Fikk jeg betalt for å være med på Paradise Hotel?

I det siste har jeg hørt utrolig mye rykter om at jeg skal ha blitt leid inn og fått betalt for å være med på Paradise Hotel. Folk mener at jeg har sluppet intervjuene, men heller blitt kontaktet av TV3 og blitt spurt om å være med. Jeg har hørt at hvorfor hele navnet mitt blir brukt på skjermen er markedsføring av meg på sosiale medier. 


Først og fremst vil jeg forklare hvorfor hele navnet mitt blir brukt. Det er av den enkle grunnen at vi er to Martine der inne, derfor hadde det vært kaos om folk kun skulle kalt oss begge Martine. Det var heller ikke jeg som bestemte at vi skulle kalle meg Martine Lunde, det fikk vi beskjed om da jeg sjekket inn. 

Så, fikk jeg egentlig betalt? Svaret på det er nei. Jeg sendte inn søknad som alle andre, jeg var på intervjuer som alle andre og jeg har helt lik kontrakt som alle andre. Jeg har aldri bedt folk kalle med Martine Lunde der inne og jeg har heller ikke stilt noen krav til produksjonen før jeg skulle være med. 

Da håper jeg den saken er oppklart, for jeg skal innrømme at jeg har vært ganske irritert de siste dagene på grunn av uttalelser som dette. Ellers vil jeg bare si tusen takk for alle tilbakemeldinger her på bloggen, instagram og snapchat. Jeg setter så stor pris på det! 

I kveld er det parsermoni og jeg gleder meg veldig mye til å se episoden! Det er absolutt like spennende for meg å se det på TV, for man vet jo aldri hva andre folk planlegger der inne. 

♡Martine

 

13 kommentarer
    1. Uhm, alle PH-deltakere får penger for å være med på Paradise Hotel.. Blir feil å si at du ikke får noe for å være med, for man gjør jo det. Har lest at man tjener gode penger på og delta, for det er på en måte en sesongjobb.

    2. ^ Hvorfor skulle man fått betalt for å være med på et program som lar deg leve et luksus liv i 2 mnd, gjør deg “kjent” utenfor og gir deg muligheten til å tjene 300.000 kr?

    3. Har du silikon pupper, evt silikon/fett-transplantasjon i ræva?
      -Ikke et hatsfull spørsmål, spør bare av nysgjerrighet

    4. Haha, folk er dumme om de tror at man får betalt for å være med på et realityprogram der man i tillegg har sjansen til å vinne 300 000,- kr + alt som kommer etter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg