Bikinivær

Heei!

Jeg føler jeg snakker utrolig mye om været på denne bloggen, men jeg må bare nevne det. Herregud, så fint vær det er i Oslo i dag! Jeg blir i så godt humør og jeg får lyst til å bare løpe rundt i bikini hele dagen. Og det har jeg faktisk gjort. Jeg har nemlig hatt en liten shoot og fått tatt masse bilder til et innlegg som kommer ut imorgen. Åh, det var så deilig å ta på seg bikinien igjen, og nå kan været holde seg likt som det har vært i dag!

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset

Planen videre i kveld er å grille med Isabelle og Therese ved et sted rett ved meg. Jeg så det var mange som grillet der tidligere i dag, og så klart skal vi også det da. Jeg gleder meg! 

13 kommentarer
    1. Hei😊Lurer på om du vet hva sangen i episode 38 heter? 32 min inn i episoden, synger ” I feel alright, I feel okay” osv 😊

    2. Hei! Jeg lurte på en ting! Den bandage bikinien du har fra pinktswear hvordan er den i strl?
      Sliter med at jeg har store pupper også blir den Altfor stor rundt i og med at det er sånn hank på ryggen? Og måtte du bestille underdelen og overdelen separat? Takk på forhånd:)

    3. Du er bare helt utrolig nydelig!! Elsker utseende og personligheten din. Må også si at du er helt nydelig uten sminke!! Heier på deg på PH. Deg,Kevin,Grunde og Henote 🙂 Men mest Kevin og deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg