Jakke fra Kouture

Spons

Hei igjen!

I dette innlegget tenkte jeg å vise dere denne superfine jakken jeg fikk fra Kouture. Jeg elsker disse jakkene og ble så glad når jeg fikk med meg en hjem! Kouture har butikk på Arkaden og Storo senter i Oslo, også har de en butikk i Bergen. Kouture er helt klart min favorittbutikk og så og si den eneste butikken jeg handler i her i Norge. Jeg ville absolutt tatt en tur innom og sjekket ut utvalget, de får alltid så mye fint når det nærmer seg sommer!

♡Martine

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg