Ukens spørsmål 1

Hey!

Da har jeg samlet sammen noen av spørsmålene som har kommet inn den siste uken. Jeg får veldig mange av de samme spørsmålene, så nå håper jeg dere blir fornøyd med svarene!

Har du gjort noe med leppene dine? Jeg har aldri gjort noe med leppene mine, rett og slett fordi jeg ikke tør. Det eneste jeg har fikset på er puppene mine og det blir nok det eneste også. 

Hvor er overdelen fra? Den er fra Missguided, men jeg vet at de har en som nesten er helt lik på Bikbok.


Hvorfor sover du med sminke og øredobber inne på Paradise? Den eneste grunnen til at jeg ikke fjerner sminken er fordi jeg er for lat og ikke orker. Og øredobbene tar jeg aldri av med mindre jeg dusjer. 

Kan du legge ut sminkevideo snart? Ja, det kommer! Jeg skal prøve å få laget video i løpet av helgen, men jeg kan ikke love noe. Det er utrolig mye som skjer for tiden, så jeg har ikke alt for mye tid etter jeg har blogget hver dag.

Hvor er jakken fra? Den er fra Stradivarius. Jeg kjøpte den i Spania for noen år siden, så tviler på at den er i salg enda.

Processed with VSCO with s2 preset
Er det ditt ekte hår? Ja, jeg bruker ikke extension. Jeg har vel brukt extensions 3-4 ganger i hele mitt liv og synes egentlig det er ganske ubehaglig å ha på.

Kan du ha spørsmålsrunde og svare på video med Aleksander? Haha, jeg tror dessverre ikke han er så gira på det. Jeg kan selvfølgelig prøve å overtale han, så vi får se. 

Kan du legge ut et innlegg om sminken du bruker? Ja, det kommer i helgen!

Har du alltid håret opp på fest? Jeg har håret ofte løst på fest, men det ender alltid med at jeg setter det opp. 

Brukte du fargelinser i VGTV intervjuset? Hm, nei det gjorde jeg ikke. Jeg har aldri prøvd fargelinser, men har så lyst til å se hvordan jeg hadde sett ut med brune øyne!

♡Martine

 

8 kommentarer
    1. Du må heller ikke gjøre noe med leppene dine, lov meg det. Det forstyrrer bare proporsjonene i ditt naturlige ansikt. Fra naturens side er du jo omtrent symmetrisk (noe fåtallet er). Klem 🙂

    2. Jeg hei lurte på om du har jet black eller matte black iphone? Jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal velge av de, og jeg lurte på om hvilken du ville anbefalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg