I dag sjekker bestevenninna mi inn på Paradise Hotel

Heei!

Woho, i dag sjekker endelig Isabelle inn på Paradise. Det har vært utrolig vanskelig å ikke skulle forsnakke seg om dette, men nå slipper vi endelig det. Det er helt sykt at de i år har tatt med to stykker som er bestevenner, og jeg fikk helt sjokk når jeg så det var Isabelle som kom inn der. Jeg visste ikke at Isabelle skulle være med, men jeg visste at hun var på intervju. Vi var nemlig på gruppeintervju sammen, så vi håpte jo så klart at en av oss skulle komme med. Og hva skjedde? BEGGE KOM MED! Det øyeblikket da Isabelle sjekket inn må være et av mine beste minner fra hotellet. Jeg husker at jeg skalv så sykt og klarte ikke slutte å riste. 


Jeg har allerede sett episoden og jeg elsker den insjekken. Dere burde glede dere til å se episoden i dag, den er så morsom!

Vi har også laget en “Get ready with us” video der vi snakker om alt rundt denne episoden. Den kommer ut i kveld rundt samme tid som Paradise sendes på skjermen. 

♡Martine

29 kommentarer
    1. Hvorfor sa du til Aleksander at Isabelle bruker mye sminke når du selv bruker minst like mye?
      Dette er ikke slemt ment altså, bruker samme mengde sminke selv, men skjønte ikke helt meningen med det. Man ser jo at sminkemåten deres nesten er identiske.

    2. Det der^ er jo ikke sant. Det er feks en tydelig forskjell på hvor mye highlighter isabelle bruker ifht Martine, og Martine ser myye mer naturlig ut!

    3. SPOILER!! Folk kommer til å reagere på dette.. Syns dette var et unødvendig innlegg for du har spoila dagens episode for alle leserne dine!

    4. Assa, greit du er glad. Men seere som faktisk venter og gleder seg til dagens episode, du ødelegger så jævlig. Herregud, jævla spoiler

    5. Folk som ser på viafree ikke sjekk blogge hennes da før kl 2230,,, tenk litt før dere kmt episoden er ute

    6. tusen JÆVLA takk for at du var nødt til å spoile. til neste gang så burde du kanskje tenke på at det er bare 10% av seerene av ph det er på viaplay! jævlig unødvendig og teit for resten av oss som ser det senere ikveld. neste gang kan du jo hvertfall vente til midnatt.
      spoilerfaen

    7. Har du lov til og se episodene av Paradise Hotel når du har røket, det var mitt ukens spørsmål. Du er en dyktig blogger, litt kjipt at du spoilet, men jeg skjønner at du er glad. Kos deg videre på Paradise❤❤

    8. Hvem som helst kunne spoilet dette, episoden ligger jo ute på viaplay + innsjekken er på viafree. Dette er allerede ute på jodel og andre steder på sosiale medier, slapp av småtasser

    9. jaja, hun kan spoile så mye hun vil på bloggen, men når hun legger det ut på snap og overalt er det ganske vanskelig å ikke få det med seg😉

    10. Isabelle bruker et tonn med sminke, ser faktisk helt jævlig ut! Veldig forskjell fra Martine, hun ser mye mer naturlig ut i forhold til Isabelle i hvertfall

    11. Hahaha, kids ^
      Er et TV program, slapp av. Dere valgte også selv å gå inn for å lese etter overskriften. Irriterer meg at folk klikker så mye, stfu. Greit nok at det var rart å spoile rett før men slapp nå av, er lagt ut mange andre steder og

    12. Veit dere hva, de fleste som har skrevet her inne med fucked up attitude må slutte det er old school. Martine kan skrive hva hun vil på bloggen sin uten at dere skal komme med slike kommentarer. Jeg lurer på om dere hadde turd å sei det rett foran ansiktet hennes om det dere skrev her. Neste gang tenk 2ganger gjennom før dere velger å skrive noe. Og det med “spoiler” greiå kje skyld på Lunde det er dere selv som velger å lese det overalt. skaff dere et liv🤗

    13. jeg regnet med at hu sku komme inn. hadde sett ærlige norge dær dere to var i så når du dukket opp på paradise så gjettet jeg at hu også skulle komme:D

    14. Alle sammen, slutt.!!!!! Hvis dåke ikkje tåle at folk spoile så slutt å ler bloggen, dåke har nok gjort sånna ting dåke og;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg