Next stop- Bergen

Heei!

I dag når jeg sto opp var jeg egentlig utrolig sliten etter rullingen i går, men vi hadde det så gøy! Herregud, russen er jo gale. Har aldri sett så mange gira folk i hele mitt liv. Stemningen på bussen tok helt av og vi koste oss masse!

Likevel dro jeg og Therese til byen klokken tolv i dag, for å spise med mødrene våres. Jeg skjønner faktisk ikke at vi orket det etter fire timer med søvn, men når de fristet oss med mat kunne vi ikke si nei.

Nå sitter jeg på flyplassen og venter på flyet mitt til Bergen. Jeg har bestilt en enveisbillett, så jeg vet faktisk ikke hvor lenge jeg blir der. Heldige meg skal få bo hos Aleksander, så det blir nok hyggelig. Hehe!

Vi blogges fra Bergen!

20 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Hei jeg lurte på om du og Aleksander er sammen siden dere er et kjempe søtt par sammen og passer bra…

    3. Kan du ha meetup? hadde vaert kjempe gooy!!!!!!!! haaper jeg mooter deg! og haaper ogsaa du kan blogge om hvor i bergen du skal vaere osv…elsker deg!

    4. Her er spørsmålene til spørsmålsrunden til deg og Aleks
      Første inntrykk av hverandre??
      Hva savner dere mest fra Paradise (utenatt teltturene da)??
      Hva tenke dere når dere ble et parr på Paradise??
      Hadde dere noen gang lyst til å bytte ut hverandre?? I såfall med hvem?

    5. Gikk ikke an å kommentere på det nyeste innlegget ditt, så jeg legger det her i håp om at du ser det! (Spørsmålsrunden)
      Hvis du fikk 100kr hver dag, men fikk kun spise gulerøtter i løpet av disse dagene, hvor mange dager hadde du holdt da, tror du?
      Kunne du tenke deg å dra på en skikkelig telttur med Alex en gang? Sånn i villmarken, liksom, med soveposer, primus og hele pakken?
      Elsker bloggen din! Gutt, 27, Bergen

    6. Spm til Spørmsålsrunde med aleks, ettersom kommentarfelt var stengt :
      Er det noe sjalusi mellom dere?
      hva syntes deres familier om at dere bor sammen etter det som skjedde på PH uten at dere faktisk er sammen som dere sier at dere ikke er?
      Hvordan kommer du overens med hans familie og omvendt?
      Hvem falt for hverandre først?
      Hvordan var det å sitte å se på tv i ettertid at han drev å kyssa på andre jenter osv, eller å være på PH i det hele tatt imens han holdt på slik og omvendt ? Ble det ikke noe sjalusi at all?
      Håper virkelig dere har det godt sammen nå, dere virker så fine sammen. <3

    7. Har bare et spørsmål.. kordan pålægg hadde dåkker inne i sandwichene dåkker fikk på PH ? – Ser så godt ut ♡

    8. Til sp runden
      Alexander: Bor du hos foreldrene dine i Bergen, eier du eller leier du?
      Martine: Hva slags setting pudder bruker du?
      Alexander: Bruker du noe sminke?

    9. (Ment som kommentar til spm. runden)
      Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for folk at de definerer forholdet sitt? Man blir ikke mer glade i hverandre av at man kaller hverandre for “kjæreste”.
      Har ett spørsmål til deg Aleks: Sover du alltid så mye, eller er det TV3 som klipper sånn at det ser sånn ut?
      Til Martine: Har du blitt mer komfortabel med å gå uten sminke etter at du var med på paradise?

    10. Om dere får mulighet anbefaler jeg dere å teste ut biffburgeren på Zupperia! Beste burgeren som finnes 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg