De nye neglene mine

Sponset behandling

Hey!

I dag var det endelig tid til å sette på nye negler igjen. Jeg må være tidenes klumse og jeg klarer på magisk vis å knekke negler uten at jeg merker det selv. Derfor må jeg innom Daniela og sette på et par nye i blant, men nå var det endelig tid for å sette på helt nye igjen. Jeg vet aldri hva slags negler jeg skal ha når jeg kommer dit, så jeg lar alltid Daniela komme med forslag og jeg lar henne egentlig gjøre hva hun vil. Hun er kjempeflink og supersøt, og jeg elsker de nye neglene mine! Denne gangen gikk vi for en farge jeg aldri har hatt før, men som vanlig er jeg så førnøyd. 

Jeg får faktisk daglig spørsmål om hvordan jeg klarer å ha så lange negler og om det ikke er veldig vanskelig. Jeg husker faktisk nesten ikke hvordan det er å ha kortere negler og om jeg knekker en negl klarer jeg nesten ikke å skrive på telefonen min. Så jeg synes faktisk det er lettere å ha lange negler enn korte. Jeg husker etter Mexico når jeg ikke hadde noen lange negler igjen og skulle skrive på telefonen min. Det var HELT umulig! Så jeg er avhengig av å ha de så lange og det er ikke noe problem for meg.

Daniela holder til på Beauty House sentrum og det er bare å kontakte henne om dere vil ha like fine negler som meg, hehe! 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Se så fine da! Jeg kommer aldri til å fikse neglene mine et annet sted og jeg har allerede planlagt at Daniela skal fikse neglene mine den dagen jeg gifter meg, hehe! Med andre ord er jeg veldig, veldig fornøyd. 

♡Martine

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg