    11. Jeg syns også så klart du skal anmelde!! De som gjør det må skjønne alvoret i det de holder på med.. Det er jo overhodet ikke greit å gjøre noe sånt! Stå på Martine❤ We love you

    12. Fyfader du er pen😘 Heia på kevin, men du er en god nr2👍🏻 Det er så tullete at folk blir sånn av å se på et fuckings realityprogram😉

    13. Anmeld slemme kommentarer, så lager du en kampanje slik at alle som får stygge kommentarer skal bli mer opplyst hvordan man gjør det og hva som er lurt med å gjøre det også minker antall slemme kommentarer i Norge for alle blir anmeldt!

    14. Martine e så jævlig deilig og pen faen dere som kommer med drapstrusler og kaller hun stygg har ikke et liv

    15. Jeg syntes det er så urettferdig at du blir utsatt for dette.. Folk må faktisk skjønne at dette var et spill

    16. Det du gjorde var dårlig gjort. Jeg heiet på deg, men det var ordentlig slemt å dele med 2 folk som røk ut. Det er noe annet å slippe og ta det selv for da er man bare gjerrig. Men Kevin fortjente det mye mer enn Aleksander og Isabelle. Men å skrive drapstrusler er ikke greit uansett. Anmeld anmeld anmeld

    17. Åååååhhhh….herregud! Hvorfor er du sååååå fiiin❤Kunne ønske jeg var like fin som deg😻🌹

    18. Du er herlig, digger deg. Du og Alex virker ortelig søte!! Kjenner dere ikke, men gjennom Paradise virker dere som fantastiske mennesker. Du er søt og snill. Og jeg mener at du slapp kulen var naturlig så du kun dele pengene med de som betyr mest for deg akkuart nå. Håper forholdet til deg og Alex varer for alltid. ❤️ Anmeld de med stygge kommentarer. Er ikke sikkert de er klar over hva de driver med. ❤️

    19. Det er de som skriver sånt som har problemer… bra du ikke tar deg nær, du er utrolig pen! Lurt at foreldrene og politiet tar tak når det er noe sånt for det er fader meg drøyt. Kanskje de lærer av det ja, for sånt er ikke greit

    20. ANMELD. Det vil være det beste for barna som skriver hat. De må lære og forstå konsekvensene av sine skitne handlinger. Stå på Martine, du fortjente virkelig pengene <3 Jeg forstår utrolig godt at du slapp kulen da du ikke ville risikerere å miste en så stor pengesum på grunn av mangel på tillit til Kevin. De fleste ville nok gjort det samme 🙂
      Klem, kos deg IDag!!!!!!!

    21. Jeg skjønner at folk kan mislike at hun slapp kula men seriøst folk må skjerpe seg tipper halvparten av alle hadde gjort det samme stå på og husk haters gonna hate

    22. Synes at du skal anmelde! De som skriver så mye stygt får igjen får det dumme dem har gjort. De fortjener å bli anmeldt. Det er jo nettopp dette som skal anmeldes, og de må stoppes!
      Jeg liker måten du tar dette på. Jeg selv hadde klikka helt. Tror jeg hadde fått raserianfall, og jeg hadde nok gått langt over grensen til å anmelde.
      Uansett, støtter deg 100%! Elsker bloggen!!

    23. Hvis du anmelder tror jeg du hjelper de som skriver kommentarene spesielt barna, de trenger en lærepenger. Ikke ta deg nær av de stygge kommentarene. Stå på Martine❤️ Stå på Isabell❤️ Stå på Alex❤️

    24. Anmeld! Så får forhåpentligvis disse personene en lærepenge, og vil ikke skrive det til fremtidige personer de ikke liker … U go girl!

    25. Viste ikke at du har fått så drøye kommentarer, du fortjener ikke å få slemme kommentarer❤Du har IKKE gjort noe slemt mot DEM..💓De er bare misunnelig på DeG⚡️IKKE BRY DEG⭐️⭐️
      Stakkars
      dEg

    26. Du fortjene ikkje alt hatet eg heia på deg på Paradise du e et stort forbilde for meg❤️ Selvom eg ikkje kjenne deg så virker du som ein fantastisk person og du og Alex eg skikkelig goals sammen du fortjener ikkje hate men masse gode kommentarer syns du gjorde det rette håper eg møter deg ein gang❤️❤️❤️

    27. Eg heide på Kevin, og synest det var dumt med pengene. Men du er ein fantastisk person som eg digger. Sjølv om eg synest det med pengene var dumt, så fortjener absolutt ingen å få sånne meldinger som du får. Folk burde skamme seg. Anmeld!! Du fortjener mykje bedre enn dei ekle meldingene. Og ps: du er ikkje stygg som nokon skriver. Du er veldig fin!!

    28. Håper virkelig du anmelder! Det er så langt i fra greit å komme med drapstrusler. De som skriver så grusomme ting trenger en kraftig lærepenge eller hjelp. Og tenker det er viktig at foreldra til de mindreårige får høre om dette!
      Gratulerer så mykje forresten med 1 plass i PH! Den fortjente du virkelig💛🌸

    29. Det e ikke greit det e sykt barnslig og teit😶at dere som skriver sånne dumme ting til martine lunde gjør det
      Om dere ikke har noe liv selv så e det forsatt ikke greit for om dere ikke har noe liv selv så kom dere ut i den virklige Verden og slutt å snakke drit om alle andre og om dere blir snakka drit til selv av andre så si i fra at det e ikke greit og om det e andre som snakker drit til dere som snakker drit om martine lunde så e det bare teit for om dere ikke syns det e greit og at dere blir lei dere så kan dere tenke på at dere gjør den samme drit praten som dere gjør til martine lunde
      SLUTT MED DE DUMME KOMMENTARENE.
      Jeg kommer til å føle med meg det ikke greit i det hele tatt.

    30. En ting er å ikke støtte valget ditt i spillet, men å ta seg tid å sende drapstrusler er virkelig ikke ok. Er helt rett det du sier, disse barna og for så vidt voksne burde skjønne og lære seg at det å sende ondskapsfulle meldinger til andre mennesker ikke er tolererbart og må bli slått hardt ned på.
      Anbefaler deg på det sterkeste å anmelde. Er så vilt at noen mennesker ikke klarer å godta at det er et TV-show og dermed må så absolutt lage ekstreme tiltak rundt programmet ved å true deltagerne.
      Du er en fin jente, Martine! Selv om det var kjipt i øyeblikket da du slapp kula mot Kevin, så er det virkelig ikke verdt eller nødvendig å sende deg meldinger om at du er stygg eller at du må dø. Det er trist at vi lever i et samfunn der ingen klarer å unne noen en dritt.

    31. Du MÅ anmelde de martine!! Sånt er overhode ikke greit i det hele tatt! Ikke vuder, gjør det! Slik at de virkelig kan få kjenne på at de ikke bare kan skrive så mye stygt til en person og get away with it!

    32. Selv om jeg synes det var dumt at du slapp kula og at jeg ikke var så fornøyd med det så driver jeg ikke å skriver slemme ting om/til deg. Hvis de synes det var så ille kan de heller holde det inni seg, men siden de har skrevet det synes jeg du skal anmelde dem så får de ta konsekvensene og lære noe ut av det.

    33. Jeg er helt enig med deg❤️ Jeg synes du burde annmelde det. Noen folk er bare rett og slett ikke helt gode…

    34. Anmeld de så skriver sånt til deg, det er ikke greit i det hele tatt å få sånne trusle meld, syns synd på deg du fortjener ikke det, ingen gjør det, du er en utrolig fin jente og er så snill og grei, stå på og drit i de så er så missunelig på deg, men anmeld de så truer deg, det er ikke greit..!!!

    35. Wow! Det var leit å høre martine😢 At folk vil noe vondt med deg.. det gir ikke mening… bra du ikke bryr deg og du burde andmelde!! Det er ikke greit å skrive slikt til andre, noen blir påvirka. Det er forferdelig trist at du har det sånn,, du vil jo bare blogge å ha det gøy. Ikke noe hyggelig at noen prøver å ødlegge hverdagen din💕💕💕💕
      Jeg heiet på deg hele veien og visste du kom til å klare vinne Paradise Hotell. Så nå vinner du over de dustene de er bare missunnlige på deg osv. 💕💕💕💕💕
      Stå på💕💕💕💕💕

    36. Du får bare tenke hvor trist det må være for slike mennesker at et realityprogram som er ET SPILL blir til hele livet deres, haha jeg dør. Hvis du ikke anmelder, vær så snill lag et innlegg som andre bloggere har laget – legg ut screenshot med fullt navn osv! De er kun tøffe bak en skjerm, det lover jeg. Stå på, syns du er super og støtter valget ditt 100%!! Mennesker som snakker stygt er bare tapere, virkelig. Du har fått SÅ mye ut av å være med på ph, you go!

    37. Hei Martine. Synes bare du er en så utrolig jente! Jeg er virkelig stolt av deg! Du inspirerer så mange! Inkludert meg. Jeg elsker deg utrolig mye! Stå påå!! You go guurl!❤❤

    38. Ikke vurder å anmeld, du MÅ anmelde 🙌🏼 Ikke la de drittungene, og ikke minst de voksne menneskene som slenger stygge kommentarer komme seg unna det her! Do it girl!! Ikke la de vinne…

    39. Du er så fiin😍😍 gjør det som du syntes er riktig, men jeg syntes du burde anmelde❤️ Skjønner ikke at en så fin og snill person som deg får så mange stygge kommentarer! Paradise er bare et spill folkens! You go girl❤️❤️

    40. Hmm.. Hadde vært lurt å anmelde med tanke på at da får de seg en lærepenge, men samtidig.. Er det vits? Det er svær få tilfeller politiet faktisk tar slike ting alvorlig, spesielt om du er et kjent fjes. Dette skjer flere tusen personer daglig, så tror neppe det blir noe stor sak ut av det. I tillegg sier du selv at de bare er barn, så da minsker det i hvert fall sjansen for at de tar det seriøst.
      Og du vet vet godt selv at de truslene ikke er ”ekte”. Er jo bare barn som tøffer seg bak skjermen. Tror ikke du er i noen fare, haha!

    41. Hahahah, må nesten bare le av hvor tåpelige enkelte mennesker er…. om du anmelder så får de seg en lærepenge og forhåpentligvis så blir det færre av dem som skriver stygt om andre på Internett 😊😊😊Håper du får en fin dag uansett, og aldri tar deg nær av slike idioter som sitter bak skjermen og skriver stygt.
      Du er en vakker jente som har en kjempe bra blogg!!! Fortjener virkelig 1.plassen💞💞💞 Klem

    42. Du burde anmelde dem det e ikke greit å skrive då stygge kommentarer fordi da blir de aldri å skrive så mange stygge kommentarer vis de får telefon fra politiet

    43. Du bør anmelde drøye hat kommentarer er nettmobbing som faktisk bryter med loven og drapstrusler bryter også med loven og begge deler er straffbart med bøter/fengsel. De folka vill aldri lære noe vis du la vær å anmelde. For vis du anmelder så lære dem at man ikke er så anonym som man tror og at det har konsekvenser selv om det er på via nett

    44. Hei, synes at du burde anmelde dem, og ikke la dagen din blir ødelagt. Koss deg med å ferie bursdagen til moren din. Gratulerer med dagen til moren din ❤️ digger deg og Alex. Sexy boy😍

    45. Jeg syns også at du skal anmelde dette, det er jo ikke greit! Og sende drapstrusler er veldig alvorlig. Jeg kjenner at jeg blir irritert!!😡 Men Martine, stå på videre❤️❤️ Du er best, og du er idolet mitt😊❤️❤️❤️ Jeg elsker deg kjempe mye!!!!!!!!😍😍❤️

    46. Du burde andmelde!! Flere av kommentarene går under grov æreskrenkelse og det sier seg selv at drapstrusler er ulovlig. Disse barna og voksne forøvrig, fortjener å vite hvor skapet skal stå og at dette ikke er greit. Heier på deg Martine❤

    47. Hei fine du!😍 Ville bare si at jeg synes du virker som et veldig godt menneske og i tillegg ser du helt nydelig ut! Både med og uten sminke. Jeg droppet de første episodene av PH, da jeg strengt tatt begynner å bli for gammel til å se det😉 Men jeg svitsjet gjennom en kveld, og så deg og A. Så fine sammen!🙌 Da begynte jeg å heie på deg/dere, og satt bare å smilte da du vant finalen, og i tillegg var tøff nok til å knuse kula! Jeg blir forbanna av å se deg skrive hvilke stygge kommentarer du får, og håper du klarer å heve deg over det. Overhodet ikke fortjent på noen måte! Håper du har hatt en fin pinsehelg Martine!😘 Hilsen jente, 30

    48. Kjenner jeg blir irritert over alle som slenger dritt til deg. Jeg heiet selv på Kevin, og ble skuffa når kula gikk i bakken. Men herlighet – det er bare et tv-program!
      Jeg har fått et fantastisk inntrykk av deg, og du virker seriøst som verdens snilleste og søteste menneske. Jeg håper virkelig at de stygge kommentarene gir seg snart og at folk innser at dritt-slenging over nettet ikke er greit. Man skjuler seg bak en maske og tror man kan snakke dritt uten at det sårer. Jeg synes du burde anmelde og legge stygge kommentarer ut. Så kan di som skriver dritt få smake sin egen medisin – se hvordan di liker å få slemme kommentarer slengt etter seg.
      Uansett – håper alt ordner seg for deg! Ha en fin dag 🙂

    49. Hei Martine!
      Bra du ikke tar deg nær av kommentarene, noen blir dessverre så revet med i Paradise at de mister helt vettet! Jeg syntes du absolutt har fortjent å vinne med det spillet du har spilt inne på Paradise! Den uka du var besatt av en demon var jo bare helt sinnsykt rå! Du er helt dronning jo❤️ Kos deg med premien sammen med Isabelle og Aleks❤️

    50. Du ga ihvertfall meg et godt inntrykk av deg inne på paradise. Synes du virket veldig snill 😊 Du må bare blåse i all haten du får, ingen kjenner deg bedre enn deg selv. Synes anmeldelser absolutt er fortjent når kommentarer er så drøye som det noen av dem er, er helt sykt ..

    51. De som skriver drapstrusler må få kjenne på konsekvensene!! Du må andmelde dem, det har faen meg gått for langt. De kan ikke bare skrive dritt og true folk på livet og komme unna med det. Martine, hver så snill! La dem få den straffen de fortjener

    52. Kjempe bra Martine❤️ Alle som gir deg hat er bare sykt sjalu på deg! Du er kjempe pen og er så snill! Og har en skikkelig kjekk og snill kjæreste! Ikke bry deg om dem i det hele tatt! Bare anmeld de, de får nesten en mye bedre framtid i fengsel. Heier på deg Martine❤️ You go girl!
      Er kjempe fan av deg!

    53. Dere som er så Jevlig frekke og holder på sån fuck Off sier jeg bare slutt med det tulle skaf dere et liv og kjerp dere stakkars Martine la hun leve sit liv

    54. Når du er offentlig person, og etter hendelsen, kommer det inn flere ting. Selvfølgelig ikke greit, men hva forventet du? Kritikk hele tiden. Du må bare ikke ta deg nære eller tenke over det. Selvfølgelig er det ingen som kommer til å fullføre drapstrussel meldinger. Å anmelde en sak kommer du uansett ikke noe lengre med. Tror ikke slike saker blir tatt seriøst en gang. Bare vis at du er sterk og livet går videre ✌🏽
      #nohateonlyhonestly

    55. Burde anmelde. Det du også kan gjøre er å ha en sak om denne mobbingen på f.eks God morgen Norge eller annet program som er aktuelt hvor du kan prøve å gjøre foreldre mer oppmerksomme på dette.

    56. Jeg syns du bør annmelde! Selv om at folk synes valget ditt med å slippe kula var domt, blir det virkelig ikke rett av de og sende verken hat eller drapsstrusler!

    57. Elsker deg du er best❤️👏Bare anmeld de i vei, de skal få en skikkelig lærepenge. Men Martine du er verdens fineste og beste blogger elsker deg så mye ❤️

    58. Synst det var dumt at du og Morten ikkje vant ph ilag men skjønnte at han hadde ofret deg mot Sofie uansett men heia på deg å Morten❤️

    59. Det er jo absolutt ikke greit. Og det er jo rett og slett sånn spillet er. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du i det hele tatt for hate. Du er en utrolig bra person, og det skal du vite Martine! Det er bare utrolig teit av folk å slenger drit. Hahah ler av hva folk faktisk får seg selv til å skrive! haha, ehh… Du er ihvertfall ikke STYGG! Du er utrolig vakker, og kjempe fin å se på! Du har veldig fine blåe øyner og fint langt blondt hår. Jeg vil VELDIG GJERNE VÆRE DEG. Siden du egt er kjempegrei mot folk som er grei mot deg. Og itilegg har du den beste kroppen og utseende!!😻 Det må du vite💛 Jeg digger deg, stå på videre!!

    60. Du bør absolutt anmelde! Det er ikke greit og det er forbudt å sjikanere og true folk over nettet! Folk bør få konsekvenser for handlingene sine.
      Synes du er beintøff som slapp kula og tør å stå for det valget du tok! <3 det står det respekt for! Jeg heier på deg <3

    61. Håper de slutter å skrive stygt etter dette inlegge på bloggen din. Det med drapstrusler er helt sykt! Du fortjener ikke masse dritt etter at du bruker tid på innleggene dine. Dessuten skjønner jeg ikke at de gidder å bruke tid på å skrive stygt det lager bare dårlig stemning.
      Du gjør en dritbra jobb fortsett med det❤️

    62. Det e ikke greit det e sykt barnslig og teit😶at dere som skriver sånne dumme ting til martine lunde gjør det
      Om dere ikke har noe liv selv så e det forsatt ikke greit for om dere ikke har noe liv selv så kom dere ut i den virklige Verden og slutt å snakke drit om alle andre og om dere blir snakka drit til selv av andre så si i fra at det e ikke greit og om det e andre som snakker drit til dere som snakker drit om martine lunde så e det bare teit for om dere ikke syns det e greit og at dere blir lei dere så kan dere tenke på at dere gjør den samme drit praten som dere gjør til martine lunde
      SLUTT MED DE DUMME KOMMENTARENE.
      Jeg kommer til å føle med meg det ikke greit i det hele tatt.

    63. Du burde bare anmelde. Helt sykt hva folk får seg til å skrive. Men du er så søt og god og du fortjener ikke den dritten du får. Kos deg i bursdag 🎂 😊

    64. Jeg er selv sjokka over hva folk skriver og synes du bør anmelde dem Martine😧❤ Du gjorde absolutt ingenting galt, å slippe kula var trist gjort siden Kevin hadde kommet så langt og gjorde så mye, og jeg synes selv det ikke var greit. Men det er ikke en god grunn til å få sånne dumme trusler og frekke meldinger💞 Anmeld dem Lunde, det har du absulutt rett til💯💞💞

    65. Syns du skal anmelde de verste!
      Du fortjener ikke hate eller drapstrusler syns du skal hvertfall fortelle foreldrene til ungene om hva de skriver på nett, for de fortjener en straff når de har sendt drapstrusler..
      Du virkelig som ei herlig og god jente, selvom jeg ikke kjenner deg! Jeg digger deg og syns du er helt rå!

    66. Enig med alle .anmeld dette for det har gått alt for langt 🙂 De trenger seg en skikkelig lærepenge over hva som er rett og galt å skrive til folk..:) Håper du får en flott dag…:)

    67. Du burde helt klart anmelde de, det er ikke greit å skrive sånne ting til en helt fantastisk person, stå på du er best, digger deg❤❤

    68. Anmeld, helt ærlig liksom. Folk må virkelig skjerpe seg. Ingen fortjener NOEN stygge kmt engang og d r jw ille når man får drapstrusler av å slippe en jw kule i et spill!! Ahahah det er egt lættis at folk er barnslige nok til å ta seg tid til det.
      Hvis de har så store problemer med at du lever fordi du vant et spill så får dem finne på en annen måte.
      Elsker deg Martine, stå på og bare annmeld, ikke bry deg en dritt om hvordan de har det når du gjør det etter hva de har gjort
      Much love🥀

    69. Hei Martine håper at det går bra med deg!!😊 og jeg syns du skal anmelde dem!! Å slippe kula var jo ditt egen valg og det er et spill så folk vinner og taper. Så skjønner ikke hvorfor folke er så slemme mot deg. Ja Kevin hadde kommet så langt og gjorde så mye, men jeg syns at du gjorde like mye som Kevin! Så håper at du har en super fin dag framover!!💕

    70. Hei Martine, jeg ville bare si at det var veldig kult at du slapp kula! Jeg liker bloggen din veldig, og jeg har lest den lenge! Du var favoritten min inne på ph, men det er helt forferdelig hvor mye dritt og hat du og de andre ph deltageren har fått etter ph. Det er et spill og en TV serie, hvor 24 timer er klippet ned til 45 min så man vet jo ikke hvordan det er for dere! Jeg håper du ikke blir dratt ned av all denne haten, men du må alltid vite at du har mange folk i ryggen som støtter deg for den du er. Du fortjener ikke haten og dritten, ps. Gratulerer med å vinne Paradise hotel❤️

    71. Jeg syntes også du burde anmelde de verste kommentarene, som drapstrusler osv. Det bryter norsk lov og er overhodet ikke greit. Uansett hva det gjelder.
      Jeg har heiet på deg siden den uken du kom inn på paradise, og jeg syntes du fortjener alt godt!❤️

    72. Karma is a bitch, så syns du skal anmelde. De har ingen grunn for å være sure, ph var et spill, alt som skjedde var et spill. Men stå på Lunde, digge deg;)

    73. Anmeld dritten! Ikke la de netttrollene få fortsette å plage deg eller andre. Eneste som kan får dem til å slutte og oppføre seg sånn er å anmelde så de får kjenne på skammen av sin egen ufyselige oppførsel.

    74. Jeg hadde absolutt ikke nølt med å anmelde! Så kan enkelte av idiotene få seg en lærepenge og foreldrene få vite hva ungene deres sitter og skriver til fremmede folk på nettet 🙂

    75. Jeg sa det samme i Isabell sin blogg, men kan gjenta det her. Det er greit å ha en mening, og det er greit å ytre meningene sine. Men det er ikke greit å komme med nedlatende, ydmykende og krenkende påstander på grunnlag av å være uenig med et utfall av et TV-program.
      Jeg er ikke enig med resultatet. Jeg syns personlig at Kevin skulle smelt den kula i bakken før deg. Men jeg er ikke så mehe i hue at jeg er ufin mot deg for det. Det som ble gjort er noe dere må ha på deres samvittighet, deres valg og vi har ingen rett til å dømme eller fordømme det valget.
      Ok å være uenig. Ikke greit å være et troll. Folk må skjerpe seg og forstå at ord har større makt enn de selv tror.
      Ha en fin pinse Martine.

    76. Bare anmeld med en gang!! Det verste av alt er at jeg ikke tror det bare er barn som skriver de fæle kommentarene, voksne uten grenser kan være så ufattelig slemme de og! Anmeld, før det eskalerer mer… og btw; de som kaller deg stygg osv, de er bare så sykt misunnelig!!! Du er en nydelig jente, og det er helt objektivt sett. Stå på, du vinner denne kampen garantert!

    77. Det var råttent gjort mot Kevin, selvfølgelig var det det – men på en annen side; det er jo et fuckings spill! Det er jo helt naturlig at du heller ville dele pengene dine med kjæresten din, og bruke de på opplevelser sammen med han. Og for alt du vet kan det hende at Kevin hadde sluppet kula om ikke du hadde gjort det.
      Tror de fleste som er så empatiske med Kevin bare er sjalu på deg, og de skulle gjerne hatt alle de pengene selv.

    78. Herlig Martine!!! Drit bra at du gjør det, det e en veldig moden måte å takle det her på, folk e nødt te å skjønn at pH e et spill, herregud liksom den eneste som har rett te å vær sur på dæ hadd jo vært Kevin! Du e faen mæ heeelt nydelig så te dæm som kalle dæ stygg e jo helt latterlig!😂

    79. Folk kan faktisk ikke se på paradise vist de ikke tåler å se hva som skjer! Det er helt sykt at folk sender drapstrussler!
      Den kulen har blitt sluppet i en finale før. Og eg synest helt ærlig at det er bra at du gjorde det!
      Du fortjener det veldig mye!(ikke hate men vinne PH og pengene)
      Vist Kevin kan ta det så bra så kan værtfall seerne!!

    80. Jeg syntes det er helt forferdelig at folk sender drapstrusler til deg for et spill, noen personer legger seg alt for opp i noe de ikke vet noe som helst om. Det verste med det hele er at de personene som sender de truslene og har kommentarene er noen av de som heide på deg under oppholdet! Jeg støtter deg og valget ditt 100% og syntes ikke at du burde få all denne negative energien kastet over deg😢 jeg syntes du burde anmelde truslene for at folk faktisk forstår alvoret i det dem sier! Håper alt ordner seg❤

    81. Synes du burde annmelde😉
      Herre alle de som skriver sett er så mesunnelige på deg❤Det er isåfall jeg😊

    82. Du e det vakraste eg har sett nokon gang og eg får nesten ikkje tenke på noko annet for eg får så vondt inni meg av å lese det folk skrive til deg😭 Eg håper dei lære at dette ikkje er greit og eg ser veldig opp til deg å det du får til her❤

    83. Det er riktig av deg å vurdere å anmelde! Du er en kjempe flott jente Martine, og du fortjener ikke så mye hat! Love u ❤️

    84. Jeg synes faktisk at det er viktig at du anmelder disse personene jeg. De trenger seriøst en lærepenge. De forstår jo ikke hva som er greit og ikke. De tenker nok at de ikke kan oppdages og forstår ikke at de kan spores opp via ip-adressen som dukker opp. ANMELD, så kanskje de slutter å spy ut slike tragiske meldinger til andre. Vil tro det blir ganske flaut både for dem og foreldrene. Ikke nøl, ANMELD asap!

    85. Du er 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 lysår langt fra stygg!! De som skriver det syns kanskje de er stygge og vil at du skal føle deg stygg sånn at de føler seg mindre stygg. (TILBAKESTÅENDE MENNESKER DE DER)
      De som skriver dritt er dritten sølv!
      Du er et strekt og vakkert menneske du, Martine💕 Love you bae💕💕💕😘

    86. Hahhahaahha hvorfor skal du anmelde de. Du må jo tåle hate når du er en offentlig person. Det burde jo være en selvfølge, og hvertfall for deg, en voksen.

    87. Anmeld i vei!! Det skulle bare mangle, spør du meg. Selvom man er en offentlig person, så fortjener man ikke å bli drapstruet eller latterliggjort!

    88. Du burde anmelde de. Hvis ikke for din egen skyld, så gjør det for de som har skrevet truslene sin skyld. Det er viktig at de lærer hva som er rett og hva som er galt og skrive på nettet.

    89. Du er en voksen person, så synes det er riktig av deg å anmelde disse personene! <3 ikke greit å slenge stygge kommentarer på Internett.
      Ikke greit med drapstrusler. Ikke greit å tro at en kan gjøre disse tingene, ved å gjemme seg bak en datamaskin!
      Hun er da voksen hvis hun gjør dette, da hun tar ansvar og viser hva som er riktig og galt!
      Så du Anonym: det er da du som er lite voksen, som sier en skal tåle slike ting, da hun har blitt en offentlig person. Hun er akkurat den samme som hun var tidligere, bare et mer kjent ansikt.
      Tviler sterkt på at du selv hadde tatt dette like bra som Martine, da hun er voksen - og du er en liten person. Du viser bare hvor liten du er når du skriver slike kommentarer som dette.

    90. Kjære Martine! Du er min favoritt blogger. Jeg sjekker bloggen din hver dag! du r utrolig flink og veldig smart, kul, hyggelig og ærlig ikke minst! Jeg syns du er veldig tøff som takler dette og som tenker på å anmelde de! Du gjorde det som var best for deg inne på pH og det er bra! Vi vil deg også bare bra! Jeg heiet på deg hele tiden! du er en super jente! Ikke la dette ødlege! ❤️❤️Jente 12 år☀️ly♥️

    91. Helt latterlig at folk sier du må regne med å få masse dritt. Javel, det er dessverre noe som følger med ved å være en offentlig person nå om dagen, men drapstrusler?! Ser ut som de fleste støtter deg i å anmelde og jeg er en av dem! Er det liksom greit å mobbe og true bare fordi man er en offentlig person? Folk er så sjalu!! Jeg syns du er nydelig og du var uten tvil favoritten i Paradise Hotel 🖤 Litt fordi det er gøy at vi har samme etternavn, for det er ikke så mange som heter det som jeg vet om😅 Men supersøt er du! Stå på😄😄

    92. Anmeld de! Stygge kommentarer er greit, men når det kommer til drapstrusler går det for langt. Det kan være bra for de som skriver slikt å få seg en lærepenge. Stå på girl!

    93. Anonym er hold kjeft det er ett spill men det skjønner jo ikke dere ikke se på tv programmer dere ikke skjønner

    94. Martine❤️Snakk med Alex og Isabelle eller noen andre som du kan få litt støtte av😍❤️😭Jeg fikk sikkelig vondt da du la ut noen av di stygge kommentarene på snapshat😭😭😭jeg skjønner at du slapp kula vis kevin spurte om han kunne velge to prs, ikke bry deg om di❤️❤️Oliver❤️

    95. Helt tydelig at din fanskare er bestående av yngre lesere. De fleste vet jo at polititet ikke har ressurser til å behandle slike type anmeldelser. Latterlig.

    96. Stå på Martine! ❤️ Fint at du tar det opp, det skal ikke være på denne måten! Du er nydelig. Ingen fortjener å få slike kommentarer! Stå på og ikke bry deg om de stygge kommentarene! 😚

    97. Hei Martine du er en helt fantastisk person ikke noe å lure på om du skal anmelde dette bare gjør det håper alle di det gjelder får en skikkelig lærepenge av dette kos dei i bursdag!❤️💕

    98. Jeg synes du absolutt skal anmelde de som truer deg! Det strider jo faktsik med norsk lov! I tillegg, du var med på et spill, du spilte spillet og det skal det heller stå respekt av! 😀

    99. Ikke greit å komme med så stygge kommentarer og trusler er iallfall ikke greit! Så ikke vurder det en gang – anmeld det, så disse menneskene det gjelder får en lærepenge av dette!
      Folk er slemme!
      Syntes du spilte sykt bra når du først begynte å spille! Stå på, Martine! 🙂

    100. Elsker deg Martine❤ Du fortjente å vinne❤ Og du burde anmelde de!❤ og du og aleks er så søte ilag! Stå på videre!

    101. Fra en helt objektiv tredjeperson som har null egeninteresse i saken, men som ikke klarer å dy meg siden dette blir for dumt….
      1. Til de som sier at hun må forvente slikt som en offentlig person må seriøst tenke seg om. Drapstrusler og netthets er aldri greit uansett om man er verdens mest offentlige person eller om man lever under en stein.
      2. Det er lurt å anmelde for slike folk blir aldri bedre hvis de ikke får seg en oppvekker.
      3. Syntes det er synd at folk tar Paradise Hotel såpass seriøst… det er et faktisk et reality show og et SPILL.
      Det at man velger å slippe kula er helt greit og hvem man deler pengene man vinner med bestemmer man jo selv – hva skal de ellers gjøre? Gi finalespillerne hver sin kule men si at de ikke får lov til å slippe den? Wow, da hadde det vært spennende å se finalen du😅

    102. Jeg skjønner ikke, det må gå ann å være uenig og skrive hva mener uten å komme med drapstrusler og å kalle henne for stygge ting! Det var et spill folkens!

    103. Hei Martine 💚 ikke bry deg om stygge kommentarer du er en bra person å digger deg.
      Du e kjempe pen å du fortjener alt godt ❤

    104. Annmeld 🙂 Jeg er sikker på at politiet har ressurser nok til å ta i mot slike saker fra kjente personer.Fanskaren til martine er ikke bare ungdommer,det er voksne folk som kan skille mellom tvshow og virkelighet…:)

    105. Anmeld!! <3 Da blir de sikkert kjempeflaue.. Tipper de fleste er 14 år..
      DU ER DEN BESTE BLOGGEREN PÅ LEEEENGE!!! <3

    106. Til ettertanke for deg selv. 1: du er helt nydelig og 99% av alle jenter ønsker de så ut som deg. nr 2 du har i tillegg blitt sammen me en som veldig mange synes er latterlig kjekk + snill da vil folk bare være missunelig på deg og det er mest sannsynlig bare det d er.
      Selvfølgelig helt uakseptabelt og dra det så langt og de hadde sikkert hatt godt av å fått seg en smekk på fingrene i form av en annmeldelse.
      Bare håper og tror at du er oppegående nok til å skjønne derimot at de ugreie kommentarene rettet mot deg skyldes nok i de fleste tilfeller på misunnelse og ingenting annet =)
      Stå på du er i tillegg flink til å blogge!

    107. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor folk hele tiden syter over at det var “dårlig gjort” av deg å slippe kula, når det har blitt sagt i flere uker at årets sesong har vært den kjedeligste fordi det ikke skjer noe dramatisk eller spennende — og så fort det skjer noe “dramatisk”, så går folk helt amok? Hvor er egentlig logikken her? Men samtidig, hva kan man egentlig forvente av noen som tar et spill så innmari seriøst at de velger å true deltakerene på livet.
      Har ikke kommentert på bloggen din tidligere, Martine, men jeg ville bare si at da du sjekket inn på Paradise, så trodde jeg at du var overlegen og prippen. Men du har søren meg motbevist det. Du er altså så nydelig og tvers igjennom god! <3 Synes det er SÅ hyggelig at du og Aleks har funnet hverandre, for dere virker som to utrolig godhjerta og fine personer begge to.
      Og vær så snill, ikke bry deg om idiotene som kommenterer dritt. De gjør det for å provosere. Det lureste du kan gjøre er å anmelde dem og ikke gi dem det de liksom er ute etter; sutring på sosiale medier.
      Stor klem! <3

    108. Kjære deg … Er selv bare 19, men svært inni straff og lover, siden det ikke bare er en del av Norge for meg, men også min interesse. Og nå er det faktisk slik i Norge at drapstrusler ikke er tillat på noen måte. Drapstrusler er strengt forbudt, og er grunn nok for et godt stykke måneder i fengsel, eller en kraftig bot… Det er heller ikke lov til å kalle opp folk eller få noen til å føle at de er noe de ikke er, eller “hva som helst” vedkommende oppfatter som krenkende på noen måte. Det du skriver om her, det er krenkende på alle måter!
      Anmeld med en gang, og de offentlige haterene vil til slutt få sin straff!
      Husk; Du er ingen store stygge ulv oppi det her, du er ærlig …
      Lykke til! Du ser i kommentarfeltet ditt at du har maange som støtter deg, you go girl <3

    109. Skjønner ikke hva folk tenker… at de tror de føler seg bedre av å hakke ned på folk som ikke fortjener det! Blir irritert

    110. Hjelper aldri å anmelde uansett, du kan jo prøve, men det kommer nok ikke til å skje så mye, politiet orker ikke å bry seg om paradise hotel deltakere som får litt hatkommentarer

    111. Ikke vits å vurdere det en gang! Dette må anmeldes.. Mange tror at når en person er offentlig, så er det innafor å skrive det man vil til dem, og at dem skal tåle det. Ingen fortjener drapstrusler eller hate, selv om man er en offentlig person!

    112. Hei Martine Lunde. Du skal ikkje tenke på å anmelde dei… Du skal anmelde dei. 1.det er ikkje greit i det heile tatt at folk skal sende hate og drapstrusler til deg. 2.det er heller ikkje greit å lyge. For du ser heilt nydelig ut. Så dei som seier at du er stygg….dei er rett og slett bare misunnelige på deg. Lykke til videre♥️
      -FridaPus

    113. Herregud! Akkurat nå på kors på halsen er jeg K.N.U.S.T av at Martine får idiotiske hates! 110% lei meg! HVER ENESTE GANG JEG ER LEI MEG LESER JEG BLOGGEN TIL MARTINE! Seriøst?! Det er ikke til å tro at folk ikke har noe bedre å finne på enn å hate på noen! Jeg begynte å gråte for første gang av å lese på Martine sin blogg nå nettopp! SLUTT Å TRO AT DERE BARE KAN HATE PÅ FOLK DERE IKKE LIKER OG SLIPPE UNNA MED DET! Martine har full rett til å anmelde dere nå! Uansett alder! Jeg tror jeg kunne skrevet en hel serie med bøker over hvor skuffet jeg er!

    114. Til anonym 17.27: Er du 10 år eller?? Det er da ikke greit å spy ut stygge meldinger og drapstrusler til en person selv om personen er en offentlig person og voksen.
      Jaggu mange her som mangler oppdragelse og folkeskikk + kunnskap og iq. Man skriver ikke stygge ting til andre uansett hvem de er. Og drapstrusler er straffbart.
      Samfunnet kan ikke finne seg i at det liksom (ifølge noen) skal være greit å skrive stygge ting til andre. Ta det til media + anmeld det, Martine.

    115. Dette håper jeg du anmelder. Det er så lett å mobbe over nett i dag, og mange forstår ikke hvilke konsekvenser det kan få.
      Stå på Martine!

    116. Synes det er kjempe bra du anmelder det. Det er på tide at dem som mobber over nett får seg en mitt i tryne pga det er ikke greit og mobbe uansett om det er face to face eller over nett. Det er viktig at det er på tide at det blir konsekvenser for dette.
      Så bare anmeld det.

    117. Anmeld det så folk skjønner at det er faktisk ikke greit å skrive slikt til andre mennesker. Stakkars deg, synes du virker som en flott jente jeg 🙂 At du slapp kula i finalen er jo forståelig, selvfølgelig ville du dele pengene med bestevenninna di og typen – tror alle ville gjort det samme. Og uansett, det var et SPILL. At folk ikke skjønner dette er helt utrolig.

    118. Anmeld de! Men BTW så r du driiit pen😍Du er mitt forbilde❤️Fortsett sånn som du gjør😇👅💕

    119. Stå på Martine du er ei flott jente heier på deg bra du vant pardise å lykke til fremover med Alex dere passer så godt sammen ønsker dere å deg alt godt i livet fremover ❤❤❤

    120. Jeg syntes ikke du fortjener dette Martine! Du er en fantastisk persjon! Jeg syntes det er urettferdig mot deg at alle skal drive å anklage deg! Det er jo bare et spill! Herre gud😍 Du er helt nydelig!! Ha en fantastisk pinse!

    121. Dette må være første gangen jeg ikke har sett en eneste ekkel kommentar i kommentarfeltet. Synes virkelig du skal gjøre det, og om det ikke hjelper så kan du spore adressene til folk når de har skrevet kommentarer, og siden mesteparten av dem som skriver kommentarene sannsynligvis er barn (om man skal se på skrivemåte og rettskriving) så er det faktisk også kanskje en ide å ringe foreldrene til disse barna og forklare hva de skriver på nettet.

    122. Så bra at du tenker på å anmelde. Det er IKKE greit å skrive ufint på nett,det er feigt og en stygg handling.Vi må unne hverandre å ha det fint og bra. Du skaper noe,de som hetser deg skaper ingenting av verdi for seg selv eller andre. De er i ferd med å tape..istedenfor å skape. Men de kan snu livet til noe positivt og bedre for seg selv og andre om de ønsker. Vi er ALLE med på å skape verden,da må vi ALLE tenke på hvordan vi bidrar.
      Fortsett ¨være flotte deg,og ja få dette frem i lyset.

    123. Det å anmelde noen er alvorlig, jeg ville tenkt nøye om det.
      Leste en kommentar lengre opp, om at det kanskje bare er tull og sånt, men da tenker jeg, er det virkelig greit å skrive sånt til noen. Selvom person er kjent eller ikke. Man er jo faktisk en person med følelser uansett man er kjent eller ikke.
      Og det å sende draps trusler er ikke greit i noen sammenheng, jeg personelig ville ringt foreldrene til disse barna og tatt en prat med dem for å se hvordan dem tar det og heller deretter gått med en anmeldelse hvis det ikke skjer noe med en prat med en foreldre..
      Håper ting blir bedre og bare stå på❤️

    124. Det hjelper nok ikke å anmelde, politiet har “viktigere” saker å bruke tiden på. Selv ble jeg grovt mobbet på nett og i virkelighet samt fått drapstrusler. Saken ble henlagt enda jeg hadde ip adresser og alle kommentarer

    125. Martine jeg vil bare si at du er forbilde mitt.👍🏼
      Du er verdens peneste jente som jeg noen gang har sett på paradise❤️
      Du fortjener ikke disse hatkimmentarene her, De som sender de kan bare skjerpe seg med en gang.
      Du og Alexander fortjener hverandre 100%
      DU ER MIN FAVORITT BLOGGER NOENSINNE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🍉❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🍉🍉❤️❤️🍉🍉❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    126. Er du med på leken får du tåle steken!
      Var du selv som satte deg i denne situasjonen, så slutt og syte!
      (Drapstrusler er IKKE greit)

    127. Anmeld jævelungene, eneste måten de lærer på…
      Jeg driter i om du er kjendis eller ikke, drøyt å skrive stygge ting til folk.. please anmeld.

    128. Det er bra du har selvtillit nok til å vise at du setter grenser for andre som går over streken! Tror mange ville fått en psykisk knekk av slike kommentarer, så veldig bra du ser at det er de som har problemer og ikke deg! Synes du gjorde det kjempebra på Paradise. Du valgte å dele pengene med de nærmeste og de du stolte på og det synes jeg er helt rett. I tillegg er det viktig at vi jenter tør å satse litt og bare gå for det vi vil! Ta vare på de nærmeste, det er hva de mener som betyr noe, framfor folk som ikke kjenner deg 🙂

    129. Syntes virkelig ikke at du burde få slike komentarer!❤️ Du burde anmelde!
      Hvis grunnen til at de sender drapstrusler er pga at du slapp kula og delte med dine to nærmeste så er det bare helt sinnsykt. Altså det er ett spill og man kan gjøre hva man vil❤️ Heiet på deg hele veien og er dritglad for at du vant!❤️❤️
      Du fortjener bare positive komentarer ❤️

    130. Jeg synes du burde anmelde.
      Jeg fatter ikke hva folk kan få seg til å si til et annet menneske, det trengs en stopper for.
      Lær de en lærepenge – anmeld!
      Fortsett som du gjør Martine, du er fantastisk <3

    131. Martine. Æ tror æ e den største fanen du non gang kjæm t å ha❤ Æ syns du ska anmeld dæm folkan dær som ikke har nå i høvet sitt👌🏼 Æ syns du e ei flott jente, du e super fin, og æ vil så jævlig møt dæ en gang💥 Du må ikke ta det der imot dæ for seriøst dæm som skriv sånn e ikke god i hode😕 Men bye😆

    132. Definitivt ikke greit, veldig mange som ikke har nettvett og forstår konsekvensen av et simpelt ord.
      Men om jeg får spørre – du blander inn foreldre, hva får deg til å anta at alle disse stygge kommentarene kommer fra mindreårige? Jeg sier ikke at det ikke er mye av det, men det er fryktelig mange som er godt over myndig som har et behov for å hakke ned på andre – dessverre.
      Anmeld forholdene og fortsett å stå på! You go😊

    133. Ok, de som kaller deg stygg har virkelig ikkje sett deg selv i speilet, du er kjempe pen og ikkje hør på de som sier noe annerledes, no til anmeldelsene ja gjør det og ikkje eingong tenk på å la vær, de fortjener det. No til det å kaste den kulen det var modig gjort av deg og eg skjønner valget ditt 100% det er ikkje greit at folk hetser på deg pga Det, de må skjerpe seg det er TV, ok so what om du slapp kulen på 50 000 det er ikkje noe annleis at aurora slapp den på 100 000 viss eg ikkje tar feil, du vant så enkelt så kan Kevin melde seg på neste år viss han ønsker Det.

    134. Ikke bare tull om å anmelde, gjør det! Hvis du gjør det nå stopper du flere i å slenge stygge kommentarer til både deg og andre i fremtiden. Dette gjør du også for et bedre samfunn 🙂
      Blir rett og slett skuffet om du ikke anmelder hehe 🙂

    135. Jeg kan forstå at folk reagerer og prater om det at du slapp kula, men jeg kan virkelig ikke forstå måten uttrykker seg på! Ja jeg er enig med at det var litt dårlig gjort, men det er jo et spill. Sånn er det. Disse personene reagerer mer enn det Kevin gjorde!!
      Det er virkelig ikke greit å skrive nedlatende kommentarer og være uhyggelig mot andre. Det er noe av det verste jeg ser. Jeg vet også godt selv hvordan det er å mota drapstrusler, og selv om de kanskje ikke er så seriøse som de utrykker, så er det snakk om en ganske seriøs ting!! Man sender ikke drapstrusler, eller skriver stygge kommentarer.
      Så må jeg bare si at jeg fikk mer og mer sansen for deg innpå ph. Du virker som en herlig jente. Ja jeg synes det var litt dårlig gjort å slippe kula, men jeg liker deg ikke noe mindre forde. Du var da ikke grådig og tok alle pengene selv. Såå må jeg også bare legge til at du er så pen, og så pen uten sminke!! Du sminker deg jo bra og pent og, men du er så sykt naturlig pen!! Det er noe du bør ta til deg<3

    136. Du er ei veldig pen jente og eg å kjeresten heia på deg i paradise hotel og synst det var bra valg du gjorde med å sleppe kula! For oss var du og Kevin flotte finalister.
      Berre til å anmelde! Bra at du viser at det ikke er okei med mobbing! Dei som slenger dritt til deg og andre på sosialemedier er feige folk som ikke har det så godt med seg selv.

    137. Du virker som en herlig jente, Martine! God tvers gjennom og oppegående. Tviler ikke et sekund på at det stemmer, og er glad for at du fikk så mye vennskap og kjærlighet ut av Paradise Hotel. For ei utstråling du har!! Lykke til videre, ønsker deg og dine alt godt.
      Vennlige hilsener ❤️

    138. Huff, de barna/ ungdommene trenger en real vekker, jo før jo heller. Man kan forstå at dere som er på hotellet kommer inn i en boble der livet på Paradise virker som det eneste, men at seerne også tror at dette er livet er ikke bra! Jeg tror dessverre ikke at Kevin hadde fått så mye hat dersom han hadde sluppet kula. Fordi han er gutt, og det er så mye lettere å hate på sterke jenter/ kvinner!
      Jeg må innrømme at jeg forhåndsdømte deg litt da du kom inn, bare fordi du var pen og instagramkjendis. Men det tok ikke lang tid før du ble min soleklare favoritt, og finalen i årets Paradise er den beste noensinne. Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ikke har gjort sånn før, bare avtalt på forhånd at man skulle dele, og så slippe kula med en gang. Så smart! Bra jobba! De som er bitre i ettertid (Grunde, Kevin), er jo bare sure fordi de ikke klarte å spille like godt som sine overkvinner. Kos deg med schpenn og vakker mann og bestevenn! 🙂 Og gratulerer med å ha naila Pærra!

    139. For en fin figur du har vært inne på ph!! Ser veldig opp til deg, du er så flink og tar vare på alle rundt deg. Misunner virkelig personligheten din, og jeg elsker virkelig når du smiler og ler på TV 😀 det smitter! Håper disse personene som går så langt at de skriver drapstrusler får seg et lite sjokk når politiet plutselig er innblandet 🙂 slike ting er rett og slett ikke ok! Stå på Martine, du virker som en suuuper jente!!!

    140. Jeg syns ikke det er morsomt å høre at du har fått drapstrusler eller at noen kaller deg stygg! For det er du absolutt ikke og du fortjener ikke å høre det!! Personlig syns jeg at du skal anmelde de værste kommentarene og alle drapstruslene, har sett mange av kommentarene og vil virkelig si at noen av dem er skikkelig drøye!!
      Støtter deg hele veien <33

    141. jeg er ikke spessielt fan av deg eller ditt spill(ærlig menig) men dette kom opp på facebokk veggen min, og det er virkelig ikke greit, plis anmeld. man skal ikke oppføre seg sånn og det er uaktuelt. Og så vil jeg bare legge på; jeg sier jeg ikke er spessilet fan, men jeg kjenner ikke deg, jeg kjenner det tv3 har fremstilt deg som og det “lille” av ditt privatliv du legger ut. Stå på 🙂

    142. Ver sterk! De som sender sånt er bare missunderlige på deg, og du er en nydelig jente og fortjener mye bedre! Stå på ikke gi deg og bruk tiden din på de du elsker. Anmeld de verste for de trenger å høre det!

    143. Hei Martine jeg syntes du burde anmelde dem får det er ikke greit at dw skriver drapstrusler og slemme kometarer til deg, du er en super din og hyggelig person selv om jeg ikke har møtt deg i virklihenten😂Håper jeg kan det enerelanden gang❤️Glad får at du vant paradise Hotel har heia på deg helt siden du kom inn💖Gratulerer Martine💖Stor klem fra Thea Moe, hils til Alex fra meg og si at jeg er stor fan og at håper jeg lommer til og møte dere snart❤️💖💕

    144. jeg syntes du skal anmelde dem martine, du fortjener ikke å få så masse hate!! du er helt fantastisk og absolutt ikke stygg!<3

    145. Du er et vakkert menneske, og du fortjener ikke slik behandling. Det gjør ikke noe annet menneske heller. Vi er all forskjellige men perfekte. Men noen velger å såre andre❤️

    146. Flott skrevet Martine! Jeg syns du skal anmelde vær en person som sender slikt. Norge er blitt et av det verste å sjalusie landet på denne jorda her… helt sykt hvordan folk reagere her i norge😐 Om jeg har vært på Paradise som er et “SPILL!!!” Så har jeg dolka mange men har aldri kommet til å brydd meg fordi det er et spill å et spill så skal den beste vinne og det gjorde du Martine❤️❤️ Anmeld disse drittungene😘

    147. Hei! Var flott spilt spill på paradis H.
      Helt enig med deg i at du måtte sleppe den kula. Hadde ikke du slept kula så hadde Kevin garantert slept den. Og da hadde hadde no folk ikke sendt hate meldinger til Kevin eller startet kronerulling til deg. Folk må sjønne at dette er eit spill som går ut på å spille skittent, det er det som gjer det spennende! Mange inne på hotellet i år skulle virke så tøffe men når det komt til tøffe valg som å sende ut noen sterke så var dei ikke så tøffe allikavel, hadde det berre i kjeften.
      er mange som støtter deg men er ikke alle som støtter deg som skriver til deg, ofte dei som slenger dritt som skriver.
      Og vist ein støtter deg i eit innlegg om deg som eks at du slapp kulen på PH, kan en fort få dritt sjøl.
      Vi støtter deg 100% Anmeld!

    148. Det er bare å anmelde! Detervell den beste lærepengen man kan få, med en nesten 100% garanti på at den personen ikke sender slike trusler flere ganger! Jeg ville definitivt anmeldt!😎

    149. Først ville eg berre sei at eg likte deg veldig godt i PH, har ikkje sett ferdig, heller ikkje finalen men så langt liker eg deg i programmet 🙂 syns du burde annmelde, er absolutt ikkje greit at folk holder på sånn

    150. Du er en fin jente💯Heide på def gjennom hele paradise❤️Og du virker som en veldig grei og hyggelig person❤️Gralla med dagen du vant jo PH💥☀️🎉

    151. Hvis politi driter i det (at det blir henlagt), så legger du bare ut det de har skrevet på Snapchat osv, så lærer de drittungene. Må være dritflaut for de. Eller så finner du navnet til foreldrene deres og sender screenshot! På tide at de smaker sin egen medisin.

    152. Absolutt ikke greit at folk sender drapstrussler, hva er galt med folk?? Paradise er et spill, og ua dett om man ikke er enig med en person om hvordan personen kler seg eller sminker seg eller skriver på blogger, så har man ingenting med det! Det er KUN seg selv man skal bry seg med, vær den man liker å være – og ikke sleng dritt til andre fordi de ikke er som du liker dem.
      Uansett; stå på Martine! Du er en god person ❤️

    153. jeg synes virkelig du burde anmelde det, for dette er ikke greit! noe jeg hater mest av alt er å se/lese og høre at folk gir masse hate til folk!
      Martine du er fantastisk og som du sikkert vet så har du mange personer her som støtter deg!❤️
      de haterene er bare noen små drittunger som ikke har liv, og + de er misunnelige på at de ikke er like fantastisk som deg!❤️❤️

    154. Du kan anmelde ja, men har ikke du har gjort ting som ikke er så greit heller? Som og legge ut det de skrev til deg samt hele navnet osv, tenk hvor mange stygge kommentarer og Trusler de får tilbake?? Så da har du egt ikke vært noe bedre selv. Dette er selvfølgelig bare min mening da.

    155. Hahaha Fyf må du gje deg due øve 20 år ka du forvente når du vise te alle sammen due ein av di gjerrigste personene vi har her i Norge at alt sko vær fint?😂 Eg lure på ka foreldrene dine syns om at du drite deg så kraftigt ut som det på TV og ikke minst skjems øve Koss datteren har blitt eg håpe virkelig du får du som du fortjene videre :))

    156. Jeg mener at det du gjorde mot kevin var veldig trist, jeg fikk veldig vondt av han. Samtidig ser jeg også din side, når du selv trodde han skulle kaste kula og dere hadde vært partnere i 2 dager bare.
      Men det folk skriver og kommenterer er altfor drøyt, er jo såklart veldig umodne og dumme mennesker som holder på sånn. Ingen fortjener sånne kommentarer uansett, det kan virkelig gjøre noe med en person.
      Håper alt hatet gir seg snart, og lykke til videre 😊

    157. 05.06.2017 kl. 10:36
      Leser du alle komentarene du får
      —-
      Klart ho gjør det.. ka trudde du ? Teit du e !!!

    158. Folk skriver det bare fordi dem er misunnelig på deg! fordi du er kjempe fin og det for folk til å skive grusomme ting, hva ikke sjalusi har å si! sykt.
      stå på, du er mye bedre enn dem! vis dem at du er sterk og ikke bryr deg om det dem skriver <3

    159. Thomas: Kan jeg bare spørre om hvorfor jeg er gjerrig? Jeg sitter igjen med mindre penger nå enn det jeg hadde gjort om jeg delte med Kevin. Hadde jeg delt med han hadde jeg hatt 150.000, men jeg har nå 100.000 fordi jeg delte med TO stykker. Så jeg vil ikke si jeg er gjerrig:)

    160. Hold deg til de positive menneskerne du har rundt deg.. ♥️👍
      Håper du har hatt en fin pinse?
      Og at bursdag selskapet til din mor gikk fint 🇳🇴🎂
      Husk de aller fleste meldinger du får er positive.. Det er de aller fleste av oss som støtter deg og heier på deg.. VIKTIG Å HA MED SEG MARTINE..!!
      TV3 burde tatt mere ansvar for hvordan de klipper bort og fremstiller dere og utfallet slik de vil..
      Det var mange som visste at Kevin skulle slippe kulen.. Og de burde stått frem… Men de er for feige..og lar deg ta støyten..
      Hev ditt hode..de burde skamme seg de som har så mye hat for et tv program.. Det er de som det er synd på..
      Kos deg videre.. Og husk det er lov å slappe av med kjæresten og familien og gode venner som oppbygger deg.. 👍♥️♥️♥️♥️♥️♥️
      Si nei til intervjuer og slikt du ikke vil eller orker..
      Det vil roe seg martine..
      Ta vare på hverandre du og Alexander og familien og alle som støtter deg.. ✌️
      Ha en fin sommer martine.. Gled deg over deg og Aleksander.. ♥️♥️
      Han virker som en varm oppriktig og fin mann martine.. Dere er herlige.. Vi heier på dere.. 💕 😁

    161. Jeg synes du burde søke opp IP adressene for å finne navn på de som har skrevet til deg, og eventuelt sende en beskjed med screenshot av kommentarene til deres foreldre/ nærmeste. Er det snakk om voksne mennesker med grafiske drapstrusler ville jeg tatt det til politiet, selv om det mest sannsynlig er tomme trusler og politiet neppe vil bruke ressurser på å ta saken videre.
      Selv om man er offentlig person, skal INGEN måtte motta slike meldinger du får. Disse idiotene tenker neppe på at meldingene de skriver i hat, om de sies til feil person, kan det ødelegge hele hverdagen deres med både dårlig selvbilde, angst osv. Jeg håper virkelig du har fått skremt dem litt med dette inlegget, og at det roer seg.

    162. Voldsomt til sympatisøking på dg då.. og voldsomt t hylekor blant lesarane dine…du har sjølv valgt å være en offentlig pærsjon åg då må du ta konsekvænsane tå dt….;)

    163. Jeg ser at de som skriver sånne nedsettende ting til folk bare er misunnelig på deg Martine. Hev deg over det.
      Har du lagt merke til at de som skriver sånn ikke klarer å forklare hvordan slike beskjeder bare sånn plutselig kommer i fra de? Nettet deres virker ikke, noen har lånt deres trådløse nett hos haterne på en fest – de ljuger og ljuger for å slippe å bli tatt på fersken i hva de skriver til folk bak skjermene sine.
      Lykke til og stå på. 🙂

    164. Synes virkelig at du burde anmelde, de som kommenterer sånne ting fortjener virkelig en lærepenge. Det er helt uaktuelt.

    165. Jeg syns virkelig du burde anmelde! Du bidrar til en bedre verden med å ikke la folk slippe unna med sånt! Slå et slag for et bedre samfunn og anmeld dem!

    166. Helt fair at du kasta kula i bakken. Men trodde helt ærlig du hadde tenkt å dele beløpet på fire (du, Isabella, Alex og Kevin). Greit nok at paradise er et spill, men når alt som står igjen er å dele ut penga, og du tar alt sammen sjæl og deler det på de to du liker best, så er det ikke rart at mange reagerer.
      Drapstrusler er å overdrive, men noen nedverdigende kommentarer er helt på sin plass for en som akkurat har hitta “Norges top ti grådigste” 🎊🎉😸

    167. Hahaha dem som kommenterer dritt til deg er bare noen misunnelige drittunger 😂 Synes du burde anmelde som bare det for dette er ikke greit. Folk skal alltid ha noe dritt og si om alt uansett. Oppmerksomhetssyke er dem. Du har et godt hjerte og fortjener bare godt!
      De fleste klager nokk på at du slapp kula, men kjære vene det er et spill. Dem som er med på leken, dem må tåle steken 🙂 stå på Martine!

    168. Personlig begriper jeg ikke hvordan det er mulig å henge seg så fullstendig oppi et så virkelighetsfjernt program som Paradise, til det punktet der man er villig til å legge alle sine følelser i totalt ukjente mennesker, og komme med drapstrusler over noe så fantastisk banalt som paradise representerer. Dere fjortiser som holder på med dette her burde få hodet ut av stumpen snarest, for raskt nok kommer selveste realiteten og sparker dere i ryggen. Hvordan i alle dager skal dere klare å takle det?

    169. Utrolig hvor stygge folk kan være. Martine, du er helt nydelig. Du burde anmelde slik oppførsel, så kanskje de går i tenkeboksen og tenker på hva de har sagt og gjort. Sånn skal det ikke være!

    170. Martine Lunde du er kjempe flotte dama og dokk som skrive stygge ting til hu må skjerpe seg det var eit spill så du har rett bare anmeld dei

    171. Det må du gjøre. En ting er at de skriver det til deg, som får støtte i bøtter og spann, en annen ting er at de kan skrive slike ting til noen som kanskje ikke får noen støtte i det hele tatt og hvor disse kommentarene faktisk kan være det som tipper det hele over for mottageren.

    172. Nydelig jente! fotografenes drøm rett å slett. Jeg forstår ikke hvorfor mennesker kan slenge så mye dritt om andre mennesker? dem lærer aldri å oppføre seg i dette landet, er det det at dem ikke tåler andres popularitet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg