Aleksander og jeg skal ut å reise!

Innlegg i samarbeid med Lapoint Surfcamp

Hei dere!

For en dag dette har vært. Det har virkelig gått i ett og henvendelsene har bare strømmet på. Det er nok helt normalt etter en slik sesongavslutning som i går, men da er det i alle fall utrolig deilig å tenke på at ferie, sol og sommer ikke er altfor langt unna.


Jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg og Aleks skal på en etterlengtet ferie sammen i august. Da bærer det av gårde til Ericeira i Portugal hvor vi skal kose oss masse og ikke minst så skal vi lære å surfe! Hvor kult er ikke det? Vi er så heldige som får muligheten til å oppleve dette i samarbeid med Lapoint. Vi skal nok ikke prøve oss på de vanskeligste bølgenefor vi skal nemlig på level 1 i vanskelighetsgrad, jeg tror det holder lenge for oss i alle fall.

Jeg har vært inne å sett på Lapoints hjemmesider og det er bare å drømme seg i vekk i fine bilder av hav, strand , surfing og vakre solnedganger. Surfing er jo bare en ting man må oppleve her i livet. Vi får også muligheten til å oppleve uteliv, shopping i Lisboa og besøke den lokale vingården hvis vi ønsker!


Vi har fått høre at man blir kjent med flere andre som også deltar på surfecampen, disse skal vi spise måltider sammen med, surfe sammen med og generelt henge sammen med. Kanskje vi ser noen av dere? Jeg tror dette blir en opplevelse for livet og jeg er så glad for at jeg skal dele denne opplevelsen med Aleksander♡


Vi gleder oss til å fange bølgene med Lapoint surfecamp.

22 kommentarer

Siste innlegg