Jeg kunne gjort alt for å dra tilbake

Dere vet den følelsen når man lengter skikkelig etter noe? Den følelsen har jeg hatt i noen uker nå. Jeg kunne gjort så sykt mye bare for å dra tilbake til Mexico, til hotellet med de samme folkene. Jeg savner alt!

Jeg savner følelsen av at ingenting annet betyr noe, jeg savner sommer og sol, jeg savner at vi kun var oss deltagerne sammen, jeg savner maten vi fikk, jeg savner alle som jobbet med produksjonen, jeg savner det å være helt avlogget fra sosiale medier, jeg savner det at vi aldri visste hva som skulle skje, jeg savner spenningen vi hadde hver dag og jeg savner faktisk også ventingen. 


Jeg skulle ønske jeg kunne spolt tiden noen måneder bak i tid så jeg kunne få oppleve alt igjen. Jeg føler meg utrolig heldig som fikk denne muligheten til å få denne utrolig fine opplevelsen. Jeg skulle ønske alle kunne fått denne muligheten, for det er virkelig helt fantastisk! 

Tenk dere å få leve i luksus i to måneder? Vi hadde det så fint der nede og vi trengte ikke gjøre noe som helst. Vi trengte ikke å konsentrere oss om annet en spillet. Vi fikk mat servert, folk vasket og ryddet rommene våre to-tre ganger om dagen og de i produksjonen passet på at vi hadde det bra til enhver tid. Vi hadde det så sinnsykt fint og jeg er utrolig takknemlig. 

Processed with VSCO with s2 preset

Det var så merkelig å komme hjem igjen. Plutselig hadde jeg en telefon, den hadde jeg ikke sett på flere uker. I tillegg måtte jeg lage min egen mat, rydde leiligheten og vaske mine egne klær. Jeg hadde ikke trengt å tenke på det på en god stund, og plutselig satt jeg i Norge og måtte fikse alt selv. Jeg husker jeg sleit en del i starten, og jeg skal innrømme at leiligheten min så ut som et kaos. Jeg satt egentlig bare å ventet på at noen skulle komme å rydde leiligheten for meg. 

Jeg hadde det så utrolig fint der nede og jeg blir trist av tanken om at jeg ikke skal tilbake til det fine stedet. 

Processed with VSCO with s2 preset

 

7 kommentarer
    1. Men gikk du og Alex ut i går fra pH igår ? Jeg bare lurte. For bra skrevet engetlig Martine
      . Jeg skjønner deg veldig godt at pH er veldig fin sted i Mexico :/ ❤ kos deg masse i oslo ♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg