Helt alene

Hei!

Dette er ganske sykt, men jeg har kun vært alene en natt etter jeg kom fra Mexico. Jeg har hatt folk rundt meg konstant og aldri vært alene. Jeg har blitt avhengig av å ha mennesker rundt meg, og nå da jeg er alene føler jeg meg litt ensom. Jeg har aldri vært slik før, fordi jeg har elsket å være alene og kun være meg. Nå derimot er det helt motsatt. I går reiste Aleksander til Haugesund og deretter drar han til Bergen. Jeg har vært med han konstant i en måned nå, så det føles veldig rart og plutselig være alene. Jeg hater faktisk å være alene nå. I går da jeg skulle legge meg var jeg nære på å ringe en venninne å spørre om henne ville komme hit, så ille har det blitt. 

Inne på Paradise Hotel var jeg med mennesker tjuefire timer i døgnet, så det å skulle være alene nå føles bare merkelig. Jeg savner Paradise så ekstremt mye, for jeg likte det å vite at jeg alltid hadde noen rundt meg til en hver tid. Det at jeg nå skal sove i min egen seng alene føles rart og jeg liker det ikke. 

Jeg tror det er bra å være alene i blant, jeg tror jeg har godt av det. Jeg høres nok ut som en sutreunge nå, men det er en ganske stor forskjell fra å ha ti mennesker rundt seg til alle døgnets tider, til å plutselig skulle være alene. 

Jeg håper jeg ikke er den eneste som hater å være alene?

♡Martine

16 kommentarer
    1. Dere snakker jo mye om telt tur og sånt nå i de siste episodene av paradise hotell. Hvordan fant de andre ut om det?

    2. Hei! du bør komme deg til aleks! Ta og klin med han som faen! JEG VET DU LIKER HAN! IKKE MIST ALEKS! VIS IKKE ER DET FOR SENT

    3. Nå spoila du hele PH for oss som leser mellom linjene og legger sammen to og to. Det var egentlig veldig synd. Du burde tenke litt lenger når du skriver, hvertfall når det er angående en sånn sak. Ellers god helg videre! <3

    4. Hva er det du snakker om Christine hva har dette med PH og gjøre ikke en dritt bortsett fra at de begge har vært med i PH
      Kjempe fint bilde Lunde digger bloggen din

    5. Hun trodde nok det betydde at hun og Aleksander står med hverandre i en mnd inne på hotellet elns, men hennes feil at hun ikke leste skikkelig 🙂 Du spoila ingenting Martine, og jeg skjønner så utrolig godt den følelsen du sitter med nå! Husker da jeg kom hjem fra påske, og hadde vært med familie og venner hveer dag i en uke, og så kom tilbake til tom leilighet i Oslo. Da fikk jeg smålig panikk og ble kjempetrist bare minutter etter jeg satte foten innenfor døra! Men man må bare bli vandt til det å være alene også igjen, er bare trist i starten. Klem

    6. Åh, jeg skjønner deg alt for godt 😍 Verste er å sove alene.. Hadde egentlig et nyttårsforsett om å bli flinkere til å finne mer “alenetid”, men det har jeg ikke klart haha.
      Prøver å inspirere meg selv med dette sitatet, kanskje det funker for deg også:
      “Be alone. Eat alone, take yourself on dates, sleep alone. In the midst of this you will learn about yourself. You will grow, you will figure out what inspires you, you will curate your own dreams, your own beliefs, your own stunning clarity, and when you do meet the person who makes your cells dance, you will be sure of it, because you are sure of yourself.”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg