Jeg er i finalen på Paradise Hotel

WOHOO!

Jeg er i finalen og jeg er så glad nå! Herregud, jeg husker fortsatt den følelsen jeg hadde inni meg når jeg fikk den, jeg var så utrolig glad! Jeg stolte jo ikke helt på Morten, så jeg var storfornøyd.

Og jeg fikk i tillegg møte Aleksander igjen og det var nesten bedre enn finalebilletten. Neida, hehe! Det var hvertfall utrolig godt å se han igjen og jeg ble veldig rørt når jeg så episoden. Det var skikkelig koselig og se og jeg er så takknemlig for at jeg har møtt den gutten der♡

Nå er jeg utrolig glad, og finalen er neste! Får se hvordan det går da, for nå har jeg jo faktisk ikke en partner…

36 kommentarer
    1. Har aldri sett noen så søte og perfekte ilag som du og Aleks og det kommer fra en gutt på 25! To flotte mennesker med til tross for utseende flotte verdier! Lykke til

    2. Jeg ble så glad av kveldens episode!! Gratulerer:) og herregud så mye koselig Aleks sa om deg på sync. Jeg smelter helt!

    3. TROR DU DET ER MULIG Å FÅ TAK I KJOLEN NÅ?HERREGUD DU SER DRIIIITBRA UT. JEG TRENGER SVAR😂❤️ Har heiet på deg og aleks hele tiden, håper virkelig dere vinner.

    4. Jaa, hva tenker du om at Morten sier på sync at han ikke ville ofret deg for Sofie og at det er bedre å stå med deg i en finale?

    5. Uten tvil min favoritt deltaker gjennom tidene <3 flotte verdier, sprudlene og glad!! håper du vinner

    6. Har heia på deg siden du kom, du er en av de jeg syns fortjente den! Må nesten si jeg er stolt over deg. Håper du vinner nå å syns du fortjener det. Ses på torsdagen, kjøpt billett 🙂

    7. Du er den beste jenta som har vært med på ph! Utrolig smart, stor forskjell mellom deg og alle andre jentene når dere snakker på sync. Veldig pen og utrolig snill, Martine, du er best! You go girl!

    8. Gratulerer, håper du vinner! Har fått et kjempebra inntrykk av deg på PH, synes du virker så snill og koselig 🙂

    9. Så sykt fortjent. Heier på deg og Kevin! Foresten du er helt nydelig Martine <3 og har en så bra personlighet. Du og Alex er bare verdens søteste par!

    10. Skulle ønske du stolte på Morten, for det virket som han var keen på å stå med deg, og dere hadde fått mange stemmer i en finale 😉 Men gratulerer så masse med finalebillett, veldig fortjent <3<3

    11. Hei, jeg er litt usikker for skjønner ikke helt😬 Når dere var i Mexico, var du egentlig forelska i Aleksander???❤😬 Det var driiit søtt at du sa du ville gi glem til Aleksander før en fest liksom😬❤❤ men jeg håper du kan svare på spørsmålet mitt💝❤️❤ jeg har heiet på deg og Aleksander siden du kom inn!!! Det var driiiit kjipt når Aleksander røyk ut!! Gråt!!! Jeg håper av hele mitt hjerte at der er DUUUU som vinner hele pH💋😘❤

    12. Jævlig rotent av deg. Kunne ikke stole på en som hadde henda UNDER KULA! Blir rett og slett kvalm. Så kommer hu Isabelle med det beiset på fjeset, og liksom forsvarer deg. Juryen stemte på deg bare fordi du var roten, innerst inne. Morten og Sophie var det beste paret i Finalen. Stjeler fra Kevin 150 000 kr! Respekt for han som tok det så rolig! Vi trenger flere mennesker av han, IKKE DEG! For en urespektabel, rotten, og gjerrig menneske du er. SKAM DEG!

    13. Trodde du tjente godt nok på instagram og blogg. Du tape ansikt der.
      Tror du fort du taper 100.000 i inntekt på den avgjørelsen der.
      Alle med respekt for seg selv holder seg unna bloggen din. Heiet på dere, men karma kommer til å ta deg.
      Beklager å måtte si det, men Kevin er rett og slett et bedre menneske.
      Lykke til videre!

    14. Du har gjort ein super figur på ph – smart, morosam, omsorgsfull og akkurat passe snikete. SÅ bra at du vann. Du har ingenting å skamme deg over, og det trur eg du veit. Du var den beste spelaren, og ph er ikkje livet. Kevin ville garantert ha slept kula, men det er likegyldig. Du var smartast, du tok eit genialt val. Ferdig snakka. Korleis kunne du ha stolt på Kevin? Han har jo snurra alle rundt lillefingen! Supert at du ikkje lot deg snurre. #girlpower

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg