Svar på spørsmålsrunden del 3

Hei igjen!

Da tenkte jeg å svare på alle spørsmålene om sminke, hud og hår. Dette blir siste del av spørsmålsrunden jeg svarer på, men kommer det mange spørsmål fremover kan jeg heller ha ukens spørsmål en gang i uken. 

Hva slags sminkemerker bruker du? Jeg bruker mange forskjellige, men mine favorittmerker må nok være Urban Decay og MAC. 

Hvilken highlihter bruker du? Jeg bruker Mary Lou Manizer fra The Balm til hverdags, og til fest bruker jeg en fra Inglot. 

Hva slags sminke bruker du til hverdags? Til hverdags bruker jeg nesten ikke sminke. Jeg går faktisk mer uten sminke enn med. Om jeg skal en tur til byen tar jeg som regel på foundation, pudder, solpudder, sminker øyenbrynene og tar på litt maskara. 

Hvor gammel var du da du begynte med sminke? Jeg startet veldig sent i forhold til de andre vennene mine med sminke. Jeg begynte vel da jeg var 15 år gammel, og da brukte jeg veldig lite. 

Føler du deg komfortabel uten sminke? Ja, jeg er veldig komfortabel uten sminke. I blant bruker jeg mye sminke, og det tror jeg aldri jeg hadde klart om jeg ikke også hadde klart å gå uten. Jeg har såpass god selvtillit at jeg også klarer å føle meg fin uten sminke, noe som jeg synes alle jenter burde! 

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg? Om jeg skal ut på byen bruker jeg kanskje litt over 1 time, men til hverdags kan jeg bruke alt fra 10 til 30 minutter. Hvor lang tid jeg bruker på sminken avhenger helt av hva jeg skal. 

Hvilke løsvipper bruker du? Jeg bruker vipper fra House Of Lashes og jeg bruker de som heter “Iconic”. De er ganske dramatiske til hverdag, men til fest er de perfekt!

Bruker du extensions? Jeg bruker det veldig sjeldent, men om jeg skal krølle håret synes jeg det er fint å sette inn litt. Det skjer så og si aldri da, hehe!

Er du plaget med uren hud? Nei, jeg er utrolig heldig med akkurat det. Jeg har aldri hatt noe kviser, noe jeg er veldig glad for! Jeg sovner i tillegg med sminken på så og si hver natt, så jeg er bare heldig! 

Er du plaget med at sminken faller av i løpet av dagen? Og isåfall hva gjør du? Jeg var veldig mye plaget med det før. Jeg bruker nå alltid primer før jeg legger på sminken og settingspray når jeg er ferdig. Da sitter sminken kjempe godt på huden en hel dag!

Det var de spørsmålene jeg valgte å svare på om sminke for denne gang. Jeg kommer til å lage et eget innlegg om sminken jeg bruker og sminkevideo kommer om ikke lenge!

Håper dere fikk svar på alt dere lurte på, så blogges vi senere i dag!

♡Martine

 

12 kommentarer
    1. Hei!! Jeg bare lurer på en veldig random ting… hva er de hvite flekkene i bånn av bassenget på paradise? Har lurt skikkelig på hva det er, hahaha

    2. Er så misunnelig på at sminken din holder! Min ser helt forferdelig ut etter noen timer. Hvilken primer og setting spray bruker du? 🙂

    3. Er det ikke litt rart at du skriver her over at du ikke bruker noe særlig sminke til hverdags? men inne på paradise så går du med full make up som skulle trodd du skulle ut på byen? skjønner at man vil se pen ut på tv men synets det ser litt voldssomt ut at du er så sminket hele tiden.

    4. Du er fin uten sminke!
      Men folk tror automatisk at du føler deg ukomfortabel uten sminke når du ikke fjerner den før du legger deg på paradise, selv om det nødvendigvis ikke stemmer.
      Fjerner ikke sminken før jeg legger meg selv, betyr ikke noe annet enn at jeg ikke gidder. Haha. Så skjønner deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg