Jeg er ikke en ekte blogger

Her om dagen fikk jeg en melding på Instagram der det sto at jeg ikke var en ekte blogger fordi jeg var med på Paradise Hotel.

Jeg lurer på hva det vil si å være en ekte blogger? Er det da at man kun har blogget seg oppover uten å være med på for eksempel et program? Jeg har også fått høre at jeg ikke fortjener å være over bloggere på topplisten, men jeg er jo en blogger nå jeg også?

Jeg synes blogging er utrolig morsomt, og jeg har så mye motivasjon for tiden! Jeg er utrolig heldig som har kommet meg så høyt opp på topplisten, men det er jo takket være dere fine lesere som trykker dere inn på bloggen min hver dag. Jeg setter så sykt pris på at dere liker det jeg skriver om og at dere kommer med så mange fine tilbakemeldinger til meg. Så tusen, tusen takk!

Jeg vet uansett ikke hva det vil si å være en ekte blogger. Ja, jeg har vært med på Paradise, men jeg elsker å blogge og synes det er utrolig morsomt. Så lenge man blogger, er man vel en ekte blogger? Jeg kommer hvertfall til å blogge uansett om jeg er en "ekte" blogger eller ikke, for jeg har virkelig fått sansen for blogging nå.

Igjen, tusen takk til dere som leser bloggen min! Dere er best og det er takket være dere jeg liker det her så godt♡

18 kommentarer
    1. aldri slutt å blogge martine! du er en drit pen jente som fortjener deste, fuck the haters, we got you bby!!

    2. Isabel Raad og Kristin Gjelsvik er vel gode eksempler på mennesker som fikk stor suksess innen blogg takket være Paradise Hotel. I tillegg finnes det mange eksempler på bloggere som var med i Paradise, men likevel ikke ble en stor “hit”. Dette viser at en “ekte blogger” ikke handler om hvilket TV-program man har eller ikke har vært med på, det handler om hvordan man skriver og hvorvidt det “tiltrekker” seg lesere. Det var ikke vansklig å se at bloggen din kom til å pryde topplisten lenge når jeg først klikket meg inn etter å ha sett deg på TV, og jeg er helt sikker på at du kommer til å holde deg der også når Paradise er over! Har stor tro på deg Martine, og håper du ikke tar deg nær av den kommentaren. I mine øyne er du en “ekte blogger”, uavhengig om du er deltager på Paradise Hotel. Håper du fortsetter med blogging lenge, bloggen din er den første jeg oppdaterer meg på hver dag! xx

    3. kan ikke du ha en house tour video der man får se leiligheten din sånn som sofie og andrea har hatt? hadde vært gøy og sett hvordan du har det og hvordan leiligheten din ser ut

    4. Klart du er en ekte blogger !!
      Jeg syns det er så koselig å lese bloggen din! Er innom hver dag, flere ganger til dagen 🙂
      Jeg fikk virkelig sansen av deg på paradise, og du virkelig som en oppegående og hyggelig jente. Så er jeg sååå sjalu på den fine sminken din!! 😀
      Kunne du hatt ett innlegg om hvilke type sminke du bruker ? (Hvis du ikke allerede har hatt det?)
      Håper du og Aleksander vinner hele PH 😉

    5. Hmm.. Hvis du sammenligner deg selv (blogg messig) med foreksempel sophie Elise, så skjønner du kanskje mer hva en ”ekte” blogger er. Ja du er en blogger på lik linje som alle andre, men du har ikke jobbet for det. Eneste grunnen til at du er på topplisten nå er såklart på grunn av paradise hotel. For du skriver ikke veldig bra, du har ikke et eneste meningsfult innlegg, du har masse mobilbilder etc etc.. Hadde det ikke vært for paradise hotel og den fordelen der, hadde du ikke vært på topplisten at all. Ikke med det første ihverfall.
      Om du fortsatt holder deg oppe etter paradise er ferdig, da kan du for all del være stolt, for da vet du selv at du gjør noe riktig med bloggen din.

    6. Jeg digger bloggen din og merker at du har mye motivasjon! Er innom flere ganger daglig og gleder meg når jeg ser du har postet et nytt innlegg 😊 Håper du fortsetter med den bra bloggingen fremover. I mine øyne er du en “ekte blogger” fordi du tiltrekker deg lesere med det du skriver. Hvem som helst som er med på PH kan starte en blogg, men det som avgjør saken er om det du poster er bra nok til å tiltrekke lesere. Og det er det jo! Du ligger ikke så høyt på topplisten av ingen grunn 😉 Sååå you go girl!!

    7. For noe tull. Det er det samme som de største avisene klager på at de små alternative nyhetssidene som dukker opp på nettet ikke er ekte nyheter. Blogger du så er du en blogger! Du ligger til og med høyt på antall lesere.

    8. Noen får mange lesere grunnet provokasjon og drama. Du derimot, du er et av de fineste menneskene jeg har sett, inside out! Tror du vinner manges hjerter med personligheten din, du oppfører deg ikke som en barnslig bedrevitende bitch, som mange andre. Digger deg!

    9. Elsker å lese bloggen din og jeg elsker at du er så aktiv❤️ Liner at du skriver på snapchat hver gang du har blogget😊 dere som hater på martine må huske at hun hadde MANGE følgere på instagram allerede før hun kom til Mexico så hun ble ikke populær bare pga PH❤️

    10. Jeg håper du ikke får like mye dritt som Sophie-Elise gjør, for du er så sykt ærlig og fin! Håper du og Alex står sammen tilslutt med gullkula ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg