Nye youtubevideoer

Hei dere!

Nå har jeg svart på masse mail, skrevet ferdig noen innlegg og nå skal jeg begynne på sminken. Jeg og Isabelle tenker å lage noen nye youtubevideoer i dag, noe begge synes var veldig morsomt! Vi er ikke helt sikker på hva vi skal filme enda, men det finner vi nok straks ut av. 

Senere i dag skal vi en tur til byen fordi jeg skal fikse neglene mine. Jeg fikser neglene mine hos verdens flinkeste Daniela på Beautyhouse Sentrum. Har gått til henne en god stund nå og jeg er alltid like fornøyd. Faktisk så fornøyd at jeg lar henne gjøre hva hun vil, for jeg vet at jeg alltid blir fornøyd uansett! 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset
 

Gleder meg til å vise dere bilder av neglene etterpå! 

♡Martine

 

6 kommentarer
    1. Hei, jeg har et spørsmål hvis du føler deg komfortabel uten sminke hvorfor har du ikke et bilde uten sminke hverken på bloggen eller instagram?

    2. Hvorfor sover du alltid med sminke på paradise? Kan umulig være bra for huden, og da må du jo fjerne sminken når du våkner før du kan påføre ny

    3. kan du skrive litt om hvilke sminkekoster du bruker? sminken ligger så fint på deg og ser ikke ut som den har noen skjolder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg