Kjære dere som nå vil henge med meg

Hei dere!

Dette blir et litt sinnainnlegg fra meg, men dette er noe som har irritert med en stund nå. Nemlig venner jeg ikke har hatt kontakt med på en stund, men som nå plutselig har et stort behov for å være med meg. 

Jeg merket det faktisk allerede da jeg fikk tilbake telefonen min i Mexico. Veldig mange hadde en mistanke om at jeg skulle være med, og da skjønner jeg at folk sender meldinger og er nysgjerrige. Det jeg ikke helt kan forstå er mennesker jeg hadde kontakt med før, men som jeg ikke har utvekslet et eneste ord med på kanskje ett år plutselig er veldig intressert i å møte meg. 

Jeg synes faktisk det er utrolig spesielt, hvertfall når disse menneskene ringer meg konstant og maser om at vi må finne en dag vi kan møtes. Hvorfor spurte dere ikke før Paradise Hotel kom på skjermen? Hvorfor kunne dere aldri møtes når jeg spurte før? Nå derimot maser dere, hele tiden! Jeg blir faktisk irritert over disse menneskene, hvorfor er jeg så viktig å møte nå, men ikke før? 

Jeg var ganske forberedt på at dette kunne skje når jeg kom hjem, men at det er så mange som gjør dette sjokkerer meg. Jeg skulle gjerne møtt dere, men jeg skulle ønske dere kunne spurt før også. Jeg mener selvfølgelig at et vennskap skal gå begge veier, men når man ikke har hørt noe fra personen på ett år blir det rart for meg at jeg nå skal få ti meldinger i løpet av en dag. 

Jeg synes det er veldig trist at jeg nå er interresant å møte. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

 

12 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt ser på paradise deltagere som kjendiser , hahah. Kan ikke fatte at det faktisk er folk som spør om bilde og hele pakka.

    2. Hater sånne personer! De er ikke der for deg når du ikke har fame, men når du plutselig har d. KABOOM da skal liksom alle være vennen din😒

    3. Jeg skjønner, har hatt sånne type venner før, bare at jeg ikke har vært med på paradise ahah (yet;) ) neida men jo.
      Jeg vil sykt møte deg ahah, sånn fan møte deg, du skjønner:)

    4. Tenk å nedgradere seg til å være så desperat og gjennomskuelig, lol. Slike personer bør du bare ignorere helt. Hadde aaaldri fått meg til å sende meldinger til noen jeg visste av fra før og mase om å henge bare fordi de var med på paradise as

    5. Vet at “serious face” er ganske populært, men fyfader så pen du er når du smiler! helt seriøst, blir litt glad inni meg ✨

    6. Eg skjønner deg godt! Rart av dei og plutselig vil vera med deg etter du har vore med i PH!
      Venner er slike som vil vera med ein uansett ka, og vera der for deg når ein treng det som mest osv…
      Eg syns du Martine virker som ei veldig hyggelig jenta 🙂 Stå på 🙂

    7. Martine, jeg skjønner godt at du irriterer deg over sånne folk. Forstår det veldig godt faktisk. Liksom før var du ikke like viktig for de personene, men NÅ så er du veldig viktig for dem, og nå vil de være med deg, men det ville de ikke før. De kan fucke off:)

    8. Eller så kan det rett og slett være at de kom på hvor mye de savner deg når de så deg på skjermen igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg