Jeg holdt på å besvime

Hey!

Da var vaksinen tatt og det det gikk helt greit, hehe! Eller nei, det gikk ikke så bra. Jeg er tidenes pyse og jeg får helt panikk når jeg må ta sprøyter eller blodprøver. Jeg kan absolutt ikke se på sprøyten før de stikker, da får jeg hvertfall panikk. Derfor sitter jeg med øynene igjen og ser vekk i fra personen som skal sette sprøyten på meg. I det hun sa at jeg skulle slappe helt av i armen fikk så klart jeg panikk og da kom tårene. Til slutt strakk jeg bare armen ut og i det hun stakk sprøyten i armen min strammet jeg hele armen. Det var så sykt vondt, men det hadde jo absolutt ikke trengt å være så vondt om jeg bare hadde slappet av i armen. Men det tok ikke slutt der, for når jeg var ferdig merket jeg at NÅ kommer jeg til å smelle i bakken. Dere vet når alt rundt deg blir helt blurry og man føler seg helt rar i hodet? Den følelsen man får rett før man besvimer, den fikk jeg. Heldigvis fikk jeg sagt fra med en gang, så da fikk jeg ligge ned på noen stoler. Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor jeg er så redd for sprøyter. Jeg er så og si ikke redd for noen ting, men så fort en nål skal stikkes i meg får jeg helt panikk. Jeg synes det er så rart at mange reagerer sånn på et lite stikk. Det er jo rart at kroppen reagerer slikt og at man kan besvime av noe så lite. Det er absolutt ikke det at jeg er en dramaqueen, men kroppen min reagerer sånn.

 Processed with VSCO with s2 preset

 Processed with VSCO with s2 preset
Haha, jeg ler så mye av dette bilde. Dette var akkurat i det hun stakk sprøyten, og dette var min reaksjon… 

 Processed with VSCO with s2 preset

Nå har vi akkurat spist salat. Det er ikke ofte jeg lager mat, men salat er så lett og det går så fort, derfor lagde jeg det til Isabelle og Aleksander. Nå vet jeg ikke helt hva planen er resten av dagen, men vi finner nok på noe. 
Processed with VSCO with s2 preset

♡Martine

5 kommentarer
    1. Har det akkurat likens!! Nektet før å ta sprøyter. Men nå tar jeg alltid på et embla-plaster 1 time før sprøyten og da kjenner man ingenting, det hjelper så sykt og du MÅÅÅ prøve det! Fjerner nesten sprøyteskrekken, for tro meg jeg brånektet før! Fås kjøpt på apoteket.

    2. Hei du!
      Kjenner igjen den beskrivelsen du kommer med ang sprøyteskrekken, og hvordan kroppen bare reagerer mot et lite stikk🙄
      Det virker så tåpelig.. man vet det ikke gjør vondt liksom og man er positiv…. men kroppen reagerer allikevel, så irriterende💉👀🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg