Uken som gikk

Hei!

Jeg tenkte at hver søndag kan jeg oppsumere uken. Har sett mange andre bloggere gjøre det, og jeg synes alltid det er spennende å lese!

 

Ukens høydepunkt

Ukens høydepunkt må nok helt klart være at jeg endelig fikk sjekke inn på Paradise Hotel. Gikk bare å ventet på at mandagen med min innsjekk skulle komme, så det var veldig deilig og endelig kunne fortelle til folk at jeg skulle være med. I tillegg har jeg fått så mange fine tilbakemeldinger og det setter jeg utrolig stor pris på! Ellers har det vært mange andre høydepunkt denne uken. Jeg har vært på intervju hos VGTV, jeg har vært i flere spennende møter og bursdagen til Cassie og Kristina i går var også et stort høydepunkt denne uken!


 

Ukens nedtur

Ukens nedtur denne uken må nok være at jeg har følt meg veldig dårlig i noen dager. Isabelle og jeg hadde tenkt å filme inn en del videoer, men det gikk ikke med den formen jeg har hatt de siste dagene. Formen er fortsatt ikke helt på topp, men jeg håper jeg snart blir bedre. Eller jeg må bli bedre fordi det er så mye som skjer nå neste uke!

Ukens opptur

Ukens opptur er at jeg har fått besøk av en jeg har savnet veldig mye. Så nå er humøret på topp! Ellers er det også at jeg føler alt går veldig bra med bloggingen og det synes jeg er veldig gøy. Det gir meg masse motivasjon!


 

Ukens irritasjonsmoment

Det som har irritert meg mest denne uken er mennesker på byen. Jeg skjønner virkelig ikke at enkelte folk kan ha så lite respekt. Jeg mener det at sterke menn drar i meg for å få tatt et bilde synes jeg er litt for drøyt. Er mye bedre om dere bare spør om et bilde, for da sier jeg så klart ja! 

Ukens innkjøp

Jeg har faktisk ikke kjøpt noe denne uken. Eller kun mat egentlig, men jeg fikk med meg en kjempe fin jakke og noen chokere fra Kouture som jeg skal poste bilder av til uken. Kouture har så alt for mye fint og etter min mening er det en farlig butikk å dra innom. Den butikken er helt klart min favoritt i Norge!

Akkurat nå

Nå sitter jeg egentlig bare her og tenker ut noen nye innlegg til bloggen. Jeg skal prøve å få tatt bilder av sminken min i dag, men jeg tenker kanskje det er bedre å spille inn en video hvor jeg viser alt? Jeg får se hva det blir til, men et sånt innlegg kommer ganske snart. Ellers venter jeg på at besøket mitt skal våkne, fordi jeg begynner å bli veldig sulten og rastløs nå!

 

Håper dere likte innlegget, for da er det noe jeg kommer til å fortsette med!

♡Martine

 

 

16 kommentarer
    1. Fortsett med sånne innlegg, det er alltid koselig å lese! Men kunne du tenkt deg å lage en sminkevideo? Syntes hudsminken din er to die for, og skulle gjerne likt å se hvordan produkter du bruker til hud!

    2. I apologize on behalf of all men for any rude behaviour you have experienced. They should be ashamed of themselves. 😕😕😕

    3. Designet ditt er litt kjedelig og mainstream! Hadde vætt kult om du kunne gjort det litt mer minneverdig og classy

    4. Veldig fin blogg! Men anbefaler deg og ta litt bilder med et ordentlig kamera også, og ikke bare mobil kamera! Da blir bildene finere! Ta litt flere outfit bilder! Litt sånne som din venninne Isabell gjør! Hun har utrolig fine bilder på bloggen sin! Ha en sånn “ting du ikke visste om meg” “dagens bilde” etc! Men BRA bilde er viktigst!!

    5. Utfordrer deg til å poste et bilde av deg uten sminke og løsvipper, vil gjerne se “deg” 🙂 Uansett, søt!

    6. Når har du begynt å ramle nedover på topplista. Kanskje du må begynne og ta å se litt på hva de andre toppbloggerne blogger om (minus SRAAD) og få litt innblikk! For skal du beholde leserne dine, så må du begynne å blogge om spennende ting! Del hverdagen din, ta masse bilder (bra bilder) dette er din jobb nå, så nå må du jobbe for at bloggen din skal være bra! Kristina Andersen har masse fine bilder! Bilder med kun mobilen = en uproff blogg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg