Ukens spørsmål 2

Hey!

Da var det tid for ukens spørsmål igjen. Det er bare å kommentere om det er noe dere lurer på, så svarer jeg på det neste fredag!

Bor du ikke med foreldrene dine? Nei, jeg flyttet ut når jeg var 18 år gammel. Så jeg har bodd alene siden da og trives veldig med det!

Elsker brillene dine, hvor har du kjøpt dem? De har jeg kjøpt på Ebay faktisk. Jeg tror de kostet rundt tjue kroner eller mindre, så de er superbillig! 

Hvor er jakken fra? Den er fra Zara og den kjøpte jeg for rundt en uke siden. Elsker den!

Hvilken størrelse har du i jakkene fra Kouture? Jeg har en i small og resten i xs. De er veldig normale i størrelsen, så jeg ville kjøpt i den størrelsen man vanligvis bruker.

Hvor kjøper du navlepiercingene dine? Jeg har kjøpt de jeg pleier å bruke i London for mange år siden. Jeg vet heller ikke hva butikken jeg kjøpte de i, dessverre.

Trener du ofte? Isåfall hvordan? Jeg trener aldri! Eller kanskje maks ti ganger i løpet av ett år. Jeg synes det er utrolig kjedelig å trene og har virkelig null motivasjon når det kommer til trening. Jeg tenker likevel snart å komme litt i gang med treningen, men kjenner jeg meg selv rett så gir jeg meg etter kanskje en uke. 

Hvor er buksen fra? Den er fra Brandy Melville og den er kusinen min sin. Jeg vet at den ble kjøpt for noen år siden, så jeg tror ikke den selges enda.

Er dere ferdig med innspillingen av Paradise Hotel? Ja, det er vi! Innspillingen varte fra Januar til starten av Mars. 

Hvor er den hvite blondebhen du hadde på deg inne på Paradise Hotel fra? Den er fra Primark. Det er den samme som den i svart under og jeg elsker den!


Hvor leser du horoskopet ditt? Jeg har lastet ned en app som heter “gratis horoskop”. 

Hvor høy er du? Jeg er 168cm høy. 

Kan du lage sminkevideo? Ja, det skal jeg få til om ikke lenge! Jeg har veldig lyst til å få laget en så fort som mulig, så det kommer om ikke så alt for lenge!

 

♡Martine 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Fikk dere klær når dere var på paradise eller hadde dere med dere alt? Synst dere har så mye klær så har stusset over at dere får med dere så mye. 🙂

    2. der kom den genseren igjen!! haha,greit at du er stolt av det bilde og hvordan puppene ser ut akkurat der. men skal du drive blogging, kreves mer enn det. og det heter “tror ikke de har den lenger”, ikke “enda”.
      Hva var det verste og beste inne på PH? Kult at du går uten sminke der, selv om du ser tooootalt annerledes ut. så du jodelen som var laget om nettopp deg og det?:)

    3. Hei! jeg bare lurer på hvor lang tid det tok å bygge seg opp på instagram for deg? 🙂 tok det lang tid før du begynte å tjene noe på det ?

    4. Hei Martine. 🙂
      Guri Malla for en pen og kul jente du er. Du blogger bra også. Gleder meg til hvert eneste innllegg som kommer!
      Følger med deg på PH, og det virker som om du har en veldig fin personlighet i tillegg.
      Stå på videre. Ikke rart du har så mange følgere både her og på Insta. 🙂
      Klem Ine.

    5. Jeg elsker bloggen din, du er så flink! Lurer bare på hvem som lagde designet ditt og hvordan jeg kommer i kontakt med han?:)

    6. Har fått skikkelig sansen for deg når jeg ser PH, du virker som en skikkelig søt og hyggelig jente!

    7. Vil du være ærlig og si hva du tjener i måneden på blogg og tingene du gjør? Synes det er kult at du får tjent penger på blogg osv, spør siden du bor alene osv, er ikke gratis. Takk på forhånd

    8. Hvilken linje gikk du på videregående skole? Likte du å gå på skolen?
      Har du bilsertifikatet? I så fall, hvilken bil har du/ønsker du?
      Når startet du å drikke alkohol?
      Når mistet du jomfrudommen din?
      Har du noen gang slitt med selvbildet?
      Hvilket forhold har du til dine foreldre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg