Førsteinntrykket mitt av de andre deltagerne på Paradise Hotel

Heei!

Jeg fikk en kommentar i sta, om jeg kunne lage et innlegg med førsteinntrykket mitt av de andre deltagerne på Paradise. Det høres jo kjempemorsomt ut! Jeg velger kun å skrive om de som var der da jeg sjekket inn, om ikke blir dette innlegget alt for langt. 

Petter- Petter kjente jeg faktisk fra før av, men jeg kjente han ikke så godt. Jeg hadde et helt annet inntrykk av Petter før Paradise, men etter jeg ble kjent med han ordentlig der inne ble jeg veldig positivt overrasket. Petter er en skikkelig godgutt, og han var en av de guttene jeg kom best overens med der inne. Han er utrolig morsom, men han kunne også være dødsirriterende der inne. Haha, jeg er veldig glad for at jeg ble ordentlig kjent med Petter!

Andrea- Det første jeg tenkte når jeg så Andrea var at dette må være en veldig bitchy jente. Jeg trodde hun skulle være skikkelig overlegen og jeg trodde ikke vi skulle komme overens. Noe som ikke ble tatt med på TV var at når jeg sjekket inn spurte de andre deltagerne meg om hvilken jente som så mest bitch ut, og da svarte jeg Andrea. Jeg tror jeg trodde hun var sånn fordi hun har litt resting bitchface, haha! Når jeg ble kjent med Andrea var hun helt annerledes, og hun var bare utrolig søt og hyggelig!

Processed with VSCO with s2 preset
Morten- Det første jeg tenkte når jeg så Morten var at han var veldig kjekk. Jeg trodde faktisk også han skulle være ganske sjenert, fordi han var veldig stille under innsjekken min. Han snakket faktisk ikke med meg på tre dager der inne, så jeg trodde han skulle være veldig tilbaketrukken. Der tok jeg helt feil! Så fort jeg ble kjent med Morten fikk jeg et helt annet inntrykk og han var absolutt ikke sjenert. 

Martine- Førsteinntrykket mitt av Martine var at hun så ut som en skikkelig tøffing. Masse tatoveringer og hun hørtes veldig bestemt ut i stemmen. Jeg tenkte med en gang at hun kom til å være ganske skummel og at hun sikkert ville sende meg hjem fra hotellet med en gang. Heldigvis tok jeg feil! Hun er en utrolig fin og søt jente, og hun er absolutt ikke skummel. Haha!


Kevin- Jeg synes også Kevin så kjempeskummel ut. Han ser jo ut som en skikkelig badboy! Jeg trodde han skulle være ganske høy på seg selv og jeg trodde han skulle være en skikkelig pøbel. Heldigvis tok jeg feil der også, for Kevin er bare en skikkelig pusegutt. Han er utrolig snill og han brydde seg om alle der inne. 

Sofie- Sofie visste jeg også godt hvem var fra før av. Jeg og Sofie spiste faktisk sammen på Olivia for ett år siden med noen andre. Jeg trodde Sofie skulle være mer stille enn det hun var, for sist jeg møtte Sofie snakket vi ikke særlig sammen. Jeg trodde ikke hun var den som skulle spille mest av de jentene som satt der (hehe, største spillern på hotellet. Neida). Jeg trodde hun skulle være med rolig, men så var hun crazy. Jeg digger Sofie og jeg er utrolig glad for at jeg møtte henne der inne. Hun vil jeg si er den jenta jeg kom best overens med inne på hotellet. 

Processed with VSCO with s2 preset
Marcus- Noe litt morsomt er at når jeg ventet på å skulle sjekke inn sto jeg nede i trappen. Da hørte jeg en person som snakket så sykt høyt, helt ned dit. Da jeg så han tenkte jeg at han må være lederen i gruppa, og herregud så høyt han snakket. Han spurte meg også noen spørsmål under innsjekken min, og jeg skjønte fort at han var en veldig morsom type. Der tok jeg helt rett, for han var virkelig klovnen der inne. Jeg lo så mye av alt han sa og han var i tillegg utrolig snill. 

Rebecca- Rebecca visste jeg også hvem var fra før av. Jeg ble faktisk ganske stresset når jeg så det var Rebecca som satt der, for vi hadde ikke hatt verdens beste fortid. Jeg trodde Rebecca skulle hate meg og at vi ikke kom til å komme overens. Heldigvis kom jeg og Rebecca kjempegodt overens og jeg tror hun er en av de søteste jentene jeg har møtt! 


Aleksander- Det første jeg tenkte når jeg så Aleksander var “fader, det her er en gutt jeg kan falle for”. Jeg ble stresset med en gang fordi jeg håpte at det ikke skulle være noen gutter der inne som var min type. Jeg synes Aleksander var utrolig kjekk, men jeg tenkte at han der må være tidenes fuckboy. Jeg trodde han skulle være kjempe høy på seg selv, men der tok jeg helt feil. Aleksander er verdens snilleste gutt!

Soph- Det første jeg tenkte når jeg så Soph var at hun så veldig bestemt og streng ut, men så fort hun smilte skjønte jeg at det var hun ikke. Hun er seriøst en av de kuleste jentene jeg har møtt og jeg digger attituden hennes. Soph er beintøff og hun tør å si ifra om det er noe. 

Haha, dette var altså mitt førsteinntrykk av de andre deltagerne. Jeg er veldig glad for at disse inntrykkene ikke stemte, for da hadde jeg nok ikke hatt det så gøy som jeg hadde det der inne. Alle sammen var utrolig snille og tok meg mye bedre i mot enn forventet. Jeg er heldig som fikk være med i en sesong med så mange bra mennesker! 

 

17 kommentarer
    1. Du kan ikke ha særlig til bra smak når det komme til gutter hvis du hooket opp med alle på paradise i år
      Alle ser jo så støgge ut 😝

    2. Du som skrev at alle var stygge der inne, unnskyld meg. Men alle er fin på sin måte. Og syns ikke det er noe hyggelig sagt av deg 🙂 syns alle der virker super hyggelige!
      Syns det er kjempe bra at Martine fant tonen med Alexander som faktisk virker som en snill person tvers igjennom 🙂 selvom dei ikke er sammen.

    3. hun har vel bare hooket opp med 1 person og det er aleksander. Er det gøy å være sjalu, anonym ? =)

    4. Hei Martine (jeg er en veldig stor fan av deg ilusm) Du er forbildet mitt og jeg lurte på om du kunne lage et innlegg der du skriver F.E.K.S 10 funfacts about Paradice hotel eller noe❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg