Lei av fest og moro

Heei! 

Kvelden i går var utrolig koselig! Vi startet hos Rikke som feiret bursdagen sin og hun hadde samlet en haug av jenter. Vi ble sittende der i noen timer å vorse, ha drikkeleker og i tillegg hadde Rikke laget en Kahoot om seg selv. Haha, genialt! 

Senere dro vi på Lille Asia for å møte noen andre, før vi etter det dro på Nox. Jeg er ganske lei av å dra ut om dagen, så jeg tok tidlig kvelden. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, for så fort jeg drar ut på byen vil jeg hjem med en gang. Før ville jeg dra ut hver helg, ofte torsdager også, men nå vil jeg mye heller ha rolige helger. 

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset

Nå kommer straks Therese hit, vi skal spise og senere skal vi rulle. Haha, jeg som er så lei av fest og moro skal rulle.. Broren min er russ i år, og jeg har lovet å bli med på rullig. Det er jo noen år siden jeg var russ selv, så det blir nok morsomt å få rullet litt igjen!

Vi blogges♥

16 kommentarer
    1. Utrolig nydelig du æ 😍😍😍💖💖💖 så søt 😘😘 den pels jakka kledde du 😘 den sidder super godt på dæ ❤❤

    2. du martine, kan ike du snakke litt om hva slags type gutter du liker? kunne du ha tenkt deg å være sammen med en som er brun i huden f.eks? eller en som er fra afrika liksom?… ikke tenk på det jeg lurer bare på hva slags gutter du liker. hadde vært fint om du kunne skrevet litt om det:)

    3. Kan du lage et innlegg om blogging? Hvordan få inspirasjon? Hvordan bli flink? Hvordan holde motivasjonen oppe? Jeg har lenge likt å blogge, men jeg har ikke så god selvtillit. Føler man må poste selfier hele tiden på en bogg, fordi det er det de fleste liker og er mest vanlig. Jeg har veldig lyst til det også, men jeg syns det er veldig vanskelig. Jeg er ikke vandt til å ta bilder av meg selv, jeg liker det ikke, syns det er ubehagelig, er perfeksjonist og bruker ekstremt langt tid på det. Det er veldig stress for meg. Blir som regel ikke fornøyd med oppsatte bilder med bra kvalitet heller.. Liker egt bare de spontane bildene jeg ta på snapchat, men jeg kan jo ikke legge ut sånne hele tiden heller.. I tillegg føler jeg at jeg ikke har et intressant nok liv til å ha en hverdagsblogg.. Jeg er psykisk syk så jeg gjør nesten ingenting. Føler det bare blir et press for meg å gjøre ting. Derfor er jeg redd hele bloggen bare blir falsk.. Men jeg har så lyst! Blogging er min største drøm:(

    4. Kan du lage en liste over hvilke sminkeprodukter du bruker??? ELSKER SMINKEN DIN!!!! Du er syyyykt fin!

    5. Skjønner hva du mener, jeg har også blitt sånn de Siste mnd, har ikke lyst å ut lengre på den måten en gang i blandt men det blir forsatt rolig kveld. Men jeg tenker du vil føle deg bedre inni deg uten all den alkoholen også det gjør værtfalt jeg, orker meg føler meg bedre! Så prøv det ut å ta det rolig føles mye bedre for meg værtfalt nyt alt uten alkohol føles godt 😁😁❤️

    6. Shit! Du burde virkelig gå med håret løst oftere😍 Du er drit pen uansett, men wow, med håret løst så du helt fantastisk nydelig ut! Jelly

    7. Du er så utroooolig peeeeeen!! Og jeg bare elsker hvor bra bildekvaliteten er! Skikkelig fin blogg!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg