Puppene mine på VG

Herregud, jeg visste at intervjuet med VGTV skulle komme ut i dag, men altså?? Jeg fikk sjokk når jeg klikket meg inn på VG og ser det bildet. Under står det at jeg sier “Dette er jo helt krise”, så takk VG for at dere gnir det inn. Dessverre har jeg kun meg selv å skylde.. Jeg har endelig fått roet ned panikken litt nå, men i øyeblikket jeg så det visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Nå går det heldigvis litt bedre, men det er selvfølgelig ikke morsomt å se et slikt bilde av seg selv på nettsiden til Norges største avis, hehe! 



Intervjuet kan dere uansett finne Her.

Vi blogges senere!

♡Martine

9 kommentarer
    1. Hei:) jeg elsker deg og Isabelle, dere er best<333 gleder meg til neste video kommer ut!! Jeg er stor fan av dere. Dere er best<33 leser bloggen din og Isabelle sin:))

    2. Hvordan sminke bruker du? Kan ikke du lage et slik innlegg som isabell postet for noen dager siden? Eventuelt en sminkevideo?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg