Ukens spørsmål 3

Heei!

Da er det tid for ukens spørsmål igjen. Om dere har noen spørsmål er det bare å spørre i vei, så svarer jeg på de i et eget innlegg hver fredag.

Når startet du å drikke alkohol? Jeg startet veldig sent i forhold til de andre vennene mine. Jeg hadde faktisk fylt 18år første gangen jeg drakk alkohol ordentlig. Jeg er veldig stolt av at jeg ventet så lenge, og det er en grunn til at det er aldersgrense på alkohol. Det kan gå veldig galt om man ikke vet hvor mye man tåler, så vent til dere er gamle nok og ikke drikk for mye!

Hva skal du i Haugesund og hvor lenge blir du? Vi har blitt leid inn på et utestedet Underground og vi blir her til søndag. 

Hva slags løsvipper bruker du? Jeg bruker “Iconic” fra House of lashes. 

Hvor er genseren på bilde fra? Den er fra Adidas, vet desverre ikke hvor den er kjøpt. 

Hvor har du kjøpt kjolen du har på deg i siste parsermoni? Den er fra Kouture. Favorittbutikken min!

Er du og Aleksander sammen? Nei, vi er nok ikke sammen altså. Dere kan lese mer om Aleksander og meg her!

Hvor er badedrakten fra? Den er fra Zara. Jeg synes den er så fin både som badedrakt og som body med en bukse!

Når begynte du å tjene penger på instagramen din? Jeg tror jeg begynte å tjene litt penger på instagram for rundt to år siden. Jeg er litt usikker, men jeg mener det var rundt da.

Hva bruker du på leppene dine? Jeg elsker å ha en nude farge på leppene mine, så alle leppestiftene jeg har ser så og si like ut. Akkurat nå er jeg avhengig av liplineren fra Mac som heter “subculture” og leppestiften fra samme sted som heter “honeylove”. Jeg bruker også en lipgloss fra Nyx som heter Madeleine. Også har jeg en annen favoritt lipgloss som jeg har brukt i mange år som heter “candy” og er fra Victorias Secret. 

Har du lappen? Nei, men jeg skulle gjerne hatt den. Jeg har litt skrekken med å kjøre bil etter jeg var i en gokartulykke for noen år siden. Jeg tenker uansett å starte på lappen snart igjen, det virker jo så praktisk!

Fikk dere ha mobil på Paradise Hotel? Ja, men de mobilene vi fikk kunne man bare ta bilder med. Altså var telefonen helt låst og det eneste man kunne trykke på var kameraet. Jeg er så glad for at vi fikk de, det er så gøy å se gjennom alle de bildene nå og i tillegg har vi bilder vi kan legge ut!

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, også er det bare å spørre i vei om det er noe mer!

♡Martine

 

55 kommentarer
    1. Lurer så veeeldig på dette! Jobber du noen sted? Hvor får du pengene til leie og “leve livet” fra? <3

    2. Hei! Har 3 spørsmål:
      Hvem trodde du med en gang du skjekket inn, at du skulle få best kontakt med?
      Når startet du med sminke?
      Kjenner du noen mennesker fra de tidligere sesongene fra PH?

    3. Hva fikk du i snitt på Ungdomsskolen, siden du har en så bra og oppegående blogg, og skriver så bra reflektert, og har morsomme innhold. Hva fikk du i snitt? jeg spør siden, jeg lurer på om man trenger å jobbe hardt og bra på skolen for å oppnå no, eller om det finnes no bedre muligheter, hvis man idet tilfelle man ikke jobber så bra på skolen

    4. HEI MARTINE! savner deg kjempemasse fra hotellet… Håper vi kan møtes snart? Men j hadde et spørsmål. Hva er favoritt spriten din?

    5. Røyker eller snuser du?
      Er det et sånt press på paradise at man må røyke snuse ?
      Og hvor får man snus å røyk fra?

    6. Det er mange som lurer på det med deg og Alex, ikke bare om dere er sammen, for det har du avbekrefet, men om det er noe mer? Siden han har møtt foreldrene dine ogsånt

    7. Hvor lenge har du blogget?
      Og hva synes du om at du er på 8.plass på topplista, over alle de andre av ph deltakerne i år
      PS digger deg, synes det er fortjent :*

    8. Når prøvde du røyk for første gang?
      Snuser du/røyker du fast?
      Har du prøvd dop?(drugs)
      Bruker du selvbruning?
      Hvor handler du mesteparten av klærne dine?

    9. Bruker du å redigere bildene dine på bloggen?? Spesielt på de bildene fra PH så ser huden og alt så fint ut! 🙂

    10. Kan du skriv et innlegg om dæ å Aleksander får dokk såv ilag og sånt d e kjempe iriterende at vi får bare sånne snuter! Kan du forklar!? (Kan du noen gang ha åpen snap?)løv u💘

    11. Hei!
      Jeg bare lurte på én ting:)
      Siden du bruker endel sminke, hvordan holder den seg så fin hele dagen? Bruker du å touche opp utover dagen? Isåfall hvordan klarer du det uten at huden ser kakete ut? Sliter mye med oljete hud, så sminken min holder seg så dårlig utover dagen.. hadde vært supert om du hadde noen “tips og triks” 🙂

    12. Siden du og aleks driver og nekter for at dere ikke er kjærester, hva er det som isåfall holder dere tilbake for å ikke bli sammen? Dere likte jo trossalt hverandre kjempe (!!) godt inne på hotellet, og dere har flere ganger nevnt at dere trives i hverandres selskap, så hva er det som hindrer dere i at dere vil bli kjærester? Offentliggjøre det? Elr har dere ikke lov til å røpe noe foreløpig, til fordel for at dere kommer til å røpe framtidens episoder på ph?

    13. Hva er det som isåfall holder dere tilbake, for å bli sammen?

    14. du og Aleksander henger jo så mye sammen, hver dag omtrent! Og det er mange som har lurt på om dere er sammen eller ikke, men nå har du bekreftet at dere ikke er sammen. Men dere er jo sammen hele tiden og det ser ut som om dere har det jævlig bra, og det ser rett og slett ut som at dere er et parr. Alle mystoriene dere legger ut og bilder på bloggen, hallo! Er dere fuck friends? hahah. men hva hindrer dere til å bli kjærester? hmmm syntes i hvertfall at dere passer sykt godt sammen. hadde vært ålreit om du hadde skrevet litt mer om deg og aleksander for tror det er mange som fortsatt lurer på det, selvom du har avkreftet det men det er noe som ikke stemmer. Jeg tror i hvertfall at det er noe mer, haha! 🙂

    15. Kan det bli noe mellom deg og Aleks? Assa det virker litt sånn siden dere er så mye sammen. Jeg har så lyst til å se det! #marleks

    16. Hei! Kan dere komme på samson (20-års stedet i Haugesund) senere på kvelden? Hadde vært morro 🙂

    17. Hei!
      Lurte på hvorfor du aldri svarer på kommentarer på instagram? Når det gjelder sminke eller produkter folk lurer på hva du feks bruker ! Kjekt om du hadde svart disse spørsmålene!

    18. Tror ikke et sekund på at du og aleksander ikke er sammen!!!!!!! Dere er sammen og ikke minst søte 🙂

    19. digger deg, digger Aleksander og dugger vennskapet deres!
      “Martine vil du bli kjørester?” “Hva mener du med kjørester Aleksander?” “Oi mente; vil du bli med å kjøre et sted” hahahaha digger det!

    20. Hver uke på PH varer jo fra mandag til torsdag, og etterpå sier dere at det er ny uke, hva gjorde dere de andre dagene?

    21. Kunne du skrevet litt om silikon? Har tenkt å ta selv, så vil egentlig bare vite hvor du har tadd og hvordan implantater du har?
      Håper på svar.

    22. Har 3 spørsmål til Q&A 4
      ?Hvilken parfyme bruker du for tiden?
      ?Hvor kjøper du klærne dine?
      ? Hva gjør du får å unngå trusekanter på olabukse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg