Få 20% rabatt på Betakaroten Gold!

Innlegg i samarbeid med Good For Me

Hei igjen!

Herregud, så fort tiden går! Vi er snart allerede i mai, og det betyr at sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg gleder meg så utrolig mye til å endelig kunne slenge på meg en lett sommerkjole igjen, for nå skal jeg innrømme at jeg er ganske lei av vinter og kulde. Jeg må nok vente litt til med sommerkjolen, men i mellomtiden har jeg startet på Betakaroten Gold. Betakaroten Gold skal hjelpe meg med å bygge opp brunfargen frem mot sommeren, og jeg kan nesten ikke vente med å se resultatet. 


Rundt dette tidspunktet på året er det perfekt å starte med brunfargen, og ikke minst forberede kroppen på solen. Det er absolutt ikke lenge til sommeren endelig kommer til norge, derfor er jeg godt i gang med Betakaroten. Jeg tar en kapsel om dagen og det skal jeg fortsette med hver dag mot sommerferien. Jeg kommer også til å fortsette med en kapsel daglig når jeg kommer hjem fra ferien, slik at brunfargen som bygges opp i sommer skal holde så lenge som mulig. 


Jeg har en veldig typisk nordisk hud, og jeg kan lett bli solbrent. Derfor er jeg veldig glad for at Betakaroten Gold skal kunne gi meg en bedre beskyttelse mot solen. Noe av det verste jeg vet er når jeg blir solbrent, derfor vil denne passe perfekt for meg i sommer. I tillegg bruker jeg lang tid på å få til en skikkelig brunfarge, men det blir ikke lenger et problem da Betakaroten Gold stimulerer pigmentdannelsen i huden og er med på å gi meg grunnlaget for en dyp brunfarge. 

Jeg har vært så heldig å kunne dele ut en rabattkode til dere!  Hvis dere bruker koden “martine20” vil dere få 20% rabatt hos Good For Me. Som sagt er dette den perfekte tiden for å starte med brunfargen før sommeren kommer, og i tillegg sparer dere penger ved å bruke denne rabattkoden! Rabattkoden vil være gyldig i en uke, så det lønner seg å være rask. Dere finner direktelink til min favoritt, Betakaroten Gold HER

17 kommentarer
    1. Hei! Hvor mange mg betakaroten er det i den? Har erfaring med at det kun selges betakaroten med 15mg i Norge, mens i Sverige får man med 50mg

    2. Du er altfor pen!!
      Bra blogg også, flere poster daglig og du kommer garantert til å komme i blogg toppen på konstant basis, du er flink til og skrive også.

    3. Deam du er så utrolig nydelig så sykt deilig å søt 😍😍💖💖 hot hot 🔥 🔥 denne bloggen tar fyr digger dæ å elsker dæ 😊❤ kjempe fine bilder du ser virkelig godt ut 😊❤

    4. Veit ikke om det er jeg eller mac´en eller bloggen, men jeg får ikke alle bokstavene på starten av teksten liksom.. Er som om 1-2 eller fler bokstaver mangler på starten av alle setningene 🙁 Så da får jeg ikke til å lese… D var dumt!

    5. Har alltid lurt på en ting ang betakaroten, er det slik at det gjør deg brun selv om du ikke er i solen eller solarium? Og funker den like bra som alle bloggerene sier? Jeg skal på folkehøgskole til høsten, og vi skal reise til alle verdens varme kanter og vil derfor få maksimalt med brunfarge <3

    6. Dritfin og ikke noe camtoe, faen han over loker med, sikkert 13 år og sprengkåt på deg. Men du er sååååå pen uten mye sminke, vet du liker det men du se ut som en modell uten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg