Bursdagsfeiring

Hey!

Nå sitter Isabelle og jeg og drikker litt vin før vi skal videre i bursdag. Som jeg har skrevet før i dag har Cassie bursdag, så vi skal først spise på Bølgen før vi tar turen videre til Nox. Jeg er helt sikker på at dette blir en bra kveld og jeg gleder meg masse! Dere kan legge meg til på snapchat for oppdateringer ut hele kvelden, der heter jeg Martineluunde. Nå må jeg drikke opp vinen før uberen kommer! Håper alle får en super Lørdagskveld, så blogges vi mer imorgen!

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

♡Martine 

 

5 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om uber og legge til et bilde av uber appen? Prøvde å bestille uber når jeg var i Oslo men jeg fikk det ikke til.. hadde settet pris på svar søte deg

    2. Å herlighet,, Martine Lunde! Er du stolt? Kry over hvordan du fremstiller deg? Som en oversminket barbiedukke med null intelligens, samt manglende høflighet? Det er inntrykket jeg fikk av deg etter at jeg møtte deg på utestedet etter at du var med på PH. Jeg var ikke innpåsliten eller no’, men reagerte VELDIG på den overlegne oppførselen du viste.
      Trodde ikke du var sånn, selv om du er veldig pen.Fikk faktisk et helt annet inntrykk av deg da jeg så deg på tv. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg