Mine planer fremover

Hei!
For tiden er det utrolig mye som skjer, og det er masse jeg gleder meg til fremover som jeg skal!

Bergen- Allerede på mandag reiser jeg til Bergen. Jeg har kun vært der en gang før, så jeg gleder meg til å dra dit igjen. Jeg aner ikke hvor lenge jeg blir der, for jeg har kun bestilt enveisbillett. Sist jeg var i Bergen var vi så og si kun inne på hotellrommet, så jeg håper å se litt mer av byen nå!

London- Om litt over en måned reiser Isabelle, moren hennes, mamma og jeg til London. Jeg elsker London, så jeg gleder meg utrolig mye! Nå er det bare å spare frem til det, for jeg skal shoppe masse. I tillegg har jeg ønsket meg en veske lenge, og den blir nok med meg hjem da. Yey, jeg gleder meg til jentetur!


Stavanger- I Juni er der også klart for Martin Garrix og Justin Bieber i Stavanger. Dette gleder jeg meg også veldig til! Jeg har aldri vært i Stavanger før, så det blir morsomt å se den byen også. Det er så morsomt at jeg får reise så mye for tiden, for helt ærlig har jeg nesten ikke vært i de forskjellige byene i Norge..

Spania- I sommerferien reiser jeg til Spania med familien. Vi har leilighet i Spania og jeg elsker den plassen. Jeg gleder meg utrolig mye til sol og varme igjen, dere har vel fått med dere hvor mye jeg hater kulde? Haha! 


Findings- Woho, dette blir tredje året mitt på Findings og jeg gleder meg som alltid! Det er så morsomt å samles alle sammen, vorse sammen og så dra dit. Åh, jeg klarer nesten ikke å vente!


Los Angeles?- Isabelle og jeg har utrolig lyst til dra til USA, nærmere bestemt LA i løpet av året. Jeg håper vi får det til, for jeg har alltid hatt lyst til å dra dit. Jeg vil helst dra så fort som mulig, men det blir nok ikke før etter sommeren. 

I tillegg til dette er det masse annet som skjer. Jeg har masse planer fremover og jeg er helt sikker på at denne sommeren her blir perfekt! Jeg elsker å reise, så jeg er veldig heldig som får muligheten til å dra så mye som jeg gjør. 

Er det forresten noen innlegg dere vil ha fremover, eller noe dere vil jeg skal skrive om? Legg gjerne igjen en kommentar om dere har noen forslag!

 

16 kommentarer
    1. Hvor og når skal du til Spania? 🙂 Kan du ha noen challenger? F.eks. Smoothie challenge, pizza challenge, dialekt challenge osv.

    2. Kan du lage et innlegg om sminke? Hva slags sminke du bruker og hvilke farger? Du la ut noen bilder for noen uker siden av hva du bruker men det stod så lite detaljer om hva slags farger det var og så på video bloggen at du brukte noe helt annet.

    3. Hva er planene med Alex? Skal han være med på noe av dette? Og hvordan håper du ting utvikler seg for dere?

    4. hvorfor skal du alltid få beina dine til å se tynnere ut på bilder? det går ikke an å ha store pupper, stor rumpe og tynne lår samtidig, uten at alt er fake kjære. embrace yourself

    5. Sminkevideo eller roomtour/house tour
      Når du har kommet hjem fra London, kan du ha innkjøps innlegg/video da? Elsker å se hva andre har shoppa i utlandet for å få litt inspirasjon!! :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg