Ting som irriterer meg

Hey! 

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan lage et innlegg om ting som irriterer meg, og det kan jeg selvfølgelig gjøre. Jeg sier “det irriterer meg skikkelig” alt for mange ganger i løpet av en dag, men her er noen av tingene jeg har tenkt over i det siste. 

Folk som spør om jeg kan reklamere for noe på instagram eller blogg- Jeg får sikkert tjue spørsmål om dette hver dag, alt fra “Hei, kan ikke du bare gi bussen vår en shoutout på bloggen din?” eller “Jeg gir ut en ny sang, kan du be folk høre på den?”. Instagram og blogging er jobben min, så nei jeg kan ikke bare gi bussen din en shoutout gratis. I tillegg tror jeg folk hadde blitt lei om jeg kun hadde hatt reklame. Jeg synes også det er merkelig at folk jeg ikke har hatt kontakt med på mange år spør om dette, det hadde vært helt annerledes om det var en venninne. 

Jeg har pupper- Jenter som har fått med seg at jeg har tatt silikon og tar seg friheten til å komme bort å ta på puppene mine på byen. Altså, jeg ble helt satt ut første gangen dette skjedde. Hvem gjør noe sånt? Dette har skjedd fler ganger og jeg synes det er så merkelig at helt ukjente jenter kommer bort å gjør dette.

Processed with VSCO with s2 preset
Vinter- Jeg hater når det er kaldt og jeg vil helst ikke gå ut når været er som nå. En dag er det strålende sol, mens neste dag snør det. Jeg er skikkelig sommermenneske og trives best i varmen. Det er faktisk så sykt at jeg skrur på alle varmekablene i leiligheten, så vennene mine orker så vidt å være hos meg.

Mennesker på bussen- Når jeg sitter på bussen og det er hundre ledige plasser, men så skal så klart den ene personen som kommer på bussen sette seg rett ved siden av meg. 

Mennesker som røyker- Folk som bestemmer seg for å røyke rett foran meg, og da selvfølgelig blåse røyken i ansiktet mitt. Det er så grusomt, og jeg får vondt i hodet av røyklukt. 

Ikke for å være frekk- Når folk kommenterer “Ikke frekt ment” bak noe som åpenbart var ganske frekt. Som “Du bruker alt for mye sminke, det er ikke pent. Ikke frekt ment altså”. Seriøst, det der er hvertfall ikke positivt ment, så det å slenge på “Ikke for å være frekk” gjør absolutt ikke kommentaren din noe hyggeligere. 


Mennesker på fly- Når flyet akkurat har landet og folk reiser seg med en gang fordi de tror at de skal komme seg fortere ut av flyet. Det her er så ille, og det verste er når jeg sitter ytterst og den personen som sitter innerst skal hoppe opp av setet sitt i det vi lander.

Dette er noe av det som irriterer meg veldig! Jeg kunne sikkert laget en bok om ting som irriterer meg, men det tror jeg vi dropper nå.

Har dere noen ting som irriterer dere skikkelig? 

 

 

7 kommentarer
    1. Første gang jeg var ute på 20-års syed gikk jeg og en helt ukjent jente inn på jentedoen sammen og ble instant bestevenner og vi sammenligne puppene våres, kjente på de og kritiserte de😂Var den beste kvelden jeg har hatt på lenge!!

    2. Derfor man tar store silikon sånn at folk kan tafse
      Men rart at det er flere jenter som tafser enn gutta
      Du har sikkert ikke noe imot at gutter tafse på deg

    3. Noen ganger har jeg opplevd at folk ikke setter seg ned på flyet til tross for at piloten gir instruks om det. Snakk om å være selvopptatt… 🙂

    4. En av grunnen til at noen reiser seg i det sikkerhetsbeltet er slått av kan være for at de vil strekke på beina, ikke nødvendigvis på grunn av at de tenker at man kommer seg noe raskere ut 🙂

    5. setter stor pris på at når du deler på insta om nytt blogginnlegg , at du ikke bare skriver en teit overskrift for å lokke oss inn. men faktisk viser litt av innlegget , det gjør slik at jeg får lyst og lese videre:) i motsetning til alle so skriver en overskrift som overhodet ikke lever opp til forventningene av hva man ender med og lese 🙂

    6. men røyker du ikke selv? du røyker jo inne på ph, så syntes det er rart at du ikke liker røyklukta..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg