Beauty Ghost er endelig her!♡

Innlegg i samarbeid med Decrusto

 Processed with VSCO with s2 preset
Hei dere!

Jeg har lenge brukt den populære peel off masken fra Decrusto og for ikke så alt for lenge siden lanserte de en ny ansiktsmaske som er helt hvit. Denne masken heter Beauty Ghost og dette er også en peel off maske. Forskjellen på denne hvite Beauty Ghost og den svarte masken de selger er at denne hvite ikke fjerner hudormer, men heller gir masse fuktighet og gir huden din næring. Det er også den første masken i verden med aktivt stabilisert oksygen.

 Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Jeg påførte masken i hele ansiktet, og jeg synes det var så deilig at den ble kald på huden. I tillegg var den ikke ubehagelig å ha på, og den føles veldig lett på ansiktet. Den tørket også veldig fort og det er et stort pluss i og med at jeg alltid på en eller måte klarer å ta meg i ansiktet når jeg har på ansiktsmaske, og ender opp med ansiktsmaske overalt. Den var også behagelig og lett å dra av huden, og det ble jeg veldig glad for i og med at andre masker kan være vonde og ta av. 

Til slutt påførte jeg Liposome Facial Cream som gir huden en ekstra fuktighetsboost og som lukker de nyrensende porene. 
Da jeg tok av masken føltes huden min utrolig myk og glatt. Denne masken ga meg en utrolig fin glød i ansiktet, og jeg ble utrolig glad for at jeg merket forskjell med en gang på huden min. Jeg har allerede brukt denne flere ganger, og jeg har også anbefalt den til mamma. Beauty Ghost  skal nemlig også beskytte mot forekomst av rynker og linjer i ansiket. Jeg gleder meg til å høre mamma sin mening om denne, for jeg er utrolig fornøyd! Denne masken passer for alle, uansett om du er en ung jente eller en bestemor. 

Akkurat nå får dere 30% på alle produkter hos DecrustoDere finner den hvite masken HER og fuktighetskremen finner dere HER

10 kommentarer
    1. Men du har jo sagt tidligere at du ikke bruker noe som helst av renseprodukter eller masker fordi du aldri har slitt med uren hud?
      Du har og sagt at du til og med sover med sminke. Men nå sier du at du har brukt decrusto lenge ??

    2. Heii søte du! Hvor kjøpte du den lyse rosa genseren, du hadde på deg i gårdsdagens episode av paradise? 😄

    3. Anonym: Å bruke ansiktsmaske en til to ganger i uka,, er noe helt annet enn å rense huden hver eneste dag, både morgen og kveld

    4. Husk at det skal komme GODT frem hva som er annonser og sponsorer på en blog! Kjipt å få store bøter fordi man ikke har sagt ifra missvisende, se på google og vg sine der står det alltid over ANNONSE, jeje ikke min sak anyway vil bare gjøre det så flere slipper store bøter, Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg