Videoblogg og innflytningsfest

Hey!

Nå har Isabelle og jeg akkurat spilt inn to videoblogger. Begge videoene vil komme ut i løpet av neste uke, og jeg gruer meg til redigeringen. Vi må nok klippe ekstremt mye, for vi glemmer jo så klart at vi filmer og snakker om helt andre ting. Jaja, jeg tror dere kommer til å like de uansett.

Vi har også fikset oss for kvelden, for i dag skal vi nemlig på innflytningsfest hos Sofie og Andrea. De har flyttet sammen og etter hva jeg har sett ser leiligheten utrolig fin ut, så jeg gleder meg til å se ordentlig. Vi skal først vorse der før vi senere stikker ut på byen. Jeg gleder meg i og med at det er en stund siden jeg har vært ute i Oslo, og det er uansett alltid gøy med de jentene! Jeg tror vi kommer til å kose oss masse, og jeg skal selvfølgelig få tatt masse bilder. Nå gjenstår det bare å få ut minnekortet fra kameraet mitt. Isabelle har klart å sette inn sitt knekte minnekort i mitt kamera, og nå vil det ikke ut. Sykt kjipt i og med at vi hadde tatt masse bilder i dag. 

Nå må vi komme oss til Sofie og Andrea. Vi blogges mer senere i dag, eller i morgen.

♡Martine

4 kommentarer
    1. Hei Martine!
      Jeg vil først og fremst bare si at jeg digger deg utrolig mye og at jeg håper så inderlig at du og Aleks vinner Paradise i år!
      Jeg har et litt uvanlig spørsmål til deg:
      Har du noen gang sendt et nakenbilde eller undertøysbilde til noen andre og fått det spredt?
      Jeg var så dum at jeg gjorde det for 3-4 år siden, og nå har det dukket opp i gjen. Selvsagt angrer jeg, men når man føler at man får oppmerksomhet av gutter så gjør man jo nesten hva som helst i 15-16-års alderen, DESSVERRE.
      Jeg satt sammen med foreldrene mine i går kveld, så på film og ante fred og ingen fare. Plutselig ser jeg en mystory der en russ sitter og poserer fremfor et bilde av meg – naken. Man ser ikke at det er meg, men de visste det og jeg visste det. Følte meg så utrolig dum og helt hjelpesløs.
      Kan du vær så snill og lage et innlegg om hva du synes om gutter som sprer nakenbilder på nett eller sender de videre? I russetiden spesielt, så er dette et utbredt problem og også ellers. Jeg vil gjerne høre din mening om det!

    2. Spør to ganger, så er jeg helt sikker på at du ser det, hahah
      Hvor er den hvite kjolen du hadde på sist parsermoni fra? Fineste kjolen jeg har sett på lenge!

    3. Jeg skal bestille Urban Decays nye All Nighter Liquid Foundation på nett, og lurer på hvilke farge du bruker og hvordan den er? Jeg er ute etter en honning farget, som gir glød og ikke ser grå ut på huden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg