Gårsdagen

Hey!

I går kveld feiret vi som sagt bursdagen til Cassie og Kristina. Det var utrolig koselig og jeg koste meg masse! Vi var først en gjeng som var på Bølgen og spiste og vorset litt, før vi alle sammen dro videre på Nox. Der møtte jeg mange kjentfolk, og det er jo alltid like hyggelig! Jeg tok utrolig få bilder ute i går, jeg filmet egentlig mest til snapchat som vanlig, hehe!

Men herregud, så fint vær det er i dag! Jeg vil egentlig dra ned til byen og være der, men jeg har alt for mye å gjøre i dag så jeg må nok holde meg hjemme. Dere får ha en super Søndag videre!

♡Martine

5 kommentarer
    1. hva ER det dere sminker dere med?? sølvspray som highlighter? Dere ser ut som transvestitter. Blodharry og veldig vulgært.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg