Kjøp jakken til meg og Martine!

Hei!

I dag har jeg og noen andre redesignet klær. Jeg har aldri gjort det før, så jeg synes det var utrolig spennende å skulle gjøre det. Jeg og Martine var begge nybegynnere på dette, men herregud så kul jakken vår ble! Vi brukte bare en bomberjakke fra Zara og festet på noen merker, og jakken ble med en gang MYE kulere! Dette her er noe jeg helt klart kommer til å gjøre mer av i fremtiden, man kan gjøre om plagg man er lei av til noe helt nytt og unikt. 

Vi har bestemt oss for å selge denne jakken, selvom vi helst har lyst til å beholde den selv begge to. Likevel velger vi å selge den, for hvor kult er det ikke om en av dere kan gå med en helt unik jakke som absolutt ingen andre har? 

Jakken er som sagt fra Zara og er i størrelse small. Vi har valgt å selge denne for 500kr, så om du er interresert er det bare å følge meg på Tise appen, der heter jeg Martinelundee. 

Hva synes dere om jakken? Kul eller hva? Vi er hvertfall kjempe fornøyde!

♡Martine

21 kommentarer

Siste innlegg