Jeg er med i et nytt program

Hei dere!

Endelig kan jeg fortelle det til dere, for dette er noe jeg har måtte skjult lenge. For et par dager siden kom det vel egentlig ut, men jeg er med i et nytt program! Denne gangen er det Kollektivet som er et et program som blir vist nå som Paradise Hotel snart er over, og da skal dere få se våre liv utenfor hotellet. 

Vi er seks deltagere fra denne sesongen som bodde sammen i et kollektiv, og jeg gleder meg veldig til å se på det selv. Vi gjorde masse morsomme ting! Jeg husker det var utrolig vanskelig å blogge i denne perioden, fordi vi ikke kunne røpe noe om det. Så jeg løy mye her på bloggen, og måtte dikte opp ting jeg gjorde. Det var ikke mye jeg måtte lyve om, men det var et par byturer her og der som ikke skjedde. Istedet gjorde vi masse morsomme ting som dere snart kommer til å få se. Programmet starter allerede på torsdag klokken 23.30, så det er ikke lenge til! Det blir forresten sendt på Viafree. 


Håper dere gleder dere like mye som jeg gjør♡

38 kommentarer

Siste innlegg