Irritert på meg selv

Hey!

Nå har vi kommet oss på hotellet her i Trondheim. Det er faktisk helt sykt, fordi jeg sover så utrolig godt på fly. Jeg sovner i det jeg setter meg ned i setet og våkner ikke før vi har landet. Jeg merker ikke en gang når vi lander, det sier litt om hvor godt jeg sover.

Nå har Aleksander akkurat dratt til senteret der han skal være resten av kvelden. Han har blitt leid inn på Superdry her i Trondheim, så det er grunnen til at vi er her. Jeg ble igjen på hotellrommet siden jeg må få sminket meg og blogget litt. MEN.. Tror dere ikke jeg har glemt lader til macen? Hvordan er det mulig? Jeg har heller ikke strøm på macen, så derfor må det bli mobilblogging mens vi er her. Godt vi bare skal være her til imorgen, om ikke hadde det vært krise..

Jeg får også nøye meg med iPhonebilder i og med at jeg ikke får lastet over bildene fra kameraet til en mac uten strøm. Jeg er så irritert på meg selv nå, men jeg får gjøre det beste ut av det.

7 kommentarer
    1. Det er så typisk 🙁 synes du er så pen! Jeg lurer på en ting, når du var inne på ph var du en del uten sminke. Når du hadde på sminke hadde du lange og fyldige vipper, synes det er så fint. Er det naturlig eller er det vipper du setter på selv? Vil ha slike selv 😀

    2. Hvordan begynte du å tjene penger på instagram? er det nok til å leve godt av eller er det nødvendig med en annen jobb ved siden av? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg