Ukens spørsmål 4

Heei! 

Da var det tid for ukens spørsmål igjen. Om dere lurer på noe er det bare å spørre, så svarer jeg på det hver fredag.

Hvor dypt er bassenget på Paradise Hotel, og er det varmt eller kaldt vann? Hvor dypt det er er jeg veldig usikker på, men jeg klarte akkurat å stå der. Det var perfekt temperatur i bassenget. Det var litt kaldt, men i og med at det var så varmt var det deilig. 

Fikk dere vasket klær inne på Paradise Hotel? Ja, det fikk vi. Det var noen vaskedamer som ryddet og vasket rommene rundt 2-3 ganger om dagen, og i tillegg vasket de klærne våre. Snakk om luksus!

Processed with VSCO with s2 preset
Hvilken farge har du i Urban Decay foundationen og concelaeren? I foundationen har jeg 2.5 og i concealeren har jeg den lyseste fargen.

Når skal du fortelle mer om forholdet til deg og Aleksander? Haha, jeg får så sykt mange spørsmål om dette! Vi har det fint sammen og mer enn det er det ikke å fortelle. Hvem vet hva som skjer i fremtiden? 


Når startet du med sminke? Jeg startet med sminke i niende klasse. Jeg startet ganske sent i forhold til de andre venninnene mine på den tiden, men det er jeg ganske glad for.

Hvor høy er du? Jeg har ikke målt meg på evigheter, men sist jeg målte meg var jeg 168cm.

Deler du og Aleksander seng når han sover hos deg? Dette spørsmålet her får jeg også hele tiden. Men nei, han sover på sofaen ;))) Hehe!

Hvilke hudpleieprodukter bruker du? Jeg bruker ingen, og det er så sinnsykt dårlig av meg. Jeg fjerner sminken min med en sminkeserviett, og det er det.

På Paradise går dagene fra mandag til torsdag, hva gjør dere de andre dagene og i helgen? På Paradise er det slik at etter torsdagen, så begynner vi rett på mandagen igjen. Inne på Paradise finnes ikke fredag, lørdag og søndag, så uken vår består av fire dager. Så etter parsermoniene på torsdager, er det klart for innsjekk dagen etter.

Processed with VSCO with s2 preset
Får dere som var med på Paradise se episodene før alle andre? Skulle så gjerne ønske jeg kunne si ja her, men nei. Dessverre må vi vente til episodene sendes eller eventuelt se det på Viaplay. 

♡Martine

 

 

44 kommentarer
    1. Hei eg har et spørsmål til neste uke haha, Bor du og Alexander sammen og hvor mye betalte du for silikon i puppene?

    2. Gøy blogg 😀 jeg har følgt deg på Instagram siden 2015 elns og ser du bruker mye sminke, også på PH går du mye uten. Var dette vanskelig å gjøre? Du ser sykt bra ut uten sminke btw 👍🏼 Du ser bra ut med også altså haha..
      Lurer bare på om det var uvant for deg å gå mye uten sminke der inne og om du går like mye uten sminke hjemme? 🙂
      Ha en fin helg!

    3. Hvor gammel må man være for å melde seg på ph?
      Angrer du på noe du gjorde på ph?
      Hva er ditt beste minne på ph?

    4. Hvor gammel må man være for å melde seg på ph?
      Angrer du noe du gjorde på ph?
      Hva er ditt beste minne på ph?
      Hvor mange spørsmål får du hverdag i kommentarfeltet ang ph?

    5. Kan du legge ut søknaden din til ph (evt. deler av den)? Morsomt å se hvordan du skrev den siden de ble interessert i deg

    6. Lurer litt på nårrtid sminkevideoen du skulle lage som du sa i starten av månen er? Og kan du evt vis alle produktene du bruker? Ps du er veldig pen

    7. Har 3 spørsmål til Q&A 5
      Hvilken parfyme bruker du for tiden?
      Hvor kjøper du klærne dine?
      Hva gjør du får å unngå trusekanter på olabukse?

    8. Hvordan begynte du å tjene penger på Instagram? Og sånn ca hvor mange følgere hadde du da du begynte å tjene penger?

    9. Hvor bor Triana under hele oppholdet?
      Får dere viaplay sponset eller må dere kjøpe selv?
      De som ikke er med på finalen for de har røket ut tidlig, får de vite vinnerne? og hvem sier det da?

    10. hahah et litt annerledes spørsmål:
      du hadde sikkert diamond circle billetter til Justin Bieber konserten, men måtte du stå lenge i kø for å komme så langt fram i diamond circle?

    11. Ikke for å komme med en moralpreken her haha, men ser det er flere som spør detaljert som pris på silikon osv osv, og jeg tror ikke det er så lurt å skrive om slike spesifikke ting som hvor en kan få gjort det til hvilken pris osv da mange som leser er unge og usikre på seg selv.
      Sorry om du synes dette var en teit kommentar, men mener det er viktig å vise litt ansvar sånn sett. Har et veldig godt inntrykk av deg fra PH! 🙂

    12. Jeg har hørt at du og Alexander har flyttet sammen i en leilighet i Oslo og at dere liksom ikke bare er på besøk hos hverandre lenger, er det sant ??

    13. Herregud Koffer kan ikke du bare si at dere er kjærester enn å lyve. Syns du e veldig spesiell. E dere fuckfriend

    14. Hva var det som fikk deg til å melde deg på paradise hotell?
      Hvilken prevansjon bruker du?
      Beskriv Aleksander med 3 ord?
      Hvor mye betalte du for silikon, og når tok du det? Hvordan var det med smerter? Hvordan gikk du fram med det til foreldrene dine, hva sa du til dem og hvordan reagerte de?
      (Evt. lag et innlegg om det, sikkert flere enn meg som lurer:D)

    15. Hvorfor sover alex på sofaen og ikke i senga med deg når han er på besøk??
      Dere pulte jo dagen lang og sov sammen på paradise

    16. Spørsmål til neste spørsmålsrunde:
      -Hvordan var det i Haugesund og hva synes du om plassen?
      -Ser du for deg et forhold med Alexander?
      -Hvorfor bestemte du deg for å ta silikon?

    17. Spørsmål til neste spørsmålsrunde:
      – Kan du lage en sminkevideo om hvordan du sminker deg til hverdags? Og evt. vise hvilke sminke produkter du bruker?

    18. Klarer dere å gjøre andre ting med telefonene utenom å ta bilder inne på ph?
      Kan man risikere å få strekkmerker på puppene etter silikon? I og med at det kommer så mye på ett sted på kort tid.

    19. Hvor er den bikinien du hadde på deg på mr. og miss. Paradise fra?😊 Den med alle fargene som Henriette (henote) også har

    20. Til neste ukens spørsmål: Hvordan er det å se Paradise Hotel når du allerede vet hva som kommer til å skje på f.eks Pandoras eller parsermoniene? Det er jo veldig spennende for de som ikke vet hva som vil skje, men blir det litt “kjedlig” å se det når du vet utfallet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg