Isabelle måtte sy fire sting i hodet

Hei dere!

Hva synes dere om denne uken på Paradise? Jeg synes den har vært så spennende, og jeg har gledet meg skikkelig til hver episode. Spesielt gledet jeg meg til å se gårsdagens episode med flyturen til Isabelle og meg. 


Det som skjedde var at vi kjedet oss litt, så vi bestemte oss for å fly i sengen. Altså jeg ligger med bena opp i været og Isabelle skulle balansere på bena mine. Vi bestemte oss for å prøve litt vanskeligere triks, så jeg skulle fjerne det ene benet og hun skulle kun balansere på det. Vel, det gikk dårlig. Isabelle smalt inn i døren på det ene rommet, og det var et stykke. Hun fikk så klart vondt, og da jeg skulle se i hodet hennes var det masse blod. Halve håret hennes var helt rødt.. De i produksjonen kom ned og så på det, og fant fort ut at Isabelle måtte på legevakten. Jeg fikk så dårlig samvittighet, men samtidig kunne jeg ikke slutte å le. Det er så typisk oss to, og det må jo ha sett helt dumt ut. Jeg synes det er skikkelig teit at de ikke tok det med på tv, for jeg skulle gjerne likt å se det der. 


Isabelle kom etter en stund tilbake til hotellet fra sykehuset, med fire sting i hodet. Tenk dere det, hun måtte sy FIRE sting i hodet.. Kun på grunn av at vi kjedet oss litt den ene dagen. Haha, jeg lo utrolig mye når hun kom med bandasje rundt hele hodet sitt. Selvom hun måtte sy synes jeg dette er en utrolig morsom historie, og vi har ledd mye av det i ettertid! 

 

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de ikke tok det med, de filmer jo alt så må ha fått det på film :(:( dårlig av produksjonen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg