Den beste selvbruningen jeg har prøvd

Innlegg i samarbeid med Tan Store

Hey!

Sommeren har enda ikke kommet til Norge, men det har brunfargen! Jeg har nemlig vært så heldig å få testet ut selvbruningen fra Tan Store, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Jeg har vært fast bruker av selvbruning i mange år, i og med at om jeg skal noe liker jeg å freshe meg opp med en fin brunfarge. Jeg tar veldig sjeldent sol, og siden selvbruning er så enkelt trenger jeg heller ikke det. Som sagt har jeg vært fast bruker av selvbruning i mange år, og jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med en selvbruning før!

 Processed with VSCO with s2 preset

Selvbruningen er veldig lett å påføre, og det jeg elsker med denne er at man ser hvor man påfører fordi den gir resultat med en gang. Jeg brukte denne som heter “My Moroccan” og det er en mousse som man enkelt påfører med en selvbruningshanske som man også finner hos Tan Store. Og jeg må virkelig anbefale den hansken man påfører med! Jeg har aldri funnet en som er så bra og myk. De andre jeg har brukt har vært ganske stive, men den her var helt fantastisk! Denne selvbruningen fra Tan Store gir deg en gradvis brunfarge og den gir det perfekte resultatet etter rundt tre timer. Jeg synes det er helt perfekt å bruke en selvbruning som gir så raske resultater, i og med at det er utrolig mye som skjer om dagen og plutselig er det noe jeg skal. Da er det bare å smøre på seg denne, og plutselig har man en fresh brunfarge. Denne selvbruningen gir deg verdens fineste brunfarge, og jeg vet at denne blir brukt mye fremover mot sommeren. 


Tan Store har et stort utvalgt i den nye nettbutikken sin, og det er så mye mer jeg gjerne skulle hatt derfra. I tillegg til et stort utvalg har de utrolig rask levering. Jeg hadde allerede produktene hjemme kun et par dager etter bestilling. Om dere også vil teste disse produktene, så har jeg vært så heldig å fått en rabattkode til dere! Om dere bruker koden “martine10” får dere 10% rabatt i nettbutikken til Tan Store, dere finner nettsiden deres HER

4 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Hei Martine😊
      Har du prøvd selvbruningsmoussen fra vita liberta? Hvordan syns du vita liberta I såfall er i forhold til my moroccan?😊
      Ønsker dere en fin kveld☀️
      Klem Kristine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg