Svar på spørsmålsrunden del 2

Hey!

I denne delen skal jeg svare på alt rundt Paradise Hotel. Fikk inn mange spørsmål rundt akkurat dette, så da lager jeg heller bare et innlegg med alt samlet!

Hva synes moren og faren din om at du er med på paradise? Begge to tok det veldig fint! Pappa var litt skeptisk i starten, men etterhvert skjønte han at jeg allerede hadde bestemt meg for å være med og da måtte han bare godta det. Begge to har heldigvis vært veldig støttende rundt det hele, noe jeg er utrolig glad for! Begge to ser på paradise og de gleder seg hver dag til ny episode.

Hvordan vil du beskrive opplevelsen din på paradise? Jeg vil beskrive opplevelsen som helt fantastisk! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble med, og jeg gleder meg så utrolig mye til dere får se alt. Jeg sitter igjen med helt syke minner og jeg har fått så mange nye venner. 

Hva fikk deg til å melde deg på? Jeg var ganske lei av hverdagen her hjemme og ville bare oppleve noe nytt. Jeg kjenner mange som har vært med i tidligere sesonger og de har bare hatt masse positivt å si om det hele. Derfor sendte jeg inn en søknad og var utrolig heldig som kom med!


Levde Paradise Hotel opp til forventningene? Ja, absolutt! Alt var mye bedre enn hva jeg hadde forventet og hadde jeg hatt muligheten hadde jeg reist tilbake nå med en gang. Det er en helt sinnsyk opplevelse og jeg vil bare oppleve alt en gang til.

Hvordan melder man seg på Paradise Hotel? For å melde seg på må man sende inn en søknad og om man er heldig blir man tatt med videre til intervjurundene. 

Kommer man til å få se deg helt uredigert og uten sminke på TV? Jeg tror det hadde vært helt umulig å skulle gått med sminke der inne konstant. Så ja, dere får se meg veldig mye uten sminke. 

Visste du at du ikke skulle komme inn fra starten? Ja, jeg fikk vite det et par uker før jeg reiste til Mexico. Jeg synes egentlig det var et perfekt tidspunkt å komme inn på, selvom det har vært vanskelig å holde på hemmeligheten.

Fløy du ned med de andre jentene? Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg møtte ingen av de andre deltagerne før jeg sjekket inn på Paradise Hotel. 


Man så veldig godt at du hadde lagt noe under kjolen din da du sjekket inn? Hm, det eneste jeg hadde under kjolen var mikrofonen, så må nok være den du mener? 

Hvorfor måtte du ha på rød leppestift? Fordi jeg sjekket inn som “Femme Fatale” og jeg etter hva jeg har skjønt, så har rød leppestift noe med det tema å gjøre. 

I tillegg er det noen som lurer på hvorfor jeg ble sluppet før mandagens episode når innsjekken var. Og svaret på det vet jeg egentlig ikke. Jeg tror rett og slett det hadde vært så mye spekulasjoner rundt det at det ikke var vits å holde det hemmelig lenger. Jeg har også lest noen steder at folk tror jeg har fått betalt for å være med på programmet, og det kan jeg bare avkrefte med en gang! 

Nå grugleder jeg meg til kveldens episode. Jeg vet det skjer mye rart i denne episoden, så det er bare å følge med fra klokken 22.30 på TV3!

♡Martine

 

 

 

6 kommentarer
    1. Du virker som ei såååå god jente, gleder meg allerede til neste episode i PH, heier på deg! Klem Amalie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg