Ting du kanskje ikke visste om meg

Hey!

Jeg er jo ganske ny på blogging, så er nok mange som lurer på forskjellige ting om meg. Derfor tenkte jeg nå å fortelle dere noen ting dere kanskje ikke visste om meg!

Jeg har ikke ledd i tomlene mine- Eller det er noe som mangler der. Jeg kan knekke tommelen bakover og da ser det faktisk ut som om jeg ikke en gang har noe bein inni der. Jeg elsker å tulle med folk og ta de i hånden for og så brekke tommelen bakover. Jeg tror de fleste synes det er kjempe ekkelt, men hey! PARTYTRIKS. Isåfall det eneste partytrikset jeg har, hehe!

Jeg leser horoskop hver dag- Og jeg tror faktisk på det. Jeg blir sjokkert hver gang jeg leser det fordi jeg føler absolutt alt stemmer. Høydepunktet hver mandag er å lese ukeshoroskopet og første hver månede er det månedshoroskop. Jeg er avhengig og fikk faktisk panikk når jeg kom på at jeg ikke kunne lese horoskopet mitt mens jeg var i Mexico. Derfor kjøpte jeg meg en bok med årshoroskop og leste hele før jeg dro. 


Jeg har en ting for haier- Jeg elsker haier og kan sitte i flere timer å se på videoer, filmer eller dokumentarer om haier. Jeg følger flere instagrambrukere som kun legger ut bilder av haier og blir like fascinert hver gang. Jeg synes haier er kjempe fine og jeg kan så mye unødvendig fakta om haier. En av mine største drømmer er faktisk å bade med hai og det skal jeg få til en gang!

Jeg hater å shoppe i butikker- Eller kun i Norge. Jeg synes det er så kjedelig og jeg er faktisk lei av mange butikker her. Så fort jeg kommer til et annet land elsker jeg å shoppe, da kan jeg gå rundt i butikker i flere timer. Jeg synes andre land har mye bedre utvalg og jeg liker å kjøpe ting alle andre ikke har. Om de har en fin kjole på Bikbok har alle jentene i Norge den. Derfor bruker jeg ekstremt lite penger på shopping, men det er kanskje like greit.

Jeg elsker å bo helt alene- Jeg tror aldri jeg hadde klart å bo i et kollektiv. Jeg får ofte spørsmål om det ikke er kjedelig og ensomt å bo alene, men nei. Jeg har besøk alt for ofte, så de gangene jeg er alene er det bare veldig deilig! 

Jeg har aldri brukket noe- Jeg tror sånn nesten alle vennene mine har brukket noe i løpet av livet, men det har aldri jeg og bank i bordet for det! Jeg drev med drill i veldig mange år og fikk drillstaven smelt i armen, skulderen og ikke minst nesa flere ganger i uken, likevel gikk det alltid bra! Jeg begynte heller aldri å blø neseblod når drillstaven traff nesa, jeg har nemlig aldri blødd neseblod heller. Jeg var også i en gokartulykke for noen år siden og fikk en skikkelig smell i hånden. Fingrene mine hovnet opp og legene fortalte meg tidlig at de var sikre på at de var brukket, men neida. Jeg er selvfølgelig utrolig glad for at jeg har vært så heldig som det jeg har vært! 


Jeg bruker veldig sjeldent sminke- Jeg går oftere uten sminke enn med, og ja dere får se meg masse uten sminke på TV. Jeg synes det er veldig merkelig at så mange henger seg opp i at jeg bruker mye sminke og at folk maser om å få se meg uten sminke daglig. Altså, er det så kult å se noen uten sminke? Jeg bryr meg ikke om folk for se meg uten sminke og tenker ikke over det selv. Selvfølgelig ser jeg annerledes ut uten sminke, men hadde jeg sett helt lik ut hadde jeg da aldri brukt tid på å sminke meg. 

Jeg tåler ikke cava- Dette ver faktisk ganske flaut! Hver gang jeg drikker cava begynner jeg å gråte over hver minste ting. Vennene mine må alltid passe på at jeg ikke får det i meg, for da blir jeg en sutreunge resten av kvelden. Jeg takker ofte ja til cava, men heldigvis tar vennene mine glasset fort fra meg. Isabelle filmet meg en gang jeg hadde drukket ett glass cava og dagen etter var jeg så flau da jeg fikk se videoen. Det er helt krise!

♡Martine

 

 

 

12 kommentarer
    1. Litt moro for jeg har også en ting for haier. Synes de er kjempe fascinerende og elsker å se dokumentarer om de. Min drøm er også å få bade med de i ett bur en gang. Og jeg har heller aldri brukket ett eneste bein i en alder av 27 år.

    2. Hvorfor smiler du aldri på bilder nesten? Du har mer den prøver-å-leke-sexy looken. Et smittende hvitt smil er jo SÅ mye finere 🙂

    3. Moro å lese 🙂 så forsett med sånne innlegg innimellom! Kan ikke du ha et innlegg hver fredag, der du skriver om uka som har gått? Eller kanskje hver søndag så du får med uka og helgen! Rett og slett en oppsummering av hva du har gjort hele uka og helgen! Inkludert bilder så klart! 🙂

    4. Dte med å bruke sjeldent sminke er usant ,du har sminke på deg hele tiden
      Eu tar jo sjeldent bilder av det med lite sminke
      Btw su var finere før med naturlige vipper enn det tøse vippene du bruke nå ,blikket ser også sløvt ut med det

    5. Du tar sjeldent bilder med vanlig look
      Sminken din ser jo tung og sløv ut
      Vet ikke hvorfor noen syns du er så fin med sløve blikk og man ser nesten ikke øyene dine pga fake vipper

    6. Du tar sjeldent bilder med vanlig look
      Sminken din ser jo tung og sløv ut
      Vet ikke hvorfor noen syns du er så fin med sløve blikk og man ser nesten ikke øyene dine pga fake vipper og at du ser sur ut ,det kan vel ikke se sjarmerende ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg