Verdens beste start på dagen

Hei dere!

I går var jeg utrolig irritert på Aleksander, for han har sagt lenge nå at han skulle komme i dag, altså tirsdag. Han sa hele tiden at han skulle bestille flybillett, og hver gang jeg spurte om han hadde gjort det bare sa han at han skulle gjøre det senere. I går da han begynte å si at han skulle komme på onsdag eller torsdag ble jeg utrolig irritert og lei meg. Jeg savnet han jo skikkelig, og når han var så teit og ikke gadd å bestille billetter ble jeg skikkelig oppgitt.

I dag tidlig fikk jeg plutselig en melding fra Aleksander der det sto at han hadde kastet opp hele natten og at han ikke visste om han klarte å komme til finalefesten. Jeg ble enda mer lei meg, og tenkte med en gang at jeg måtte komme meg til Bergen, fordi jeg savnet han sånn.

Etter ti minutter banket det plutselig på døra og jeg ble kjempe stresset. Jeg vekket Isabelle og sa at jeg ikke turte å åpne. Plutselig så jeg en kjent genser gjennom vinduet og jeg fikk sjokk. Jeg løp til døren og der sto Aleksander!

I tillegg hadde han med verdens fineste roser til meg, og jeg ble så glad! Det var så godt å se han igjen, og jeg klarte ikke å slutte å klemme på han. Jeg følte meg også ganske dum siden jeg var så irritert i går kveld, for han visste jo at han skulle dra til flyplassen om ikke mange timene da.

Jeg er så heldig♡

27 kommentarer
    1. Så utrolig søtt! Dere passer så sykt bra sammen<3 Kan du komme på besøk i Bergen med Aleksander??

    2. Så utrolig søte dere er! Dere fortjener hverandre så sykt mye, og jeg er veldig glad på deres vegne!<33

    3. Verdens søteste 💓 Dere passer utrolig bra sammen, kan dere to lage en YouTube kanal? Jeg vet du har en med Isabelle og jeg elsker den, men jeg elsker også Aleks!! Har så lyst til å se mer av dere to!

    4. Uansett hvem som vinner Paradise, så er dere vinnerne for meg. Selv er jeg gutt, og syns dette er utrolig søtt. Dere passer så sjukt godt sammen. Jeg heier på dere, også etter PH er slutt!
      Sjelden jeg faktisk har blitt glad i folk uten å møte først, men det er noe helt spesielt med dere to.

    5. Helt herlig 💕
      Digger slike gutter/menn 👌
      Min mann gjort akkurat det samme som Aleksander , vært mye irritert på han ..men så flink å overraske .
      Vi er heldige som har gutter m artig fantasti og overraskelsene står på rekke å rad. Aldri ett kjedelig øyeblikk.
      Kos dere masse i lag ❣️

    6. Må gå bra med Aleks og de treningsprogramma hans, da det virker som han ikke gjør anna enn å fly :p

    7. Jeg likte deg med engang jeg så deg Martine. Og Aleksander er bare skjønn. Dere fortjener hverandre 💗💗

    8. Han ser seriøøøst ut som david backhem sin sønn. dritfin. du er heldig. trodde han likte mer jordnære:* søte dere

    9. Er lite tips til de vakre rosene du fikk av alex.. sett de ut! Nå er temperaturen perfekt til å la roser blomstre! Selv fikk jeg roser FORRIGE helg og de er finere nå enn da jeg fikk dem 😍 Dere er veldig fine!

    10. Dere to rører meg sykt mye inne på paradise😊 Dere er fantastiske, og er glade på deres vegne! Stå på vidre😘😊😊

    11. Aleks er så jævlig utro mot deg.. har sett han med andre jenter i Bergen. Æsj du burde kanskje sjekke deg for sykdommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg