SKAMuke på Paradise Hotel

Heey!

Da er vi i gang med en ny uke på Paradise Hotel igjen. Jeg gleder meg faktisk til ukedagene for tiden, for da går endelig Paradise på skjermen igjen. Denne uken er det skamuke på hotellet. Herregud, så kult! Jeg husker jeg ble kjempeglad når vi skjønte at temaet for uken var skam. Denne uken her blir så sykt kul og jeg er helt sikker på at seerne kommer til å elske denne uken. Jeg har allerede sett dagens episode, og redigeringsfolka er helt syke. Jeg lo så mye av denne og gårsdagens episode og det med at vi hadde telefoner der inne gjør alt mye kulere. Jeg har lyst til å se resten av denne uken nå!

Fine Teele sjekket også inn i går. Det er så morsomt når det sjekker inn nye mennesker og Teele er så søt! Teele fikk jo også lov til å bestemme hvilke karakterer fra skam resten av oss skulle være, og vel.. Jeg var ikke så imponert. Det jeg måtte gå med var veldig ulikt meg og jeg var ganske misfornøyd først. Etterhvert gikk det mye bedre og da tenkte jeg ikke særlig over hva jeg gikk med. Klærne jeg fikk var jo ganske behaglige, men shortsen skulle jeg gjerne byttet ut, hehe! 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg er så utrolig glad for at vi fikk ha telefoner der inne. Det er så koselig å få bildene tilsendt hver morgen, så kan jeg sitte å mimre litt tilbake. Jeg savner Paradise forferdelig mye for tiden. Bare jeg hører en sang vi hørte på i Mexico blir jeg nesten lei meg for at jeg ikke skal tilbake til det fine stedet. Heldigvis får vi se alt på TV og det hjelper jo litt, men helst vil jeg tilbake. 

♡Martine

 

7 kommentarer
    1. Hva tenker du om hvordan soph fremstiller seg selv? Likte hun i begynnelsen. Men nå synes jeg oppførelsen bare blir latterlig. Sikkert ei herlig jente på utsiden, men fremstiller seg selv sinnsykt dårlig.

    2. Heii, jeg bare har noen spørsmål angående PH.
      Paradise Hotel går jo fra mandag til torsdag, og da ser vi jo de dagene… så lurer på hva som skjer med fredag, lørdag og søndag, spilte dere inn noe de dagene? Og hva gjorde dere de dagene? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg