Ut med Paradisegjengen

Heei!

Nå er jeg på vei ut døren for å møte noen av de andre fra Paradise. Vi skal ut å spise sammen og kjøpe inn litt greier til imorgen, da har nemlig Sofie bursdag og det skal så klart feires! 

I dag har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye. Har egentlig bare skrevet ferdig noen innlegg og sovet. Er veldig trøtt for tiden og har følt meg litt dårlig de siste dagene. Jeg håper det snart går over for jeg hater å føle meg sånn her. Er så slitsomt å gå rundt konstant sliten og slapp i kroppen. 


Nå venter de andre, så nå må jeg komme meg ut døren! Vi blogges mer senere i dag. Skal ha med kamera sånn at jeg kan poste masse bilder senere.

♡Martine

6 kommentarer
    1. Sjekk om du har jern mangel, man blir utrolig slapp av det! Orker ingen ting, og man vil egentlig kun sove.. så kan være du har det!
      God bedring 😊

    2. Du er veldig flink med sminke:-) Kan du lage et helt eget blogginnlegg om alle produktene du bruker til hverdags, gjerne en video av hvordan du sminker deg. Kanskje også en egen en til fest 😀 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg