Mitt forhold til Kevin i dag

Hei dere!

Beklager for sen oppdatering, men jeg merker at jeg må ta ting i mitt eget tempo akkurat de dagene her. Det er så mye som skjer og derfor har bloggen blitt litt nedprioritert i dag.

Det er mange som lurer på hvordan forhold jeg har til Kevin i dag, og jeg skjønner at mange lurer på dette. Kevin tok jo som alle så det her med kula utrolig fint, og jeg trodde han skulle være sint på meg. Men det har faktisk aldri vært noe dårlig stemning mellom Kevin og meg etter jeg kom hjem.

Allerede en uke etter vi kom hjem fra Mexico bodde han hos meg i over en uke, og det var utrolig koselig. Det var aldri noe dårlig stemning, noe som jeg er utrolig glad for. Vi har møttes flere ganger i ettertid også og det har gått helt fint. De siste dagene har vi også gjort noen intervjuer sammen og i går var vi ute å spiste.

Så Kevin og jeg er gode venner, og han er en utrolig bra gutt♡ Jeg er også veldig glad for at Kevin tar dette her så bra som det han gjør, og det beviser bare at han er utrolig bra!

78 kommentarer
    1. Jeg syns også du fortjente å vinne så gratulerer så mye, ikke tenk så mye på det negative.
      Er fornøyd så lenge det var en av dere to som vant så var det dere to jeg heiet på der 🙂 og Alex:)

    2. Hadde aldri klart å være venn med deg etter det, haha. Så ja, han er en utrolig bra og godhjertet gutt.
      Hadde heller aldri klart å være rundt han uten å ha dårlig samvittighet. Kontraster mellom dere 2 kan man si

    3. Noen jenter gjør alt bare for penger. ….. Det materialistiske.
      Det er en skam at du i ettertid ikke har overført penger til kevin etter at du slapp kula.
      Hvilken kategori av jente du kommer inn under trenger vi ikke ta her, tror du har skjønt hintet

    4. Hvorfor skal Martine overføre penger til Kevin, Andreas ? Det er et spill! Og det er en grunn til at det er lov til å slippe kula, nemlig for at folk kan gjøre det. Man holder ikke en kule for moro skyld! Hvis du ikke har hørt det, så delte Martine penger med 2 andre mennesker som også var med på paradise hotel så hun tenkte ikke bare på pengene. Tror du bør se på intervjuer og begrunnelsen til Martine før du begynner å uttale deg!

    5. Kanskje han syns du er pen nok til at det ikke gjøre noe at du kasta kula i bakken og at han ikke fekk en dritt

    6. Daniela Angell, så stygt skrevet!! Det er ikke noe hyggelig å skrive sånn om andre! Hore betyr noe annet! Og det er ikke Martine! Du kan ikke skrive noe om andre du ikke vet!👎🏼👎🏼👎🏼
      💕💕💕martine💕💕💕💕

    7. Hva er Kevin sitt nummer? Skal vipse han penger! Det er en trend i Norge om at alle skal vipse Kevin, han fortjener de pengene! Du fortjener ikke et øre og godter deg her med blogg pengene dine. Fy faen så rottent!
      Kevin er garantert sur på deg – han kan jo ikke vise det foran deg. På akkurat samme måte som du ikke kunne fortelle Kevin du ville slippe kulen! Dummere idiot i Norge finnes det ikke

    8. Hei!
      1. Hvor er den hvite toppen i dette innlegget fra?
      2. Har du overført penger til Kevin og hvor mye?(shopping og middag teller ikke)
      Takk for svar!

    9. For noen fryktelige kommentarer noen her kommer med! Martine er da like mye verdt som Kevin selv om hu slapp kula, hadde hu ikke sluppet den, trur jeg dere hadde sagt det samme. Dere burde tenke lenger enn nesetippen.
      Martine, drit i de negative kommentarene, du har forklart deg, og du fortjener bedre. Jeg synes det ble bra tv når du slapp, Kevin er jo ikke sur og han tar det på en voksen måte. Dere vant jo PH sammen, og penger er ikke alt her i verden. Ble kjempe glad når dere vant☺️☺️
      Kos dere!!❤️

    10. Synes det du gjorde var utrolig dårlig.. Hvor mange ganger sa kevin at du kunne stole på han??
      Du stoler kun på den falske venninna di Isabelle og dem du har sex med.. Hva faen?
      Stygge kjerring…

    11. Jeg har ikke følgt så mye med på paradise hotel. Der er kjæresten min som såg på det, men jeg ble litt hekta etter det og har heiet på deg Martine hele veien!
      Som mange andre ble jeg litt sjokket da kulen for i bakken, men forstår hvordan det må føles å stå der å ikke vite om motparten vil gjøre det eller ikke!
      De som sier negative kommentarer vet ikke hvordan slikt føles, og kan egentli ikke si noe om der før de er i situasjonen selv mener no jeg!
      Alle har like mye rett til å vinne de pengene og i år vart det deg! Så gratulere så mye og kos deg!

    12. Håper du driter i alle de fæle kommentarene. Det er ikke greit å skrive sånt. Det gjør at barn tror det er ok, når det absolutt ikke er det.
      Uansett. Jeg digger deg, og har heiet på deg siden du kom inn. Synes du absolutt er en verdig vinner, og det er fullt forståelig at du slapp kula. Det folk ikke forstår er at paradise er ment for å være et spill. Synes det var morsomt å se tilbake på de andre deltakerne som sa de skulle slippe, som senere reagerte kraftig på at du gjorde det. Du er ordentlig modig, jeg tror ikke jeg kunne klart det.
      Håper du fortsetter å blogge jevnlig selvom paradise er over. Du har hvertfall en fast leser hos meg 🙂

    13. At Kevin fortsatt er veldig god venn med deg sier bare hvor bra og genuin person han er og hvem som helst ville vært heldig som hadde hatt en så god venn. Han er en keeper

    14. Ååå blir så irritert når folk bruker ordet hore når de er irritert på andre og vil navngi folk nokke 🙁 eg har vært hore fordi eg vippsa 100 istedenfor 200 kr til en kompis :ppPp
      Må virkelig si at alle som kommer med usmakelig negative kommenterer til deg Martine, er latterlige mennesker som elsker å bruke sitt fantastiske liv på å rakke ned på andre mennesker 🙂 skulle ønske eg var sånn as well, næt.
      Greit, drit å slippe kula ja, men wow det er jo et spill og stoler en ikkje på partneren, nei, så gjør en ikkje det, sånn er det 🙂
      Håper du og resten av gjengen din får en utrolig bra sommer osv, og at du og de andre prøver å holde taperne unna dokke. De hadde sikkert slippet kula om de var i sin situasjon 😉
      Xoxo, en som ikkje ser på paradise som resten av livet men som et spill :)https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97572330

    15. Så bra 🙂 Kos deg med premien 🙂 Så får de som ikke skjønner at dette er realityshow,sutte på tommelen…:)

    16. Kan folk slutte å kommentere de stygge kommentarene som renner inn på bloggen til Martine? Hun meldte seg på Paradise Hotel, de får faen psykolog i ettertid fordi man får mye pes uansett om man er med på det programmet
      Karma is a FUCKIG bitch
      Martine fortjener alle stygge kommentarer som ramler inn (kanskje døds trusler er å gå over streken)
      Hun er falsk, gjerrig og tenker kun på penger. De hun ønsker å dele pengene med er TV3’s største tabbe! En som kun sover og en som sminker seg til en transe….. trist trist trist
      I allefall kan Kevin føle på seieren da alle elsker han og ingen liker Martine! 🥂

    17. Jeg lurer på om du vær så snill kunne fortelle om hvordan du har farget håret ditt, og hvor du har gjort det?
      Hadde vært EVIG takknemlig om du hadde tatt med dette på ukens spørsmål elns.

    18. Kevin er digg, men herregud han skulle jo slippe kulen etterhvert !!! Synest han bør innrømme det, så du slippet få all dritten. Er så mange rare folk , ikke bry deg!!!! Kos deg med Kevin, Alex og co. Men Andrea hun er ikke noe bra, hun var stygg mot deg hele veien, som du sikkert har sett på sendingene …..Grattis med seier, fortjener hver krone , du&Alex🍓

    19. Les hva Kevin sier om seg selv på paradise hotel om alle deltakerne..?
      Han tar ikke fem flate øre å dolke noen i ryggen står det.. Noe han også gjorde som de mange.. Og er ingen engel Alstå..
      Burde hatt baller til å være ærlig å si som vi såg selv i finalen at kulen så bedre knust ut..?
      Han hoverte og gottet seg over å ha sendt ut Morten.. Blant annet..
      Nei.. Martine du overasket så positivt.. Hadde nokk som mange fordommer om en blond pen jente som deg.. Der tok jeg heldigvis feil.. Du var den smarteste av alle.. Du leste folk godt.. Man skal ikke skue hunden på hårene?
      Og du en varm., sterk og flott jente…
      Heiet på deg.. Alexander og grunde.. 😜 💝 ✌️
      Ta med deg de positive kommentarer du får.. Vi et mange som heier på deg..
      Husk at de som er stygge mot deg i kommentarfeltet her.. Det er de det er synd på.. Dritten kommer nemlig fra deres hjerte og sier mest om hvem dem er.. Ikke du.. Hør ikke på dem..
      Lykke til med veien videre.. Med kjærligheten.. Var sååå godt å se dere sammen ♥️♥️
      Samle alle positive meldinger fra oss i ditt hjerte.. Vi heier på deg martine ✌️
      .

    20. Hei d her står d respekt av ass (kevin). Hadde vært meg hadde d gått helt kalakas men d e no så en sak. Men står respekt av jenta som tør å stå fra i sin sak å si kordan d står mella dem i dag å att dem tar livet longt😉

    21. Hvorfor nevner du girl power for å få kvinnelige fans, du har jo sendt ut mange jenter. Tror du bruker ordet ”girlpower” feil. Det er ikke girlpower å kaste en kule i bakken, når personen foran deg er en god person som ikke fortjener noe vondt. Helt sykt hva folk gjør for penger lol.

    22. Hei og gratulerer så mye ❤ jeg skjønner virkelig ikke hvorfor mennesker skal være så fryktelig stygge i kommentarene sine. Paradise Hotel er en konkurranse om dere ikke har fått det med dere. Og som Martine sier selv, de hadde vært partnere bare noen dager! Jeg hadde ikke stola 100% på den andre personen da. Såå!! Her skjønner jeg Martine veldig godt.. Også vil jeg tilføye at du Martine, virker som et godt menneske! De er heldige som har deg som venn/familie! Du virker så jordnær og god, og håper du får det fint videre! ☺❤

    23. Istedenfor å ta han med ut på byen + middag og shopping, så kunne du jo bare gitt han penger som han selv bestemmer hva han vil gjøre med.

    24. Hun slapp ikke kula for å få alt selv, hvis folk fulgte med så sa hun at hun måtte slippe kula for hun var redd for at Kevin skulle gjøre det…

    25. Nå må folk roe seg.
      Det at folk sier at hun gjorde det for penger er HELT feil, hun fikk jo mindre penger av å dele med Alex og Isabelle enn å bare dele med Kevin? I tilllegg tjener hun nok allerede bra mye av denne bloggen her og Instagrammen hennes at jeg tror ikke det var hovedgrunnen hennes.
      Kevin tjener nok også greit med tanke på alle disse intervjuene han deltar i nå osv.
      Jeg hylte av glede når du knuste kulen – du gjorde akkurat det jeg håpte på! Heiet på deg fra starten av 😀
      Masse lykke til videre!
      xoxo Amalie og Rune

    26. Kevin er en bra gutt. Og du bare tok 150k fra han. Uff så ego håper noe sånt skjet med deg i hverfall xoxo

    27. Husk å nyte dagene og livet <3 Syntes du blogger mye og kjempe hyggelig men jeg blir skremt av den syklige sjalusien på folk eller så er de bare helt blåste som ikke forstår spillet.
      Jeg vet hva jeg hadde gjort og jeg VET iverfall at Kevin hadde sluppet kula så nå må folk se til hælvete å holde kjeft!!!
      Ha en ellers god helg videre fine Martine 😀

    28. folkens! d e et spill og folk kan ikkje ta d så seriøst! skulle tro verden gikk under. Martine e ei fantastisk jente og ho fortjena ikkje ditta! dessuten så sa kevin at han va usikker og at han vurderte å slippe kula. ej skjønna godt at martine ikkje kunne stole på kevin etter alt han hadde sagt til dei andre jentene, og d e ikkje lett å begynne å stole på nokken berre på to daga. Kevin e også en drit kul fyr og ej digga han ut ifra d ej he sett på tv. ej kan BANNE på at visst dokke hadde stått der me den kula og hadde fått sjansen til å få masse penga så hadde dokke gjort d samme! så gi faen i å sleng drit! martine gjor d rette+ho delte me to andre persona og gjort e gjort, kan ikkje gjer nokke me d no uansett.

    29. Du kan vel sette over 50 000 til han ?? Sånn at det blir litt fair..Du hadde ikke vunnet uten han. Du har alle muligheter til å rette opp i dette.

    30. Skjønne at da e ett spel å att du slapp kulo pga du ikkje stolte på han. Men da er ein selvfølge at han seie han ikkje har sure mine. Du som alle andre burde forstå at han seie da sjøl om han mislike deg. Tenk litt lengre. Du hadde gjort nett da samma. Alt for å sleppa dårlig stemning

    31. Herregud at folk kan kommentere så mye dritt til et menneske pga av et spill. Det er bare helt utrolig. Regner med dere som skriver det ikke er mer enn 13 og blir jo koselig om foreldrene deres får en telefon fra politiet om hva dere skriver til mennesker dere ikke kjenner.. skjerp dere før det er forsent.. Ser jo det av flere her ikke har det bra med seg selv. Kevin hadde sluppet kula om ho ikke hadde gjort det. Det vet vi alle. Men paradise er et spill. Og er det en som fortjente og vinne var det Martine. Og hun tenker faktisk ikke bare på seg selv, da hadde hun ikke delt med 2 andre.. nyt seieren og pengene det er fortjent ☺️

    32. Likte deg veldig godt i PH helt til du var nødt til å ta viktige avgjørelser der inne, da mener jeg vi seerne fikk se hvor uærlig du var og hvor råttent du ønsket å spille. Når det kommer til kuleslippingen så må det sies at den eneste grunnen for at du vant var pga. Kevin. Det var han som fikk de fleste stemmene og da blir det feil at han ikke får nyte pengene med deg. Selv om jeg ikke var blodfan av Kevin så unnet jeg han faktisk litt av de pengene.
      Uansett, skjønner at det ikke er så sykt fett å få slengt all mulig dritt for valgene du tok i en realityserie, men jeg håper i hvert fall du er fornøyd med valgene du tok. Seerne vil alltid være uenig og ha sine meninger uansett, sånn er det. Stå på videre!

    33. Martine bare drit i hate<3 du fortjente og vinne like mye som kevin. Det er bare et spill. 70% av de som skriver ting som "hore" osv er under 16. De er barn som ikke klarer og styre seg selv. Som ikke har hørt om nettvett. Vet du ikke leser dette men hvis du gjør det, vil jeg bare si at det er mange som støtter deg<3 stå på videre! Som du skriver i innlegget her, så ble ikke kevin sur. Hvorfor skal folk som ikke kjenner dere bli sure da ? Det er helt idiotisk spør du meg. Håper du tar deg tid til og lese dette. Og Isabelle og aleks er heldige som har en så flott person i livet sitt.selv om jeg ikke kjenner deg så tror jeg at du er En kjempe snill, omtenksom,hyggelig,omsorgsfull og gull hjertet jente 💛STÅ PÅ. Dont let Haters bring you down

    34. Hvorfor skal alle dere “hatere” lage et så stort problem av noe som skjedde for en god stund siden. Skjønner at dere er irriterte, men å si “hore” eller “ta selvmord” er alfor mye. Ro ned litt…

    35. Hva faen skjer med alt hatet? Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å svekke selvtilliten til en annen person? Det kunne like så godt vært dere som sto der, usikker på partneren din..Dette er skikkelig dårlig gjort..

    36. Må si jeg blir rimelig sjokkert over hvor umodne og usmakelige noen som kommenterer her er. Tar jo ikke med navn en gang, og det er forståelig, for herrigud så flau jeg blir på deres vegne. Ingen oppegående person over 18 ville skrevet noe slikt, så det sier bare noe om dere og ikke noe om Martine. Meld dere på selv da vel, og se hvor gøy det blir i ettertid men kommentarer i hytt og pine, basert på en redigert TV-serie som fremstiller deg hvordan de vil og uttelatter 50% av historien:)

    37. Det er et spill, og det var Kevin absolutt klar over. Derfor tok han det nok så fint som han gjorde. Klart det er bittert, men ved å lage kvalme og hat, hjelper du ingen 🙂 Fint at dere er venner i dag <3

    38. Jeg heia på deg,Isabell.Alex og kevin❤️På PH sa kevin at han kanskje skulle slippe kula så det var bra at du gjorde det først for jeg ville at du og kevin skulle vinne men ,hvis jeg måtte velge mellom dere så blir det deg❤️

    39. KOS DEG MASSE MED PREMIEN FOR DU ER VINNEREN AV PARADIS HOTEL…:) iKKE BRY DEG OM DE NEGATIVE KOMMENTARENE,FOR DE SOM ER OPPADGÅENDE OG VOKSNE SER HVEM VINNEREN ER OG IKKE EN MASSE UNGDOM SOM IKKE SKJØNNER SPILLET…:)

    40. Nei men nå må folk skjerpe seg her. Dette blir for dumt. Det var et spill og når man melder seg på så må man forvente at den man står med i en finale kan slippe kula om han/hun vil. Det blir for dumt å kalle Martine for hore og at hun fortjener og dø osv. Hva i alle dager? Slike ting kan anmedles, tenk to ganger før dere skriver ting på internett. Dere kan faktisk ikke drive å skrive slike ting på internett.

    41. ærlig talt folkens, lykke til sier jeg bare til dere som har kalt hu hore og sendt hu trussler, for dere kommer til å slite :)) hvertfall dere barn som tror at hore betyr stygg :))

    42. Skjønner det er et spill, men kunne du ikke i allefall gitt han 50k? dere vant jo sammen.. og som sagt jeg skjønner det er et spill, og du er min fav-deltaker gjennom sesongen, ble bare litt overrasket at det ikke var nooe sånn “du skal få 10k” i det minste liksom..

    43. Du er et sykt bra forbilde Martine❤ Ikke bry deg om hate fordi det fortjener du ikke❤ Heide på deg under hele ph og ble sykt glad for at du vant😊

    44. Hver så snill, anmeld dem.
      Tenk om de fortsetter og skrive så stygge kommentarer til en annen som ikke er like sterk som deg 😞 Det kan ende tragisk…
      ❤️

    45. Må bare si at jeg syns du virket som en utrolig bra person, og det er så sterkt av deg å ikke la all denne negativiteten gå inn på deg! Ville bare si at du så helt smashing ut på det bildet der, og som flere sier så var den sminken dritfin! stor klem <3

    46. Eg blar ned og leser kommentarene og der står det helt forferdelige ting som INGEN fortjener å bli kalt!!
      Vist Kevin kan ta det så bra så synest eg at seerne skal det også:(
      Eg håper det går fint med deg:(
      Og vist folk ikke takler å se hva som skjer på PH så burde de faktisk ikke se på det heller!

    47. De som sender deg hat kan gå å henge seg, alvorlig talt haha. Sånn som noen der oppe^^^
      Elsker deg masse Martine❤️

    48. Kan du begynne å skrive på blogginnleggene dine hvor klærne du har på er fra? Lurer skikkelig på hvor denne toppen er fra og hadde satt stor pris på om du hadde svart❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg