Intervju med God kveld Norge

Hey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra bowling og intervju med God kveld Norge. Vi var en gjeng fra Paradise som ble intervjuet mens vi spilte bowling og det var veldig gøy. Eller jeg er helt elendig på bowling, så det gikk ikke så veldig bra for min del. Jeg kom på siste plass og traff vel kanskje en eller to kjegler hver runde. Jeg er helt sikker på at jeg hadde vært mye flinkere uten de lange neglene jeg har nå, hehe! Jeg er litt usikker på når dette blir sendt, men det er nok i løpet av de nærmeste ukene. Jeg gir så klart beskjed på bloggen når det kommer ut!

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal vi lage litt mat og etter det skal jeg få tatt bilder av sminken min. Jeg har skrevet ferdig innlegget om sminken jeg bruker, men jeg må bare få tatt bildene også kommer innlegget ut. 

Vi blogges om ikke lenge!

♡Martine

2 kommentarer
    1. Ønsker meg veldig at du legger ut sminkerutinene dine for hverdag og fest, og hvilken produkter du bruker!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg