Bruno Mars- backstage

Hei dere!

I går var jeg jo på Bruno Mars konserten, og jeg koste meg skikkelig! En venninne som heter Ine hadde fått noen billetter av crewet til Bruno Mars, og da var jeg så heldig som fikk bli med. Konserten var kjempebra og det var så bra stemning i Telenor Arena. Vi fikk også komme backstage noe som var utrolig gøy! Det som var mindre gøy var at vi ble tatt fra telefonene våres, og jeg som ville ta bilder!!

Jeg fikk et par kommentarer om at det var rart jeg turte å dra, fordi jeg er redd for terror. Jeg var faktisk usikker til siste sekund på om jeg skulle dra. Jeg var redd for at noe skulle skje på en konsert igjen, og jeg satt lenge å tenkte på om dette var noe jeg ville. Til slutt bestemte jeg meg for å dra, for jeg kan ikke la frykten min styre hverdagen min. Jeg må prøve å leve som normalt, og ikke la meg styre av at jeg er redd. Jeg er glad jeg turte å dra, selvom jeg var redd i blant.

Jeg synes forresten det var veldig spesielt at Bruno Mars hadde ekstremt mye fyrverkeri i showet sitt. Det er ikke mange dagene siden det skjedde helt forferdelige ting i Manchester, så det at det var smelling fra scenen alt for ofte synes jeg var rart. Jeg skal innrømme at jeg ble redd flere ganger.

15 kommentarer
    1. Syntes det er veldig synd du kler deg så horete for å skape oppmerksomhet, trodde du hadde mer selvrespekt enn “rosabloggere”

    2. Du over her. Horete? Det er bare litt pupper, det går bra. Jeg kommer aldri til å forstå hva som er så fælt med å se litt pupper. Det er bare fett, lissom.

    3. jeg var også på konserten, og jeg ble også redd når det var fyrverkeri … men ellers var konserten veldig bra syns jeg:)

    4. Hei, var på konserten selv og var litt redd for at noe skulle skje, men det gikk jo veldig bra 😀 koste meg masse. Er enig med deg om fyrverkeriet han hadde, ble noen store smell!! spesielt etter det som skjedde.

    5. Så deg på storskjermen faktisk 😊 og showet var sykt sykt bra 😊 nå reiser jeg hjem igjen til Bergen 😊

    6. At du sier hun går horete kledd sier mer om deg enn om henne 🙂
      ps: jeg var og på konserten selv om jeg nølte fordi jeg var redd, og enig med deg med fyverkeriet noe av det smalt jo helt sinnsykt!
      Er stolt over at vi begge turte da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg