Bli en tanbabe du også- rabattkode på Betakaroten Gold

Innlegg i samarbeid med Good For Me 

Hey!


Nå har jeg brukt Betakaroten Gold en god stund og jeg er så glad for at jeg startet såpass tidlig som jeg gjorde. Nå er sommeren rett rundt hjørnet, og fremover er det spådd knallvær. Jeg startet på Betakaroten Gold for en stund siden, men det er ikke for sent å starte nå! Om du skal på ferie i sommer er det perfekt å bestille en pakke nå og ta en kapsel frem til du reiser, og i tillegg fortsette med en kapsel om dagen mens du er på ferie. Da vil du ende opp med en dyp og varig brunfarge!


Jeg venter bare på at sommeren skal komme for fullt nå, og ikke minst til jeg reiser til Spania. Da blir Betakaroten Gold med meg i kofferten, for jeg vil gjerne komme hjem med den perfekte brunfargen som i tillegg holder seg lenge. Betakaroten Gold gir også bedre beskyttelse i solen!


Jeg har fått en rabattkode til dere som vil gi dere hele 20% rabatt på Betakaroten Gold, så om du vil bestille ville jeg gjort det nå. Da får du startet før sommeren er her for fullt og i tillegg sparer du penger! Rabattkoden er “martine20” og den vil vare i en uke. Join meg og bli en #tanbabe du også!♡ 

Processed with VSCO with s2 preset

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg